Frank(y) (hey there,People, iam Bobby Brown, lieb de Cheib!!! ABER, Willie the Pimp mueni au wiedr mal lose❤️ i Lov It❤️) … du weisch scho wienis mein Zappa10 
ABER türlich weiss ich als alte unglüterete Haas nütetlich dassd n andere Zappa meinsch 😎
Aber ebbe, AND MY NAME IS BOBBY BROWN ❤️
Nei fäfiggt nommal, Sbornaja riss di zäme, Musig Scherz bei Seite, s verstahts ja eh chum 1% da ihne wasi grad schriebe und de Lions am wenigste🤣🤣🙄 (ussert de Trummler voms HCD liebe Gruess, Geile Abig gsie 😎 ❤️😇)
So also, so halbe zum wesentliche:
28min sind di oise eifach nur über d Chlietiervögler gfahre, di Cheibe sind soöppis vo Schaselos und überforderet gsie!! und wäremer nöd so grosszügig und tumm gsie wäred, bim 1-0 ihne e straf Gschänkt hetted will mer en Hockeygott zvill ufm Is gha händ (das händ den Refs sofort gseh… aber kei Ellbow-Stranksy, Fora-Two Hands vs Fröden als er am boden lag.. etc. etc etc / LIONS DU NÖRD der 1. Gymi Sekunde, wo zum Güggel bisch den wenn mer di mal WÜRKLICH brucht 😬) wäreds mit ere guete Packig hei is Bruchtal.
1-0 oder 9-7 spillt kei Rolle:
PLAYOFF!!! (GOD YEAHH ZSCOLIN, thats fucking HOCKEY😎!!!), di oise händ JETZT de Kampf ahgnoh, was mir als DaFOTZEr grad chlie z dänke gäbt….
ZSC, isch nümme, nöd nur schön schön Chäpsle Hockey, oooh Schok, Oh fuck, whats that 😳😎die chönd au anderst…. G E I L! !
de Gehtto chunt jetzt den au id Linie 1 zrugg und ab det… alles vorhande 😎
Jetzt müend sie sich den no glie verzettle und bringed de Lemieux ab Game 4 , daiii pezzo di Merda: andare avanti Muovati, scroto🤣!!!!
Ich will ich will ich will
Heii telli Siech bin iiich heisssssssss 😎