Beiträge von larlf

    Zitat von Simms


    1.+ 2. Okay, ich find ihn behindert. Und bei mit gibts keine peinderte, welche gute eigenschaften haben.
    ..
    Aber ist schon klar, schöggi ist viel besser.


    LOL, Du bisch mir hüt aber en bsunders luschtige!

    Aber wänn Du mal e Firma ufmachsch, dänn sägs mir bitte:
    dänn chum ich gern paar Jahr zu Dir cho super schaffe und wett dänn bis zu minere Pensionierig min super Lohn b'halte! (au wänn mini Leischtig nüme stimmt...)

    ok, demfall 1 Saison lang.... und sither? e RIESE enttüschig!!!

    und will er döt evtl. mal guet gsi isch, sölled mir ihm jetzt no wietere 3 Jahr Chole ineschiebä?
    Vo mir us ok, aber nur wänn mer de Lohn a d'Leischtig ahpasst! ...aber das wird ja sicher nöd de Fall sie.

    dass 1 & 2 chömed, isch ja klar gsi. aber ich find sini iestellig i dem punkt halt guet! (& nur drum hani's erwähnt)

    zum 3) bim sulo ja, bim segi nöd!
    für mich machts en Underschied, ob öpper nur im erfolg starch isch oder au wänns de Mannschaft schlächt lauft! (en Sulo hät de underschied chöne usmache! en Segi??? NEI, SORRY)

    Wänn en Schöggi seit, dass er au 1-Jahresverträg ahnimmt (will er weiss was er chan & vo sich überzügt isch) wieso söll das dänn en Segi nöd au chöne mache? Au wänn ihn viel da ihne hassed, sini Iestellig diesbezüglich findi guet!

    Ich verstahn au die Haltig nöd:
    Nur will öpper mal guet gsi isch, söll mer ihm wieterhing für x Jahr Gäld in Arsch schiebä! (De Zesi wär suscht glaubs au no für en Vertrag bereit...)

    Und wer i de Mannschaft en Leadertyp isch, werdet wohl nur die wüsse, wo nöch am Team sind: als Zueschauer gseht mer ja nöd würklich, wer (au) i de Kabine Gas git!

    da mal d'Sicht vom Zen-Ruffinen: http://www.blick.ch/sport/fussball…e-chance-191004

    De Teil isch doch au wieder mal es bsp. defür, wie mer d'Sache chan dreihe, damit vor em Gsetz passt:

    – Der FC Sion hat NIE statuten-, reglementswidrig oder rechtsmissbräuchlich gehandelt. Wir haben einzig die Qualifikation von Spielern verlangt. Als diese abgelehnt wurde, haben wir rekurriert. Nach der zweiten Absage sind wir ans CAS gegangen – und haben uns aus diesem Prozess zurückgezogen. Immer, wenn die Spieler gesperrt waren, haben wir sie nicht eingesetzt. Alle weiteren Schritte haben die Spieler selbst unternommen – dies ohne jeglichen Druck seitens des Klubs.

    De Verglich findi au luschtig:
    – Das Urteil ist völlig unverhältnismässig. Ein Beispiel: AC Milan wurden für Korruption im Calciopoli-Skandal nur 12 Zähler abgezogen.

    Bim Rescht werdets wohl rächt übercho...

    thx, supi :(

    bi mir isch sogar espn (über swisscom tv) nöd 100% guet & am pc trotz gnueg speed (uf em netz) so schlächti quali wie no nie bisher!
    interessant isch: vorher im auto, uf em iPhone: absolut hammer qualität!

    doch zu Wolfsburg? http://www.blick.ch/sport/fussball…olfsburg-190960

    S'einzig guete dra: er isch scho mal i de BL! Aber wänn er sich dänn döt nöd duresetzt, dänn isch er schnäll wieder weg...

    Mal luege, wie gross de Quälix sis Team wieder umstellt und vor allem: ob er us em Chäller wieder use chunt!
    Nur frög ich mich jedesmal: wie chan mer sich das nur freiwillig ahtue??? (Zum Magath sich go quäle lah..., wobie's ja einigi hät, wo immer wieder zu ihm zrugg chömed...)

    Zitat von snowcat


    auch diese aussagen tendieren ganz klar in eine andere richtung, als dass urteil vom sfv.

    sion werden am ende aller prozesse höchstens 12 punkte abgezogen, aber ich glaube nicht mal mehr daran. zu dilletantisch war das vorgehen vom verband die ganze zeit. auch die fifa, mit ihrem erpressungs-/nötigungsversuch trägt ihren teil dazu bei, dass sion viel glimpflicher aus dieser affaire rauskommen wird, als es sich die meisten fussball anhänger wünschen.

    gruess roli c.

    wie gesagt, das ist halt das, was ich (mit meinem juristisch beschränktem wissen) versuchen würde, wobei es wahrsch besser wäre, wenn man gute Anwälte besorgt, die das für einen machen... (Hat dies der SFV nicht?)

    Oder eine andere Taktik anwenden, zbsp dass man CC quasi von Sion "trennt", d.h. dass er als Person ausgeschlossen wird, wegen irgendwelchen Gründen. Aber das wäre halt vor allem "Verschleppungstaktik", damit das Ganze noch weiter verzögert wird und CC irgendwann die Lust verliert?

    Wegen dem Artikel: Sieht wohl wirklich wieder danach aus, als ob der SFV (erneut) Scheisse gemacht hätte, wenn man die Artikel der angefragten Anwälte liest :warnix:
    ...sieht weiter nach einer endlos Affäre aus & ist der :galgen: für den (CH-)Fussball

    Zitat von Brave New World

    Wenn der SC das Turnier vom ZSC wäre, dann ist es ein Superturnier und alls Tiptop.
    Wer TC hat sieht auch, dass es die Winki winki Trottel an jedem Match gibt.

    logisch! ... und dann würden sich die affen über den SC in ihrem Forum massivst ärgern & uns den Zusatzverdienst wegnehmen wollen.

    Die Winki/wankies gibts aber am SC und in den PO's vermehrt an den Spielen, da es dann en Anlass ist, an dem man gesehen werden könnte...

    Könnte der SFV nicht einfach Sion die Lizenz für's nächste Jahr verweigern? (Falls CC nicht irgendwann aufhören sollte)

    Oder besteht die Lizenzvergabe rein aus finanziellen Kriterien? (Dass er aktuell gegen die Statuten verstösst ist glaubs klar.)

    da isch no am zauggli sini version: http://www.20min.ch/sport/eishocke…ssen---12727212

    was ich verstahn: dass mer am Sulo kein neuä Spielervertrag git.
    was ich nöd verstahn: dass mer am Sulo kein (neuä) Vertrag als Goalietrainer git!!!

    Wieso laht mer so öpper nach Finnland zrugg, wänn er sich bi eus wohlfühlt und sini Chind da spieled? (ich hoffe mal, dass er in Finnland nur e Goalieschuel ufmacht & glich i eusere Organisation bliebt! Wür doch evtl. Sinn mache, wänn mer die beschte Nachwuchsgoalies vo ihm wür profitierä lah???)

    Zitat von ZSColin

    Bis jetzt 27 Nein-Stimmen ....... Frechheit! Hätte nie gedacht, dass es soviele sein würden!!

    Ich dänke ähnlich wie de vancouver: es chunt doch au drufa, welli Konditione er i dem Vertrag drin hät.
    Zudem frög ich mich, ob en Neuafang/Neustrukturierig im Team möglich isch, wänn de "alt" Captain bliebt?

    -> Mach mal e Umfrag, ob mer ihm en 2-Jahresvertrag (z.bsp. mit Option sietens Verein uf es 3ts Jahr) söll geh und ich bin de Meinig, dass es im 1-stellige Beriech bliebt... (bi de Nei-Stimme)

    Ich finde die zsf. von snowcat auch gut!

    mein weiterer Weg wäre:
    Werft cc/sion endlich aus dem SFV raus und zwar, weil er ganz klar die Statuten verletzt hat!
    Dann kann er 2-5 jahre lang prozessieren & in dieser Zeit spielt sein Verein kein einziges Spiel (in der Schweiz)!

    ....was bringt ihm das, wenn er dann nach 2-5 Jahren ein paar (von mir aus Mio.) Franken erhält, aber das ganze Wallis gegen sich hat, weil die in dieser Zeit kein Spiel vom FC Trichu sehen können?
    Klar, er würde in der Zwischenzeit versuchen eine provisorische Spielberechtigung zu erzwingen, aber die Frage ist dann auch noch: wieviele Spieler tun sich sowas noch an? (Zu einem Verein gehen, bei dem man nur Lohn erhält, aber nicht 100% sicher an der Meisterschaft teilnehmen kann.)

    Zitat von virus

    Also, wänn ich es Interview läse, dänn wetti eis, wo dWahrheit dine staht und dMeinig vo dä interviewte Person widerschpieglet, suscht bruchi keis Interview.

    Dänn muesch wahrsch 90% vo de (Teamsport-)Interviews gar nöd läse..., weiss ja nöd wie's i de Schwiiz isch, aber i de BL etc. wird es Interview vom Verein frei geh, damit genau nöd so Ussage drin stönd wie en Segi gmacht hät!

    En Captain kritisiert öffentlich sin Coach? Isch im Normalfall s'Ändi vo eim vo Beidne...

    naja, ich find sini Ussag komisch, wänn er meint: dass sie quasi wäg de Junge jetzt keis Spitzeteam sölled sie & die spieled momentan am beschtä...

    aber bim Rest hät er sicher rächt, dass es halt e gwüssi Ziet brucht.
    Solang sie wenigstens kämpfed chan mer vo mir us das Jahr (wieder mal) als "Umbruchjahr" abhake, aber dänn müends nach de Saison au richtig handle: de Trainer bhalte & ihm sini (Spieler)Wünsch erfülle!