Beiträge von larlf

    Zitat von snowcat

    gueti unterhaltig???

    ha glueged geschter bzw. has probiert...nach öppe 10x 2-3 sekündige spillzüg und jedesmal anere unterbrechig dezwüsched hani bereits entnervt afah ufgeh!

    lieber 100 x 2-3 sekunde wos jedesmal chönt en touchdown geh, als z.bsp. en lausige fuessball match mit 90min lang gegurke zwüsched de beide strafrühm...

    ach: ich han immer es Herz für d'Verein wo die andere hassed (vorallem i de Sportarte ohni Puck)

    und drum druck ich morn glich am Skandal Ben de Dume!
    Au wänn s'Pack sympathisch isch; Wäg em ehemalige 4i & will de Rodgers fein gspielt hät

    ich bin de meinig, dass bi eus halt sit einiger ziet d'stimmig & au d'spannig fehlt!

    d'quali isch eidütig z'lang!
    wänn mir e gueti quali spieled häts au meh zueschauer i de halle & de funke springt vo de mannschaft übere & es macht für all meh spass...

    es git für mich bim hockey nüt schlimmers, als wänn uf em ies ein fehlpass am andere chunt & dezue ane no 60min lang es monotons liedli muen ghöre :sad:

    en stimmigskiller isch au e zu grossi halle!

    wännd jetzt no zürcher = gutbetucht würsch definierä, dänn wäred mir de gliche meinig ;)

    d'tendänz isch sicher zum eventfan, d'frag wo sich stellt isch: wieso gahts i die richtig?
    vorallem für teams wo wännd vom publikum läbe chöne, wär die frag no interessant, d.h. wänns öppis degäge chönted underneh...

    für mich isch d Z früener au i jedem spiel en event gsi!!!
    isch aber momentan us verschiedene gründ leider nüme mini nummere 1 wänns um d'zietieteilig näbed em schaffe gaht.
    im sinn vo: au ich bin momentan nümm a de quali spiel debie, aber das isch hoffentlich nur en temporäre zuestand.

    Zitat von Larry


    Entweder subventioniert die Stadt Zürich in Zukunft nicht mehr nur die sog. "Kultur", sondern auch den Spitzensport, oder in Zürich gehen über kurz oder lang in die Lichter aus - für immer!

    Während man im Opernhaus Jahr für Jahr 75 Millionen versenkt, würde das gar nicht viel kosten: Man erlässt die Stadionmiete und die Kosten für die Polizei, die in anderen Städten eh viel tiefer sind und im Ausland kostenlos. Der FCZ und GC werden von der Stadt abgezockt!

    Da ist dann halt leider die Frage:
    wieviele der gutbetuchten wollen in Zürich Spitzensport im "täglichen Umfeld" sehen?
    Wenn CL oder ein sonstiger Spezial Anlass ist, dann strömen sie aus ihren Löchern, aber sonst sieht man die ja kaum in den Stadien...
    Die Unterstützung sehen wir ja nur schon bei den Stadionprojekten!

    Zitat von Gysino

    gääähn, uh huere langwiilig. er schriibt immer was scho jede weiss...dänn chönnd em d'lüüt uf d'schultere chlopfe und säge "ja stimmt, da häsch rächt".

    rofl wie eifach und langwiilig.

    dito

    Zitat von sloggi

    sein vertrag wurde ja erst vor kurzem bis 2014, glaub ich, verlaengert, deshalb!

    ok, vieles beim lions management ist etwas konfus und schwer nachvollziebar, aber generell verlaengert man vertraege schon mit der absicht, dass jemand zukuenftig weiter fuer einem arbeitet. und er wird ja wohl kaum einen nummer-2-vertrag hinter einem bis dato unbekannten gc goalie unterschrieben haben.

    ok, aber wie geschrieben: siehe beispiel bei Bayern (egal ob man sie hasst oder liebt)
    auch da war der wechsel von einem Idol zum "Nachwuchs den man aufbauen möchte" nicht wirklich einfach.
    Und die Lösung war: man holt einen anderen Erfahrenen Torhüter, der das Idol ein wenig in den Hintergrund rücken lässt und jetzt kann auch Bayern auf Nachwuchs setzen.

    Meine Meinung:
    wenn man immer an der Spitze mitspielen möchte, dann hat man keine Zeit einen Nachwuchstorhüter aufzubauen!!!
    Im Eishockey noch weniger als im Fussball....

    wie schon beim Kläusli Beitrag geschrieben:
    bei uns wiederholt sich die Torhüter Geschichte von FC Bayern...

    Wieso soll Sulo zu alt sein?
    Solange er auf hohem Niveau spielen und der Mannschaft etwas bringen kann, soll er!!!

    Wieso ist Flüeler DIE Zukunft bei uns?
    Es gibt noch andere Junioren bei GCK, die ebenfalls stark sind...

    Die Frage ist eher: will man einen eigenen Torhüter aufbauen?
    Hat man die Geduld/Zeit dazu?
    Falls ja, kann man Flüeler behalten.
    Falls nein, muss man sich einen (teuren) kaufen...

    Dass wir vorne die Tore nicht machen ist eine andere Geschichte.

    wieso mached eusi nöd mit & träged es speziells "dress" wo mer chan (v)ersteigerä?

    ok, momentan müessted eusi wohl imne chlaus-ahzug cho oder irgend emne clown-outfit :?:
    aber es gaht um s'gäld für de guet zwäck!

    Thomi

    Du häsch ja scho rächt, dass mer nur dänn "brüeled" wänns sich um die "eignig" Mannschaft dreht!

    ABER:
    wänn Du de Busacca scho mal persönlich als Schiri erläbt hettsch (ich meine imne Fuessballspiel als Spieler, nöd als Zueschauer!), dänn wüsstisch wie arrogant de Arsch würklich isch!

    Ich bin immerno de Meinig:
    jedä Spieler/Trainer macht meh Fehler als de Schiri & drum chan er au locker dezue stah & muen nöd sich useschnurre...
    -> das wür ebe scho gwüssi Grössi zeige!

    Zitat von Mitsch 2006


    für mich ist obama ein prediger amerikanischer fernsehfassung und das mag ich definitv nicht. schöne sprüche und nicht in den kalten wind raus stehen.

    Bin nie Fründ vom Obama gsi, aber er isch öpper wo doch mal ändlich gwüssi sache durebracht hät, wo anderi vorher nöd gschafft oder nöd händ welle mache!
    nur isch s'Problem: die doofe amis wännd das anschienend gar nöd (siehe Chrankeversicherig), will das schränkt sie ja ie ihre Freiheit ie! (es staht niened i de Verfassig, dass jede muen Chrankeversicheret sie....)

    Zudem han ich s'Gfühl, dass i sehr vielne Länder sowieso nöd d'Regierig entscheidet was gmacht wird, sondern d'Entscheidige vo de rieche, ieflussrieche Wirtschaftslüüt gmacht werdet... (entweder dur Spände oder dur suschtigi "Aktione")

    ...au bi eus...