Zitat von virus
GC fan? merkt mer suscht also scho im erste satz.
yups, aber das söll ja nöd s'Problem sie (d.h. isch es allefalls scho für paar da ine, das weiss ich nöd, aber ich bin mittlerwiele so tolerant, dass au en andere fan sini meinig dörf säge
-> siehe Moro wo d'Entscheidig söll träffe....
was ich demit han wellä säge:
ich finde die aktuell Situation under de sogenannte "Fans" scheisse. Ich verstahn nöd, wie mer andere so derb chan z'leid tue, dass de evtl. für de rescht vom Läbe gschädigt isch!
Aber da schlüss ich mich vielne Ussage ah & säge halt au "das isch nöd es Fuessball Problem, sondern es allgemeins", wobi die Ussag s'Ganze no "verschlimmeret".
Wänns nämlich nur paar komischi wäred, wo nöd wüssed wie mer mitenand umgaht, dänn chönt mer die ja ahpacke... aber leider sinds hüt gaaanz viel wo kei Respekt meh vor andere (Läbe) händ und das findi eigentlich no schlimmer.