ich find mer muen die ganz gschicht bitz differenziert aluege. ez weg emne gwunnene viertelfinal alles in himmel z hebe isch wohl glich vermesse, wie vorher immer über jede und alles z motze. aber vo dem lebt sones forum.
ich denke de momentan erfolg isch zumne grosse teil am hartley z verdanke. er hets gschaft s leischtigsprinzip würkli durezsetze und vor allem isches glunge, de "schalter" uf d playoffs ane umezlegge. so machts freud. aber mer dörf nöd vergässe, dases doch no es paar baustelle git i dem verein.
d usländerfrag set mitm hartley (wenn er denn blibt) für d zuekunft guet glöst si. au die zämearbet mit toronto set det dure förderlich si. im sportliche bereich liit für mich aber nach wie vor s problem bim sportchef. verpflichtige wie ziegler, gobbi, paterlini und ganz ehrlich au ez mit mauerer und trachsler lönd z wünsche übrig. das sind für mich spieler für d breiti vom kader wo mer mines erachtens zu viel günschtigere konditione im eigne nachwuchs findet. de fokus für en zsc set det ligge, würklichi supertalent wie früehner en bärtschi, monnet, blindebacher oder forster nach züri z locke. werum gaht en von gunten zu chloote zrugg? ebe. und ja, ob en cunti überhaupt bim zsc würd spiele die saison ohni s aug vom hartley isch fraglich. drum isch für mich uf de position vom sportchef immer no es groses fragezeiche ume wo de hartley dank sim super job woner macht mitkompensiert. de salis isch en geile spieler gsi, aber als sportchef ischer für mich nöd de richtig.
bim goalie isches halt au sone sach. ich bin immer eine vo dene gsi, wo am flüeler potential attestiert het. er het perfekti mass für en goalie und isch au hüt no eine vo de jüngschte ide nla. en hiller het i dem alter sini erscht saison mitm hcd gmacht. de berra isch fascht zwei jahr älter und het ez mal die erscht konstant saison anebracht. für mich isch d goaliefrag halt immer e frag vo de alternative gsi. das nachem sulo es loch chunt isch klar und das loch wer ebe mit jedem andere goalie wo momentan ide nla spielt au cho. das gseht mer momentan ade zimli dürftige leischtige vode goalies i dene playoffs und playouts. zimli viel komischi goal hets geh bis ez. ussert bi ois. guet, de bührer isch momentan au starch.
uf jede fall mag ichs am flüeler extrem gönne daser sone starchi serie gha het. gad nach de verletzig und de super leischtige vom sulo het de druck unglaublich müesse si. aber au det de tag nöd vor em abig lobe. en goalie wird a titel gmässe. es isch aber sicher e sehr positivi entwicklig und zeigt de kritiker bitz uf, wie nöch wält- und chreisklass gad bi junge goalies zämeligged und wie wichtig de mental bereich isch. ich hoffe, d geduld mitm flüeler wird sich für de z no wiiter uszahle! und das möglichscht i dere saison.