Posts by snowcat

Quote from Champs-de-Mars

Absolut. Ich habe glaubs keinen Film öfters gesehen als " Die nackte Kanone". Und bei meinen Amerika Aufenthalten fuhren wir jeweils Extra von LA nach San Diego, um auf der rechten Strassenseite das Gebäude zu beäugen, welches Frank Drebin jeweils an seine Frau erinnerte.

meinst du die brüste? und gibts dieses gebäude tatsächlich?

gruess roli c.

Quote from Larry

Punktgleich mit LUZ und BAS, obwohl man oft nicht überzeugt.

Was liegt da in der Rückrunde noch drin?

Viel würde ich sagen! :cool:

der fcz überzeugt spielerisch noch nicht wirklich. aber die mannschaft tritt mittlerweile sehr abgeklärt und kompakt auf. bekommt man noch die 10 minuten aussetzer pro match in den griff und holt auch mal 3 punkte gegen einen grossen der liga, liegt sogar der titel drin.

und ganz herrlich find ich de momentani tabelleletschti, gits nöd e facebook gruppe, gc nr.1 in züri... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

p.s. obwohl, muess scho säge, die arme us niederhasli sind dütlich under wert klassiert, aber spass macht die tabelle trotzdem! :razz:

gruess roli c.

Quote from Eierchopf

Warum, Herr Stadionexperte?

ganz eifach will stah müehsam isch! und ich mier nöd chan vorstelle, dass mer freiwillig staht, wämer au sitze chan! has letscht jahr in zug im 1/4 final wieder dänkt, i de alte herti halle. det hani müesse stehplatz näh.

-chunsch chum zumene vernünftige platz, usser bisch 2 std vor em match dete
    -für s'bier i de pause, gasch am beschte scho 5 min vor drittelsendi richtig bierstand, chasch aber nöd recht durelaufe, ebe wills stehplätz sind
    -s'gliche prozedere bim retour cho, chunsch nöd recht dure, mit vill glück bringsch alles kaufte bier uf din platz zrugg und zwar no im becher, nöd uf de jagge
    -die stehplatzjunkies wo die plätz so geil findet, hocked dänn i de drittelspause trotzdem uf de tritt (warum bloss, stah isch ja so geil!), was es durecho nöd unbedingt erliechtered
    -und nöd ganz unwesentlich: wänn ich lang am gliche ort stah muess, chumi fürchterlich ruggeweh über. nei gysino isch kei alterserschinig, hani scho als 20-jährige gha... :razz:

stehplätz sind eifasch nur scheisse! im übrige find ich am tommy sind vorschlage mit liegeplätz huere guet! :rofl:

greuss roli

es posting für alli fans us de verbotene stadt:

schalke chunt langsam aber sicher uf kurs... :razz:

obwohl's eso usgseht, wie wänn lüdenscheid das jahr en ganz heisse kandidat uf de titel isch! :?:

gruess roli c.

Quote from Mushu

stimmt, trotzdem hätte der zsc vor nolan/bag dieses spiel nur knapp oder erst in ot/penalty gewonnen. für die moral schaden solche spiele jedenfalls nicht und können durchaus als massstab dienen um zu sehen, wieviel potential im team wirklich steckt. für mich nicht so viel, um meister zu werden, aber definitiv mehr um nur schwanzclubs zu schlagen.

gruess roli c.

Quote from Brave New World

Aff :wink:

han au grad spontan as bergaffegrümpi müesse dänke! es paar kamerageili zürcher, wo nüt anders wänd als cüpli suufe und i kamera winke und nöd merked, dass das es turnier mit null sportlichem wert isch... :rofl:

gruess roli c.

Quote from Larry

und es lauft im Normalfall au öppis! :cool:

ja, hauptsächlich werbig!

höchschtens golf isch isch no dämlicher und langwiliger zum luege als american football! :rofl:

gruess roli c.

läck, bin ich sauer! was wir heute gesehen haben, war die mutter aller idiotischen punkteverluste im fussball!

ich kann mich nicht erinnern, je eine fussballmannschaft gesehen zu haben, welche derart nonchalance, fahrlässig, idiotisch und so etwas von unnötig punkte verschenkt hat, nachdem man das spiel während 78 minuten völlig im griff hatte! wie nennt sich dieses phänomen? dummheit oder einfach nur angst vor einem souveränen 3-er?

das positive heute: fcz-spiele, zumindest 3/4 davon, beginnen wieder spass zu machen. und gelingt es dem fcz noch während dieser saison sein spiel während 90 minuten plus nachspielzeit durchzuziehen, ist der fcz tatsächlich ein titelkandidat!

habe fertig! :?:

gruess roli c.

Quote from zztop

nochwas zum Goal von Nolan von gestern: alt und langsam????? :schtrunz:

ja beides!

ABER: bi sinere übersicht, sinere stocktechnik und sim stelligsspiel isch das kän grosse nachteil im ch hockey! und no öppis: wär er zu allem ane no schnell, wär er nöd bim zsc, sondern immer no i de nhl!

gruess roli c.

Quote from Caro

das isch nur wäg de swiss indoors, wil det d'überträgig am 3 afangt... :roll:
    drum au die aktion mit de tennisbäll...

zhh, basler tschuttet, basler spilled tennis, wayne... :razz:

gruess roli c.

Quote from Larry

freu di nöd z'früeh, gc wird nie abstiege, weder uf em spielfeld, no dur fehlendi finanze... :?:

sötti dass unvorstellbare trotzdem doch emal passiere, bisch du selbstverständlich min gascht, wämmer euis 3 täg dur de chreis 4 durefäschtet! :suff:

p.s. bim am tv zäppe und scho sit 40 minute tschuttet fcl-basel. was söll die scheisse, am mittag?

gruess roli c.

Quote from Larry

Mir sind mit ihm 3x Meister worde und er isch mit de Nati a de WM gsi.

Dänn chunsch zrugg vo de WM und de noi Trainer setzt dich uf d'Bank.

Weiss nöd was ich an sinere Stell würd mache, aber sicher de Fischer hasse!

simmer mit ihm oder wäg ihm 3x meischter worde...?

das mer eine nüme spille laht, chum hät er mal mit eme usländische club gredt, chunt ganz sicher nöd vom fischer us. das lächerliche game hät de canepa agfange! und jetzt muen de fischer de guatelli dine lah um sis gsicht nöd z'verlüre. de einzig grund um de leoni z'bringe, wär so en match vom guatelli wie gege maribor!

gruess roli c.

Quote from Larry

Bim Goalie isch en en sture Siech!

De Guatelli chan floppe wie er will, de Leoni chunt kei Chance meh über!

stimmt, aber en übergoalie isch de leonie au nöd würkli... :nixwiss:

gruess roli c.