HC Davos - ZSC Lions, 3. Halbfinalspiel, 20.03.08

• shänds glaub scho 1-2 Mannschafte vo Platz 8!! gschafft... Das jahr isch sMittelfäld vo Platz 3-6 sehr äng gsi und drum isches nöd eso e riese Sensation wie wän Fribourg meister würd wärde..

• Zitat von celtico

yepp häsch rächt. Isch halt no chli früeh für mich :heul doch:

keis problem viellicht bisch ja au scho echli nervös oder sägemer agspannt.

Gruss Lolo

• Zitat von backinreality

nervös isch glaub es guets wort ;) und ich muess no langi 8 stunde warte...

Ich bin sit em letschte Viertelsfinalspiel nüme fescht nervös. Bin vilicht chli z fescht vo oisere Mannschaft überzügt, wer weiss.

Geistermeister 2022 ZSC Lions

• Zitat von ZüriBoy

Ich bin sit em letschte Viertelsfinalspiel nüme fescht nervös. Bin vilicht chli z fescht vo oisere Mannschaft überzügt, wer weiss.

Ja, bin au sehr vo eusere Mannschaft überzügt. Sproblem isch eifach genau drum bini nervös, chan eusi Mannschaft das durezieh? Stell der vor es passieret 1-2 tummi glücksgoal für Davos dän ischs Momäntum fürs Spiel und für dSerie wieder kehrt... obwohl sowit wämer nöd dänke... Eusi Mannschaft häts züg dezue und die werded die Davoser au hüt uspowere....

es chunt guet...

• ...am DRZ-Stand werded Spändegälder immer gern entgege gnoh. Mir sind defür besorgt, dass die ignoh Chohle vollumfänglich de Choreokasse zueflüsst. Eifach säge, dass es e Chorespänd seg! Eifach dene i d'Hand drucke wo HINDEREM Stand stönd!
    Larry: Bi allfällige 7. Spiel - laufed mer uf Gänf? :rofl:

• Zitat von Draft

...am DRZ-Stand werded Spändegälder immer gern entgege gnoh. Mir sind defür besorgt, dass die ignoh Chohle vollumfänglich de Choreokasse zueflüsst. Eifach säge, dass es e Chorespänd seg! Eifach dene i d'Hand drucke wo HINDEREM Stand stönd!
    Larry: Bi allfällige 7. Spiel - laufed mer uf Gänf? :rofl:

ja dän mached doch grad es käseli ;) oder irgendwie en Bächer und drunder es Blatt mit "Choreo Kasse" Danke...

das wär ja viel unkomplizierter :D

• hmmm, lah so Sache nie gern eifach umestah. Weisch ja nie, was sich da no so umetriebt. Zudem isch es au Pflicht, so unglaublich es au tönt, e Sammlig z'bewillige la. Hüt chasch du fängs gar nüt me ohni de Säge vo de Obrigkeite mache.

Anyway, han jetzt gliich no schnäll is Töpfli gmacht

• Zitat von Draft

hmmm, lah so Sache nie gern eifach umestah. Weisch ja nie, was sich da no so umetriebt. Zudem isch es au Pflicht, so unglaublich es au tönt, e Sammlig z'bewillige la. Hüt chasch du fängs gar nüt me ohni de Säge vo de Obrigkeite mache.

Anyway, han jetzt gliich no schnäll is Töpfli gmacht

Naja hehe sletsch mal händer au es töpfli gah ;) also genauer gseit zwei bächerli... Also dän wird mehr sich ja hüt abig gseh dän chunt es bätzeli ine vo mir :D

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!