• Offizieller Beitrag

    isch 3-D Zuekunft? 0

    1. Ja unbedingt, isch dä Hammer! (0) 0%
    2. Nei isch en unsinnige Hype und wiitus überbewertet! (0) 0%
    3. Servette! (0) 0%
    4. Han kei eigni Meinig drum bin ich der gliiche wie dä Gysino/Sloggy/Mushu (0) 0%

    säged mal, bin ich eigentlich dä Einzig wo sich nöd astecke laht vo dem ganze 3-D-Hype?

    Ich gsehn scho dä Avatar lieber in HD (und zwar s'ganze Bild) als i dem teils unscharfe 3-D!

    Jetzt wänds auno Fuessball in 3-D zeige willmer sich dänn zmittst im Stadion wähnt:-o
    Sälte sonen seich ghört!

    Anderi Meinige?

    Gruess
    Thomi

    • Offizieller Beitrag

    gueti Uswahl ;o)

    Ich han geschter das mit de 3D-Schpiel a de WM ghört und ich dänke, ich überlege mir, irgend en Match, im Kino go luege z'gah, falls mer so Billett überchunnt. Sicher kein CH-Match, sondern irgend eine. A de WM lueget mer ja eh jede Match, wänn's irgendwie gaht.

    Eifach zum mal gseh, wie's isch.

    De einzig Film wo ich in 3D gseh han isch bis jetzt au Avatar gsi und ich chan uf d'Brülle und uf die paar Effekt guet verzichte. Isch mer au so gange, dass ich en grosse Teil vom Bild als unscharf wahr gnoh han...

  • bi eh nöd so de kino-gänger und han fäng u23d in 3d gseh... hani an und für sich nöd so schlächt gfunde, nur isch die brülle so öppis vo unbequem gsi und hät bi de nase rächt igschnitte. drum chönti au guet ohni demit läbe.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!