die spieled nöd i de super league ![]()
nei, han ja gschriebe: es entschuldigt sicher nöd die hütig leischtig!
aber sie händ en lauf und eusi de schiss = scho wieder verlore...
die spieled nöd i de super league ![]()
nei, han ja gschriebe: es entschuldigt sicher nöd die hütig leischtig!
aber sie händ en lauf und eusi de schiss = scho wieder verlore...
ob das am Hitzfeld lieht?
s'schwiizer Nati Problem gsehn ich halt vorallem da drin, dass:
- die vo de super league meischt international müeh händ zum mithebe
- die wo im usland spieled, meischt zwenig regelmässigi iesätz händ
und, dass mir au 1-2 usfäll scho nüme chönd 1:1 ersetze, wie halt grösseri Fuessballnatione!
...aber das söll alles kei Usred sie für hüt Abig!!!
schlächt ja, aber wänns wenigstens am di. 3 pt holed, dänn isch de zug nonig ändgültig abgfahre!
ok, sie müessted mal no spieler finde wo chönd tschute, aber das isch es anders Thema...
wänn isch eigentlich de Frei nüme debie???
lol, wär au möglich...
aber das wär doch öppis für s'nostalgie spiel:
d'halle singt nur alti liedli & es git wieder bänk im 3.rang :razz:
hopp u21, hät guet usgseh!
Hoffentlich macht das A-Nati morn au ![]()
ganz doofi frag: wird eigentlich mis favorite liedli vom 3.rang hüt no gsunge & dargstellt?!?
hani irgendwie scho länger nüme ghöre dörfe:
es "buure"-büebli...
ich hans gliebt, wänn de ganz 3.rang ufgstande isch & gschauklet hät!
das isch das wo mir hüt irgendwie fehlt, es isch fasch es monotons, sterils hockey luege worde, wänn nöd grad po isch... (viellicht liehts ja eifach nur a mim "alter" & dass ich nüme so voll bin wie früehner)
aber es stimmt meiner Meinung nach schon:
Spitzensport ist vorallem im mentalen Bereich!
Es gibt soviele positive wie auch negative Beispiele und danach kann es plötzlich drehen, da kann es ja nicht alleine am Talent oder Einsatzwillen liegen...
-> Wer im Sport zu denken beginnt, der hat verloren...
gemeint ist: statt dass man sich alleine vor dem Torhüter überlegt, in welche Ecke man jetzt schiessen soll, dass man das einfach instinktiv machen müsste: dann gehen 90% der Schüsse rein! wenn man überlegt kommt es meist nicht gut...
und wie von anderen vielfach erwähnt: unsere Eishockey Spieler haben ein schönes Leben, da leider fast kein Konkurrenzkampf herrscht.
lol, habe mich gerade gestern an die Parties vor den Toren erinnert & das anschliessende "inesecklä", damit die ganze Reihe reserviert werden konnte.
Falls man an der Reihe zum reservieren war..., sonst konnte man getrost 1min vor Spielbeginn kommen und hatte seinen Platz, nur fragte ich mich immer wieder: hat es heute auch gegnerische Fans? wo sind die, ich sehe gar nix ![]()
ABER:
heute ist alles schlecht, was früher gut war! schliesslich müssen wir 150 jahre alt werden, um die AHV weiter am leben halten zu können... (oder habe ich da was falsch verstanden?)
Was mir aber wirklich sorgen bereitet:
früher konnte man an jedes Spiel gehen und es sog einen in den Bann, wer noch nicht war, der wurde Z Fan!
Heute?
Heute kann man wohl nur noch ab Halbfinal in die Halle gehen, wenn man jemandem die spezielle Stimmung zeigen möchte, das finde ich wirklich traurig!
Aus welchem Grund sollen so neue Fans kommen?
Wegen dem tollen Food Angebot oder der noch tolleren Leistung auf dem Eis?
glitte scho, aber döt hämmer nie die erwartige vo de playout saison gha!
(d.h. mit emne "spitzeteam" so kacke go spiele)
döt isch klar gsi, dass mer im derby verlüürt & gäg de abstieg spielt...
gälted heim/lüber au scho als nostalgie?
Spielertrainer Axel Heim, der seinen Vertrag mit dem 2.-Liga-Eishockey-Klub EHC St. Moritz aufgelöst hat, betreut in der kommenden Saison die Novizen Elite von Schweizer Meister HC Davos. (veröffentlicht am 7.mai 09)
Lübi isch kaufm. Angestellter...
äähhm, sorry, aber hat Gabet jemals gut ausgesehen?
also i de halle nöd, suscht hani ihn ja nöd würklich kännt...
häts dänn da niemer wo vo seebach cho isch & amigs mit em casi a d'spiel isch? das sind paar luschtigi jahr gsi ![]()
au im radio interview geschter!
sini wort sind öppe die gsi:
ich weiss nicht, weshalb ich die spieler überhaupt für so ein spiel motivieren musste!!!
bern ist meister & hat ein super publikum... (findi vorallem bimne spiel i de halle interessant ![]()
zudem weiss jeder, wie unsere lage ist und deshalb versteh ich auch nicht, weshalb ich dann noch das timeout nehmen musste...
wobie ich ehrlich gseit au irgendwie de meinig bin, dass d'spieler de ernscht vo de lag mittlerwiele sälber müessted erkänne & de finger use neh!
...aber das als trainer go öffentlich säge?!?
also ich bewundere die wo i de playout saison jedes "spiel" bis zum schluss glueget händ!
döt bini au vielmals früener use, wenigstens i d'gäng go bier schütte...
das sind dänk all wo d'songs illegal abeglade händ ![]()
defür hämmer anschienend gueti usländer:
"Das gibt es ja nicht! Völlig ohne Bedrängnis haut Cory Murphy den Puck aus dem Feld und erhält zwei Minuten. Damit 5gegen3 während 30 Sekunden."
ich find d'Idee ja guet, wäg de Fanartikelbörse.
Nur frög ich mich: wer git scho freiwillig alti kult Sache ab?
Ich chaufe gern alti Sache, aber doch nöd abgeh...
da isch no s'video dezue...
dänn hälfed doch eusem mgmt mal uf d'sprüng & proteschtiered amne match: am beschte grad mit em plan y/z, dass sie de murray sölled hole.
dänn chönds nüme viel falsch mache... klar schaffeds es no, aber wer weiss...
Zitat von Gysinoaber egal; ja, bayern hät es problem.
yups, definitiv!
Zitat von Gysinominere meinig ganz klar en fehler gsi sich nöd z'verschtäärche. irgedwie ganz seltsami selbschtüberschätzig.
ich wür mal säge, dass Bayern s'gliche Problem hät wie mir:
kei richtigi Vorbereitig i d'Saison!
wänn nach de Winterpause all Fit & munter sind, dänn wird Bayern durezieh & das ohni Neu-iechäuf... (ok, van Buyten chönt mer gern schicke, aber wo gits en guete, zahlbare Ersatz?)