ZSC - SCB 4.2. / 5.2.2021

    • Offizieller Beitrag

    Also hett er chöne säge isch scho abpfiffe gsi, quasi s Goal au dänn nöd geh wenns korrekt gsi wär.......!

    Ich bin viellicht eifach chli zblöd Larry, aber das macht doch kein Sinn ;-o

    I dem, dass sie dä Hollestei uf Bank setzed, säged sii ja, das isch es Foul am Goali gsii. Sowiit so guet, das chan ich sogar no anäh. Aber Im Video rededs vom Ziitpunkt wo dSchiibe über d'Linie fahrt und das isch bi ihrem Entscheid on ice absolut irrelevant. Die müend ja nöd dopplet sicher sii das es keis Goal isch! Entweder es gaht ums Foul am Goali oder um dä Ziitpunkt vom Pfiff aber sicher nöd um beides. Hehehe, isch schwiirig übers Forum aber wie gseit isch ja eh egal.

    gnüss du d'Sunne! Bi eus gsehts grad us wie ime ändziit-movie! wägem saharastaub und em näbel isches richtig gääl (gelb) verusse ;)

    • Offizieller Beitrag

    Ich versuech de Schiri z verstah: Wänn de Pugg vor em Pfiff dinne gsi wär, und wänn sie dänn gseh hetted das es ebe keis Foul gsi isch hettets müesse uf Goal entscheide. So aber nöd, sind vermuetlich froh gsi!;)

    Ich glaub ihr händ no anderi Problem als nur Saharastaub....weiss gar nöd ob ich im April i d Schwiiz söll cho oder wieder zrugg nach Mexico gah.....:mrgreen:

    :winke:

    • Offizieller Beitrag

    Ich versuech de Schiri z verstah: Wänn de Pugg vor em Pfiff dinne gsi wär, und wänn sie dänn gseh hetted das es ebe keis Foul gsi isch hettets müesse uf Goal entscheide. So aber nöd, sind vermuetlich froh gsi!;)

    Ich glaub ihr händ no anderi Problem als nur Saharastaub....weiss gar nöd ob ich im April i d Schwiiz söll cho oder wieder zrugg nach Mexico gah.....:mrgreen:

    :winke:

    ahhh so machts sogar für mich chli sinn :) thnx

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!