Beiträge von larlf

    hmmm, ich habe gemeint, dass beide clubs beim nächsten Heimderby die Fankurven schliessen müssen: das hätte ich gerecht gefunden!

    so kommt gc schon besser weg: aber schlussendlich gehts hier um ca. 200k und da bin ich der meinung, dass der canapé nicht so ein geschiss machen & die Strafe gefälligst akzeptieren soll!
    die 200k haben sie in diesem jahr eh schon an punkteprämien gespart, statt den spielern erhält jetzt halt der verband die kohle... :floet:

    aber ist ja wie vorausgesehen: beim Ereignis, ein mega Aufstand (auch von Canapé), mit jedem Tag der vergeht wird die Erinnerung daran kleiner & bei der Urteilsverkündung wird schon wieder von "Einsprache" gesprochen! Was hat man gelernt???? NICHTS!!!!!!

    Zitat von Champs-de-Mars

    Das Derby-Urteil wird auch noch heute erwartet.

    Nach neuesten Informationen von Tagesanzeiger.ch/Newsnet verzögert sich die Bekanntgabe des Entscheids.
    Er wird zwischen 15 Uhr und 16 Uhr erwartet.

    Zitat von Mirko

    S'Ziel vo some Spiel sött ja au si, das mer so e Ufstellig macht, wie dänn z.B. gäge Island oder so.

    genau das hani ja demit gmeint: oder trätted mir gäge island mit 1 stürmer ah???
    sorry, aber dänn chum ich meh als nur chrämpf über...

    klar simmer momentan nöd grad mit internat. fähige stürmer gsägnet, aber d'wm quali gruppe hät ja meh als nur 1 vo denä sogenannt liechte gägner & es passt ebe zum konzept vom otti, dass er gäg en gägner wie spanie glich spielä laht, wie gäge e amateur mannschaft!

    naja, wieso nöd? all redet devo, dass mer de umbruch söll / muen mache & wänn dänn, wänn nöd imne fründschaftsspiel gäge e wältmacht?!?
    und ob die paar glöhn gäge d'spanier ghulfe hetted isch die ander frag...

    aber ich verstahn scho nöd, wie mer nominell mit 1 stürmer chan gäge e amateurmannschaft ufträtte???
    sorry, aber da stellsch doch öppe gfünlti 11 mah am gägner i d'helfti & devo 10 i d'nöchi vom strafruum!!!

    ah ja: de bescht hani de reporter gfunde, wo churz vor schluss gfröget hät, a wen wohl d'spieler ihri prämie spände werdet :applaus:

    Zitat von virus


    GC fan? merkt mer suscht also scho im erste satz.

    yups, aber das söll ja nöd s'Problem sie (d.h. isch es allefalls scho für paar da ine, das weiss ich nöd, aber ich bin mittlerwiele so tolerant, dass au en andere fan sini meinig dörf säge ;) -> siehe Moro wo d'Entscheidig söll träffe....

    was ich demit han wellä säge:
    ich finde die aktuell Situation under de sogenannte "Fans" scheisse. Ich verstahn nöd, wie mer andere so derb chan z'leid tue, dass de evtl. für de rescht vom Läbe gschädigt isch!

    Aber da schlüss ich mich vielne Ussage ah & säge halt au "das isch nöd es Fuessball Problem, sondern es allgemeins", wobi die Ussag s'Ganze no "verschlimmeret".
    Wänns nämlich nur paar komischi wäred, wo nöd wüssed wie mer mitenand umgaht, dänn chönt mer die ja ahpacke... aber leider sinds hüt gaaanz viel wo kei Respekt meh vor andere (Läbe) händ und das findi eigentlich no schlimmer.

    Zitat von Eggi

    ... was sich der Blick leistet ist jenseits von Gut und Böse...

    http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region…/story/30907747

    au wänns de Blick-Arsch e «harte, aber faire Berichterstattung» findet:
    sie händ jetzt mal sälber dörfe merke, wie scheisse dass es isch, wänn mer i de Öffentlichkeit de Tubel isch...

    info: es isch nöd so, dass ich die Kampagne super guet finde, d.h. ich finde vor allem s'Usmass grad chli derb:
    vo mir us hett es Plakat glanged, aber no Flyer bi de Schuel(weg) vo de Chind verteile, das findi def. zviel & Drohige müend ja au nöd unbedingt sie.
    (aber so wie mer in Wald rüeft, chunts halt meischtens zrugg....)

    Zitat von Reto


    Und sonst, kommen halt alle schon angetrunken ans Spiel, die's den Alk fürs Hockey brauchen...

    genau das isch doch s'Problem: d'Lüüt findet immer en Weg, zum so es dämlichs Verbot umgah!

    vo mir us dörfted au wieder all im Foyer rauche, will:
    ob ich dine im ändlose-Rauch-Durchzug stahn oder grad bi de Raucher sälber, das macht nöd würklich en Underschied!!! ...usser, dass ich keis Risiko uf e vercheltig han, wänn d'Türe zue bliebed...

    Zitat von virus


    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/axpo_sup…/story/23022175

    [...]GC-Fans hatten die gegnerischen Anhänger vor dem Petardenwurf provoziert, indem sie verschmierte FCZ-Fahnen in die Höhe hielten und anzündeten. Darauf stürmten rund 50 vermummte FCZ-Anhänger aus der Südkurve in den Sektor der Grasshoppers. Die Petarde, die von der Osttribüne hinüber geworfen wurde, verschlimmerte die Situation weiter.[...]

    ja klar und gc hät sogar no fuessball gspielt uf em fäld: das hät sicher au dezue bietreit!!!

    sorry, gc hät sicher au sin ahteil am ganze (aber ich gsehn de eher i de organisatorische sicht) aber de mit de fahne wirdi nie chöne ernst neh!
    au wänn das de chind ihri liebschte spielzüüg sind: es rächtfertigt nöd, dass mer wäg dem so scheisse macht & mänscheläbe gfördet.
    wänns für sie so schlimm isch, dänn sölleds vo mir us vom stadiondach abegumpe, aber bitte uf de richtige siete & nöd so, dass sie öpper demit gfördet...

    ich hett zwar au gern, dass gc die 3 pünkt überchunt (will's gfüert händ), aber 0-0 & 0pkt fändi am gerächtischte & es setzt es ganz chlises zeiche.

    100k ist grad ein wenig viel, realistischerweise könnte man von 20-50k sprechen, je nachdem wie alt der spieler ist & wie nötig er das geld hat...

    aber bei einem mehrjährigen vertrag auf 100k pro jahr verzichten? denke ich auch nicht!

    Zitat von snowcat


    alles gut und recht!

    der denkfehler ist einfach der, dass so nur der verantsalter der party und mit ihm die 95% wohlerzogenen und sich gut aufführenden partygäste bestraft werden, während die querulanten sich einen ins fäustchen lachen und irgendwo eine andere party finden um sich auszutoben. und das kann und darf nicht die lösung sein!


    gruess roli c.

    nur ist das leider genau das problem (in der schweiz): alles was nicht 100% gut ist, wird halt einfach verboten!

    der mensch muss von gesetzes wegen erzogen werden, ansonsten macht er ja nur scheisse... :suff:

    in 20 jahren wird dir vorgeschrieben, wann, wie, wie lange & mit wem du den darm entleeren darfst & wieviele ml alk man trinken darf... (aber bestimmt nur in 100km entfernten, abgeschotteten festungen!!!)

    wieso söll er nöd bis ändi jahr bliebe?

    usländer-lizänz isch doch sowieso scho für ihn verbrucht worde, also macht das doch au nüt meh us.
    nach em motto: nützt nüt, so schadets nöd. oder so ähnlich...

    ihr chönds suscht au am tschowi säge...

    am beschtä söll er sin doppelgänger mal an match mitneh: das wär sicher no luschtig, wänn de fischer bi eus de speaker mache wür :nick:

    wobi: solangs hüt abig bi dem punkt bliebt, da dörft de ursli sicher nochli uf sim poschte bliebe....

    Thomi: häsch du uf em ipad kei verzögerige? (bim Spielstart, dass es Game nöd vo Afang ah döt isch oder nomal muesch uslogge, bevor de Livestream chasch luege)

    btw. han letschti mal es Game welle luege & dänn isch es nöd zeiged worde: all Game sind daher leider nöd möglich, aber Gamecenter isch def. besser als espn...