eifacher gahts uf em Papier würklich nüme!
irgendwie befürcht ich glich, dass de Otti au i dere Gruppe no chunt & seit "...aber mir händ gäge Spanie gwunne!!!"
Beiträge von larlf
-
-
macht de fcz einä uf gc vo letscht saison?

minere Meinig nah, müend die Herrä ziemlich schnäll mal verwache & de Finger use neh, suscht chömeds grossi Problem über:
momentan chönds sich ja no mit "super tolle Reaktione" i de CL-Quali rettä, aber das wird bald verbie sie. -
weiss nöd, han nur per mail ahgfröget: wirds nöchst wuche wüsse...
interessant isch: "Die Plätze sind nicht fest zugeteilt, wir garantieren jedoch zu jeder Zeit einen Parkplatz."
-
isch es hammer goal, aber als "Typ" enttüscht er mich momentan gewaltig!
A de Copa hät er au nöd überzügt... mal hoffe, dass er nöd en "ewige Balotelli" wird & sini Iestellig nochli änderet. -
Han Antwort übercho: für 150.- / Monat chan mer en PP Mietä...
muen mal luege wie das gnau gaht, wänn ja s'Parkhuus nöd 24h lang offe isch?
wirds nöchst Wuche gseh... -
Vielä Dank!
Schad, han eigentlich scho an Dauermieter dänkt, will ich ab nöchst Wuche grad näbeddra schaffe wird & döt isch es anschienend au nöd eifach en PP überz'cho.
-
Weiss evtl. öpper bi wem mer chan en Parkplatz mietä & wieviel das im Mässeparkhuus monatlich choschtet?
stönd nur d'Stundepriese döt & dass Amag de Betrieber isch...
-
-
das (lieber 5.liga....) werdet sich wohl die verbliebenä Fans demnächst au säge!
jedi Wett, dass das Stadion bald kei eigni Fans meh drin hät, egal ob er gratis Tickets verteilt oder nöd...
-
so, mal abwarte was hüt no gaht:
http://www.sport1.de/de/ussport/uss…kel_434326.htmlEndlich Einigung: Lockout vor Ende
Einzig die Zustimmung der rund 1900 NFL-Spieler fehle noch, berichtet die "Associated Press". Diese soll im Laufe des Montags erfolgen.
Dass die einfache Mehrheit unter den Spielern erreicht wird, bezweifelt niemand -
Hehehe, wo er rächt hät, hät er rächt!
Die dänked doch all nur da dra, was für tolli Spieler sie sind, wänns d'Quali würed schaffe...
Nur händs vergässe, dass mer dezue no Fuessball spielä sött & sich bitz im Schiewerfer sünnelä kei Erfolg bringt. -
"Pflichtlektüre", damit all mitrede chönd (Fr. 22.7. 20:05 uhr)
http://www.tvprogramm.sf.tv/details/dcb9b9…13-800fb61cd88c
SF bi de Lüt - (3) Das kleine Paradies
Geschichten aus dem Schrebergarten
-
Vielä Dank! ....isch bstellt
-
-
isch das bruchbar? ZSC Meisterbuch "Wachgeküsst"
...es staht im Shop so viel drüber gschriebe...
-
ich weiss nöd, aber für mich hät d'Saison immer mit em erschte Spiel agfange! Vorallem will's no im Fuessball isch, wo's ja kei PO git.
I de Schwiiz dörfsch uswärts in Bisel verlüre (sötsch halt die Spiel dihei gwüne
und Du wirsch glich Meischter (falls gäge die andere viel Pünkt holsch) -
naja, wännd wettsch Meischter werde: dänn söttsch au uswärts Pünkt hole!
...und gäge Sion isch es wahrschienlich no eifacher als gäge Bisel, vorallem wänn bi Sion no 6 Spieler nöd dörfed mitspielä.
(wobie ja au de FC Trichu als erwieteretä Meischter-Ahwärter ghandlet wird.) -
Danke Fischer! ...wänn ich s'Interview früehner ghört het, dänn wär mir niä im Läbe in Sinn cho uf de FCZ z'wettä

("...ich bin froh, dass mir nöd gäg de FCB spieled. und ich bin froh, dass mir hüt usswärts gäge Sion spieled, suscht hetted mir grad wieder s'Mässer am Hals..." ABER "mir wännd natürlich Meischter werde!")
-
bin de gliche meinig wie de thomi: hät scho vorig iechaufszäntre i de nöchi!
...oder isch s'sihlcity hüt scho profitabel?!?was ich mich eifach fröge:
wieso schaffts thun & luzern, es ähnlichs stadion ufz'stelle, wo nachher nöd x millione pro jahr choschtet & mir nöd??? -
Mantelnutzung ist schon ok, aber es muss ja nicht immer ein Einkaufszentrum sein! (vorallem in Zürich, wo wir schon gefühlte 100 haben)