Zitat von SupremeIch mag mich no guet erinnere a de Meisterfyyr 2001 wos zruggchoo sind vo Lugano uns Public Viewing im HaSta gsi isch.
Da isch au eine mitem Berner Shirt umeglaufe und hät gseit. Er fändi das guet, segi friedlich und er mögi eus das gönne.
Villicht sind halt dasjahr es paar meh debii.
Villicht au na es paar chlootener wo zum letschte Mal für es paar Jahre a so öppisem schnuppere dürfted.
guet, in lugaNO häts einigi Ambri Fans gha, wo eus understützt händ ![]()