• Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    damit ihr chli wieter chömed, ich gahn devo us, dass de Text underhalb vo „Hueregopfertaminomal“ gmeint isch, suechsch mal nach dem (paar Siete zrugg)

    Ich danke dir und häsxh es Bier zguet. Er sött zwar no es bitzeli wiiter zrugg luege; aber häsch en uf de Wäg gfüert.
    [emoji106][emoji106][emoji106]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  • Zitat von larlf

    damit ihr chli wieter chömed, ich gahn devo us, dass de Text underhalb vo „Hueregopfertaminomal“ gmeint isch, suechsch mal nach dem (paar Siete zrugg)


    davon ging ich die ganze zeit aus! sind auch begrüssenswerte vorschläge, welche einem sicher noch einen schritt weiter bringen bezüglich sicherheit in und ums stadion!

    bloss kann ich die canepa nicht zeigen, weil sie nicht mal im ansatz lösungsvorschläge sind, welche das seit gestern diskutierte problem des-insekten-jagens-quer-durch-die-stadt-weit-weg-vom-stadion-ausserhalb-der-spieltage angehen.

    und auf DIESE lösungsvorschläge und vor allem den vorschlag was der fcz als fussballclub konkret dagegen unternehmen kann, warte ich (und canepa) halt immer noch...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    davon ging ich die ganze zeit aus! sind auch begrüssenswerte vorschläge, welche einem sicher noch einen schritt weiter bringen bezüglich sicherheit in und ums stadion!

    bloss kann ich die canepa nicht zeigen, weil sie nicht mal im ansatz lösungsvorschläge sind, welche das seit gestern diskutierte problem des-insekten-jagens-quer-durch-die-stadt-weit-weg-vom-stadion-ausserhalb-der-spieltage angehen.

    und auf DIESE lösungsvorschläge und vor allem den vorschlag was der fcz als fussballclub konkret dagegen unternehmen kann, warte ich (und canepa) halt immer noch...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Deine Meinung!! Ist aber ok.

    Kann aber mindestens so falsch sein, wie meine Meinung!!!!

    Immer schwierig, mit Leuten zu diskutieren, die meinen, die Wahrheit gefressen zu haben ...
    [emoji16][emoji6]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  • zu dem Thema hani en feine gläse:
    „Es ist schwer eine Diskussion gegen eine intelligente Person zu gewinnen, aber praktisch unmöglich gegen jemanden der dumm ist“

    wobie mer e Diskussion ja nöd unbedingt „gwünne“ muen, je nach Gägeüber machts Spass über diversi Theme z‘diskutiere...

    zu de Kamera: keine Ahnung wieviele + wie gut die Kameras im Letzi sind, aber diese können bestimmt zum Abgleich zugezogen werden, falls man die Täter darauf vermutet + sonst nix findet. Hilft aber höchstens einen Beteiligten zu finden, sofern die Tat nicht im Stadionbereich stattgefunden hat und die Idioten trotzdem im Stadion sind.
    Aber leider braucht es ja praktisch live Bilder in UHD von der Tat, damit der Täter bei uns überhaupt eine (bedingte) Strafe erhält.

  • Zitat von Mushu

    Es alts Problem. Mir gfallt er eifach; nüt meh, nüt weniger.

    Aber du wirsch grad persönlich.

    Jeder so, wie er halt ist ...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro


    mit em lingge bei ufgstande hüt? :wink:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von larlf

    zu de Kamera: keine Ahnung wieviele + wie gut die Kameras im Letzi sind, aber diese können bestimmt zum Abgleich zugezogen werden, falls man die Täter darauf vermutet + sonst nix findet. Hilft aber höchstens einen Beteiligten zu finden, sofern die Tat nicht im Stadionbereich stattgefunden hat und die Idioten trotzdem im Stadion sind.
    Aber leider braucht es ja praktisch live Bilder in UHD von der Tat, damit der Täter bei uns überhaupt eine (bedingte) Strafe erhält.


    ein videodatenabgleich wenn keine daten zum abgleichen vorhanden sind? und falls (zufällig) doch, nur mit vermummten...

    ein bisschen viel csi, meinst du nicht?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • nei Snowcat, vomne Abglich zwüsched Öpfel und Biere han ich nie gschriebe, aber dini Fantasie (oder interpretation vo öppis wo nöd gschriebe isch) isch guet!
    wie hät de Mushu gschriebe? es staht alles, muesch eifach nomal gnauer läse: prost ;) :suff:

  • Zitat von larlf

    nei Snowcat, vomne Abglich zwüsched Öpfel und Biere han ich nie gschriebe, aber dini Fantasie (oder interpretation vo öppis wo nöd gschriebe isch) isch guet!
    wie hät de Mushu gschriebe? es staht alles, muesch eifach nomal gnauer läse: prost ;) :suff:


    wieso habe ich in der ganzen diskussion hier das gefühl, dass ich über die frage rede, wie man in zukunft die insektenjagd weit weg vom stadion und ausserhalb von spieltagen lösen soll und was der fcz als verein dazu beitragen kann, die meisten anderen aber davon reden was wir in und ums stadion alles tun können und sollten?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • will du nöd verstahsch, was mir schriebed?
    mir schriebed, dass bilder hälfe chönd persone z‘finde; aber das gaht nur, wänns bilder git.
    du aber seisch: mir welled bilder vom stadion, wo‘s nöd vermummt sind, mit vermummte vergliche...

    zum öpper identifiziere, bruchts halt min. 1 Bild, egal ob Foti oder Video. Was meinsch, wieso gits bi de Polizei Verbrächerkarteie?
    Wännd überfalle worde bisch und de Täter gseh häsch, dänn dörfsch uf de Polizeiposte und dich dur Stapel vo Bilder dureluege...
    CSI? Nei, sälber in Adam dörfe mache, vor langer Ziet.

    du wettsch au e Pfannefertigi Lösig präsentiert ha, weisch aber genau, dass es die gar nöd git, wills e Kombination vo allem verfüegbare brucht, zum d‘Vollidiote vor de Richter und dänn no in Knast z‘bringe...


  • will du nöd verstahsch, was mir schriebed?
    mir schriebed, dass bilder hälfe chönd persone z‘finde; aber das gaht nur, wänns bilder git.
    du aber seisch: mir welled bilder vom stadion, wo‘s nöd vermummt sind, mit vermummte vergliche...

    zum öpper identifiziere, bruchts halt min. 1 Bild, egal ob Foti oder Video. Was meinsch, wieso gits bi de Polizei Verbrächerkarteie?
    Wännd überfalle worde bisch und de Täter gseh häsch, dänn dörfsch uf de Polizeiposte und dich dur Stapel vo Bilder dureluege...
    CSI? Nei, sälber in Adam dörfe mache, vor langer Ziet.

    du wettsch au e Pfannefertigi Lösig präsentiert ha, weisch aber genau, dass es die gar nöd git, wills e Kombination vo allem verfüegbare brucht, zum d‘Vollidiote vor de Richter und dänn no in Knast z‘bringe...


    die bilder gits ja scho im letzi und sind dur d'staatsawaltschaft zuegänglich. für das hämmer s'hooligankonkordat. also isch das scho mal kein revolutionäre vorschlag. eigentlich gar keine, will ebe exisitiert ja scho.

    und jetzt namal: WIE chönd bilder vom letzi helfe im zämehang mit insektejagd i de stadt zum persone z'finde? selbst wänns no e überwachigskamera git uf dere insektejagd, die type sind vermummt! und was helfed personifizierte tickets bim finde vo dene insektejäger?

    ich ha übrigens weder es problem mit kameras im letzi, no mit personifizierte tickets. ABER das nützt halt nüt bzw. isch kein lösigsasatz zums diskutierte problem azgah!

    und nur um die insektejagd gahts i dere diskussion, um nüt anders! drum chan ich mit eue vorschläg nüt afange.

    ich bi glaub z'blöd für eue brutal intellekt... :rofl:

    NieUsenandGah

  • wie wärs mit: jede sk‘ler wird chipped?
    DAS isch doch mal revolutionär + ich fänds super :)

    im ernst:
    hät öpper vo eus gseit, er heg en revolutionäre vorschlag?
    du forderisch eine, ja, aber mir (oder ich) han nie gseit, dass es mit mine vorschläg glöst wird.
    btw es wird au i de stadt kameras oder lüüt geh, wo die vermummte gsend, aber logisch: mer müessts dänn gseh, wänns d‘Maske abnehmend oder wo sie hie gönd.

    aber irgendwie han ich s‘gfühl mir (oder das thema) dreied eus im chreis + ich han kei bock uf em natel alles scho gschriebene nomal z‘schriebe und versproche: wänn ich no e anderi absolut revolutionäri idee han, bisch du und de canepa de erst wo‘s erfahred :)


  • wie wärs mit: jede sk‘ler wird chipped?
    DAS isch doch mal revolutionär + ich fänds super :)


    genau! aber he: au das wür nüt bringe im kampf gege insektejäger... :wink:


    im ernst:
    hät öpper vo eus gseit, er heg en revolutionäre vorschlag?
    du forderisch eine, ja, aber mir (oder ich) han nie gseit, dass es mit mine vorschläg glöst wird.
    btw es wird au i de stadt kameras oder lüüt geh, wo die vermummte gsend, aber logisch: mer müessts dänn gseh, wänns d‘Maske abnehmend oder wo sie hie gönd.


    falsch! ich ha vo afang a gseit, dass so vorkommnis wie das insektejage komplett usserhalb vom iflussberich vom fcz isch und das mer als fuessballclub eifach machtlos isch und nüt dägege mache chan. und dänn sind stimme cho, wo gseit händ, dass das so nöd stimmt, mer muess nur welle und dänn gäbis mittel. nöd patentrezept aber doch mittel wo i de händ vom fcz sind. und uf das abe han ich nur ein einzige so en lösigsvorschlag verlangt. dass isch vor 2 täg gsi und bis hüt isch kän einzige cho. KÄNE! und warum? wills schlichtweg nöd im iflussbereich vom fcz isch...also das wo ich scho sit afang ah säge, drum han ich au nöd s'gfühl dass ICH mich im chreis drähe... :wink:

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!