• Offizieller Beitrag

    Han jetzt erfreulicherwiis au SAP. Isch würklich no besser, als ich erwartet het, muessi also säge. De reini Wahnsinn!

    Und jetzt zu de Frag. Känned ihr öpper, wo chli drus chunnt bi dem Seich? Ich muess, bzw. will bi "Fast Data Entry" öppis aapasse, es werdet mer aber i dem Programm wo ich bruche, kei entschpächendi Buttons zum aapasse vo de Iigabefälder aazeiged sondern ich chan nur vorgfertigte Templates uswähle.

    Wie und wo chani so Templates aapasse?

    S' "Menu Item" isch i dem Biischpiil F-43.

    Danggschen!

  • ich nehme an du öffnest die transaktion f-43 und wechselst danach in die schnellerfassung.

    unter einstellungen / eingabemaske kann die gewünschte variante gewählt werden.

    diese varianten sind im customizing von sap hinterlegt. jetzt kommt es darauf an wie euer sap eingerichtet ist. in der regel kann das customizing nur auf dem entwicklungs oder testrechner angepasst werden und muss danach transportiert werden (hast du alle diese rechte und zugriffe?)

    die sap customizing transaktion lautet spro, danach kann in der regel der button "sap referenz img" gewählt werden und das gesamte sap customizing ist ersichtlich. auf dem produktiven system kann diese transaktion auch aufgerufen werden, allerdings nur im anzeigemodus (ausser ihr habt das ganze anders eingerichtet)

    mittels suchfunktion kannst du nun das gewünschte customizing suchen und einschränken. z.b. mit der eingabe der stichworte schnellerfassung sachkontopositionen

    den richtigen punkt auswählen und es wird die entsprechende customizing transaktion zum einfügen, ändern, löschen von erfassungsmasken angezeigt.

    hier kann nun eine eigene variante erstellt werden.

    • Offizieller Beitrag

    Merci!

    Ja, das mit den Rechten ist so eine Sache. Habe nicht mal die Rechte, für Sachen, die ich dringend bräuchte. Macht richtig Spass, so zu arbeiten ;o)

    Aber jetzt kann ich deinen Beschrieb ja mindestens mal an den weiterleiten, der dafür verantwortlich wäre, die Vorlagen anzupassen. Die basteln an externen Tools zum Einlesen von Excel in SAP, dabei wär's so einfach.

    Aber ich habe auch schon so meine Tricks, wie ich vieles vereinfachen kann, aber mit SAP können sie's einem schwer machen, wenn sie wollen.

    Danke auf jeden Fall!
    Reto

  • das isch ja scoole am sap, dass nüme jede wüete chan wie er wett

    da dä trasher scho gantwortet hät und mittlerwiile wohl nöcher dra isch wie ich, erspar ichs mir...
    by the way: truurig aber wahr: mittlerwiile findsch bi google fast uf jedi sap frag e antwort, wie du aber richti gseisch, wirds bi dir zu 99% a dä recht scheitere was au guet isch solang nöd usbildet bisch

    • Offizieller Beitrag

    Ja ja, so redet eine, wo nöd a de Front schaffe muess.

    Es gaht ja gar nöd um d'Rächt, im Programm ume z'chüngele, aber imene grosse Konzern haued's der all mögliche Iischränkige ine, das isch kein Zueschtand. Das mag alles guet si i Abteilige mit 10 Lüüt oder meh, wo jede sis chline Tschöbbli hät und fertig. Wänn aber für alles verantwortlich bisch und au no sälber chli "aktiv schaffsch" und chum Berächtigunge häsch, isch es e Kataschtrophe.

    Und wäg de Rächt für das Biischpiil, isch mir au egal, wänn ich die nöd han, so lang eine i de Firma die het und mir das dänn erlediget. Dete schiitereds dänn aber halt au oftmals. Vor allem, wänn's so schnäll Antwort gänd wie du jetzt, wo zerscht uf em Fräscher sini Antwort gwartet hät, zum nachher säge, dass es ja scho beantwortet seg. Wobi das natürlich kei blödi Arbetswiis isch. Hät bi mir im Bruefsläbe au scho oft zum Erfolg gfüehrt ;o)

    Immerhin muessi am SAP jetzt zuegeschtah, dass es "verhebed". Es hät bis jetzt kei Macke wo anderi - ähnlichi Programm - scho offebart händ, aber mer isch halt eifach zu sehr unter de Knute.

  • ich han weder dini frag wüklich gläse no am trasher sini antwort, da ich au kei awender support mach und mich i fi/co transaktione nöd sehr wohl fühle

    ich schaff jetzt 11 jahr i dä sap welt und bin mittlerwiile zuständig für alli entwicklig, berechtigunge, interfaces und system administration

    jetzt händ mer sap grad in pole&tschechie igführt und sind 2 wuche vor em go live in amerika/canada...allei in amerika 250 neui user und glaub mir sgejammer wäg prozessänderige und fehlende berechtigunge vo neu-user isch immer sgliche
    sap = koloss und darum sind dawender sälte sehr happy und glich chans fast alles

    by the way: bin die nächste 2 wuche in US, aber mach ja eh nix a dä page :)

  • PS: han jetzt glich alles gläse...

    ich hoffe ihr händ i eure bude an SAP FI/CO Verantwortliche ime SAP CC oder so...dä müesst das mache, wil wänn mer dich ine spro laht ohni usbildig dänn guetnacht

    • Offizieller Beitrag

    das willi ja au gar nöd sälber mache, wobi mer so es Template eigentlich scho no sälber sött chöne mache. Vor allem will's ja eigentlich alles i de Vorlage hät, woni bruche, aber eifach i verschiedene Templates. Egal...

    Wehe, du machsch die Kaderlischte nöd, bevor weg gahsch. Bin jetzt au drü Täg in UK, aber sicher au chli online.

    Und ja - SAP isch vill z'gross für die meischte wo's i de Schwiiz nützed. Bzw, nüted mir nur 10% vom geischtige SAP-Potenzial oder so.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!