Beiträge von Sbornaja

Die Schiedsrichter verhängten zunächst keine Strafe, konsultierten danach aber die Videobilder. Das dürfen sie, wenn ein Linesman die Aktion beobachtet hat und eine grosse Strafe vorliegt, wie Schiedsrichterchef Andreas Fischer erklärte.

Sägi doch 😂

Nei danke Blackstar, so hanis im Chopf gha, aber nöd ganz sicher gsie👍🏻

Top, glaub de Manuel hät undere müesse, wird morn e grossi Schiriprüefig ha oder eifach n Schönheitsschlaf… villicht Powernäpt er au nur 😂

Tellusiech wie chamer jetzt schlafe? Ich chänt jetzt Bäum usrisse…

Ich muss gestehen ich habe keine Ahnung, ob dass stimmt. Jemand anderes hat gesagt, sie dürfen neu nach einem Verdacht auf eine grosse Strafe nachträglich einen Review machen und dann auch eine kleine Strafe aussprechen? Sbornaja wird uns sicher aufklären.

Item, was das Spiel wirklich entschieden hat: Ghetto trifft das leere Tor und Michaelis 2 mal nicht.

Alsob ich das genau wüsste :rofl:

dafür hab ich andere Goofen in unserem Verein herangezüchtet! De Cheib hät umsverrecke nöd uf Zug welle :rofl:

Manuel ufwache!.... ha gseit TELIFON!!! :rofl:

Nein du irrst dich, (also nur wenn du kein Zoger bist)

der Linienrichter kann Vergehen dem Head melden, wie den Eier lutscher im vorletzten Spiel, wie auch die Berserker Aktion im letzten/ diesem Spiel.

Danach können die Heads entscheiden was diese daraus machen. Bin nur nicht sicher ob sie nur „grosse“ Strafen Melden dürfen.

Inspektor Gadget äääh Schiri Manuel, Tefilon..

Au n riese Satz:

Gotteron versucht mit Härte den Lausanner unter die Haut zu fahren…

Ooookey…

Ps.: s krasse isch das ein Lausanner um de ander verletzt use lauft… Heldner, Glauser und Kenins :nixwiss: Holy Moly wtf?

Ab i di 2. Verlängerig!! Hajde!! :hockey:

:knuddel:

Isso. Aber "drin" isch nöd immer "drin". Beispiel gefällig?
    Im andere Game isch de Puck zu 100% "drin" (d.h. über de Linie vom Goal) gsi. Aber d'Schiris chönd - nach Video-Konsultation - de Träffer
    nöd geh, will sie de Puck nie "drin" gseh händ. De Berra hät en gha, hinter de Linie, aber mer chan's nöd bewiise.

Also chasch dinere Perle säge: Drin isch au nöd drin. Sondern drin isch wänn de Schiri seit er isch drin. (Und söll mer jetzt keine cho mit
    off Topic, mir sind immerno bim Hockey! :saint:)

Nix OffTopic, absoluts Fachgspröch unter Hockeyfans, also kei Zuger oder Davoser 😂

:knuddel:

Isso. Aber "drin" isch nöd immer "drin". Beispiel gefällig?
    Im andere Game isch de Puck zu 100% "drin" (d.h. über de Linie vom Goal) gsi. Aber d'Schiris chönd - nach Video-Konsultation - de Träffer
    nöd geh, will sie de Puck nie "drin" gseh händ. De Berra hät en gha, hinter de Linie, aber mer chan's nöd bewiise.

Also chasch dinere Perle säge: Drin isch au nöd drin. Sondern drin isch wänn de Schiri seit er isch drin. (Und söll mer jetzt keine cho mit
    off Topic, mir sind immerno bim Hockey! :saint:)

Also i so Fäll muesch immer em Schiri (Frau) vertroue (frög de Manuel), Tatsacheentscheid, OnIce Entscheid: Dra nöd drin!

Jetzt bewies du mal s Gägeteil 😂

Also ICH bin immer mit em Schiri! Fakt isch nach 1-2 (Trainer) Challange ischs den glich immerno so wie Er /Sie das entscheided und wenns nur Bock händ zum der uf d Nüss gah 😂

Au wenns s ganze Stadion gseh hät daser drin gsie isch, wenn d de Schiri (Perle) seit , Dra nöd drin…

söllder säge wer de Chrieg günnt?

Wäre heute sogar gerne dabei, wenn ich etwas fitter wäre. Muss mich für den Samstag erholen und mal schauen, ob es dann am Montag noch freie Plätze gibt im überwachten Sektor in Zug. Wäre doch schon noch cool, nach 24 Jahre wieder ein Halbfinale dort zu gewinnen. Ob wir wieder an die Bande pinkeln können nach dem Sturm aufs Feld?

Und den sprützeds ois wieder mit em Wasserschluch ab die huere Knechte :rofl:

Immer wieder lustig zu lesen wie es fast überall steht, dass der EVZ uns während 1 1/2 Dritteln unter Kontrolle hatte.
    Sehe ich nicht so. Die hatten einfach grosses Glück, dass unsere Jungs ihr Zielwasser noch nicht getrunken hatten.
    Wir verzeichneten auch schon vor der 5 Min. Strafe etliche Schüsse an's Gehäuse und einige wirkliche Topchancen!

Aber sie müssen ja dran glauben, bleibt ihnen ja nicht viel übrig als die Hoffnung und der Glaube, let's face it.

Lueg liebe ZSColin

Fraue, sind sehr rational und ehrlich im Sport-denke, nimmsch mal mini Perle als Biespiel die seit mir immer:

Sbornaja, dra isch nöd drin!

:rofl: