HD-Sat-Empfänger mit Harddisc

    • Official Post

    Saletti zäme


    Euse alt Empfänger macht's nüme lang, drum bini uf de Suechi nach eme Neue.


    Was er brücht:


    HD-Empfang
    Harddisc
    en liislige Lüfter
    Kei Problem mit de Sat-Charte vo SF
    Bruchbari Firmware vorinschtalliert


    Das wär's eigentlich scho, aber ich finde irgendwie keis Modäll wo au nur einigermasse gueti Kritike hät i all dene Forene und Bewertigs-Siitene, wo mer so findet.


    Hät öpper gueti Erfahrige mit eme beschtimmte Grät gmacht?

  • Nimmsch gschider SwisscomTV, denn häsch de Sport, wenns der nöd anen Match langt au grad no debi..

    • Official Post

    Danke für de Tipp, aber da ich uf alles ussert de Schport verzichte chan bi Swisscom-TV gsehni nöd i, warum ich die monatlich Grundgebühr söll zahl eund dänn no 2.50 für jedes Füdli-Schpiel.


    Sat isch halt scho inschtalliert gsi da, und au wänn ich das nie sälber uf die Idee cho wär, findi's jetzt die bescht Variante, für das wo ich's bruche.

  • easy, dbedürfnis sind underschiedlich;-)
    mir wür de ch-sport und orf und dlokalsender fehlä, aber ja, demfall chan der leider nöd helfe bi dim prob...

    • Official Post

    Ch-Schport choschted vill z'vill zuesätzlich, aber ein, zwei Mal im Jahr fändi's au cool. Für das lohnt's sich aber nöd würklich, die Grundgebühre z'zahle.


    ORF vermissi höchschtens mal bimene Skiränne und Tele Züri (was für anderi Lokalsänder meinsch du???) chan all Sändige online luege, wänn's dänn müesst si. ORF ja eigentlich au.


    Ich luege eh so z'säge kei Fernsehprogramm meh, ussert Schport und au dete nur Fuessball-Länderschpiel, wänn ich mir das so überlege. Für jede Füdli-Match hani leider au gar kei Ziit...

  • Naja, 2.50 für es Spiel, womer nöd chan gä findi zimli human, zumal de Stadioitritt es vielfachs devo wär..


    dRegiosänder hangedhalt vode Region ab;-)


    Aber ebä, jedem das seine..

    • Official Post

    Der Aufschlag von 1.-- auf 2.50 spricht doch schon Bände.


    Klar ist es nicht viel, aber wie gesagt - ich würde höchstens in den Playoffs die Auswärtsspiele schauen und sonst auch nicht wirklich viel.


    Regionalsender gibt's ja nicht wirklich viele in der Schweiz, die brauchbar sind. Egal, in welcher Region mal lebt.


    Aber Bluewin-TV ist sicher keine schlechte Sache, da sage ich ja gar nichts dagegen. Ich habe einfach festgestellt, dass ich es nicht brauche.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!