Beiträge von Denise

    Zitat von Larry

    Mich schiissed ja au beid ah, aber Chlote isch de Erzrivale und ich känn zig Lüüt wo Chlote Fan sind, das isch bim HCD scho andersch.

    Also söll Daffos am DI in K de Sack endlich zu mache!

    Tammi!

    Han aber s'Gfühl es chunt andersch...

    Das Gfühl hani allerdings au, leider. Aber wenigstens wüssemer jetzt was mache am Zischtig;-))

    Zitat von Reto

    Ha ha, geil!

    Dene Scheiss-Davoser magis in Arsch gönne, dass nöd am Samschtig-Abig dihei i ihrem Scheiss-Schtadion chönd de Meischtertitel fiire.

    Mög gwünne wer will, aber sölled's under de Wuche fiire und in Chloote all hei gah nach zwei Schtund, will's dunkel isch verusse und sie am Morge müend go schaffe oder wänn's in Davos isch, will's suscht au vill z'schpat hei chömed ;o)

    Au wänns hüt Meischter worde wäred, fiire chönd davoser nöd würkli. Und dä Chlöötis würdi dä Titel scho grad gar nöd gönne.

    Gruess

    Zitat von Brave New World

    War ein grausiges Spiel. Viele Fehlpässe und Stellungsfehler. Der Westcott würde ich sofort abschieben.
    Die Frage ist warum der Zett erst im letzten Drittel begann Hockey zu spielen ? Da war auch das Spiel ein bisschen besser.
    Am schlimmsten war gestern Claude Jaggi. Gott so einen üblen Kommentator habe ich selten gesehen.

    Ja über den Jaggi hab ich mich auch geärgert, zumal man kaum was verstand und wenn dann alles in der gleichen Tonlage. Keine Emotionen nichts. Der gehört auch abgeschoben.

    Gruesss

    Zitat von Draft

    dä Nittel? :cool:

    Ja das hani mi au scho gfräget warum dä jetzt Spilo oder so heisst, isch doch dä Aren Nittel gsi frühner oder verwächsle ich öppis.??

    Gruess

    Zitat von Lolo

    und ich ha mini ticket scho dihei und freu mich

    Ja genau ich nämlich au. Bin dänn halt zimmli vo dir vis a vis im T1 aber ich freu mi mega und wer weiss viellicht gseni dich dänn mal wieder auf ein Bierchen;-))

    gruzz


    Gruss Lolo

    Zitat von Larry

    Ha,ha...de Forster wie e Grosmueter bim 0:1 :rofl:

    ja säg nüt. wobi ich`s persönlich am HCD het möge gönne wänns gunne hettet, sie händ meh gmacht für`s spiel und usserdem chani unmöglich für d chlötis sii susch gits lämpe dihei;-)))

    gruesss

    viellicht häsch jarächt, will jetzt wüssed *mir müend" susch isches gloffe. und wänns hüt gunne hetted wäreds viellicht miteme andere gedanke im hinderchopf uf rappi.-weiss nöd aber chan ja siii. wobi das ja profisportler sind.

    ich chan das us gsundheitliche gründ au nüm luege. tuen mich amig am gschrei vo mine kids orientiere. also eigetlich bini im momänt scho entüüscht gsii aber schliesslich därfemer nöd vergässe wär dä gägner gsii isch. super leischtig wüki heti also nöd tänkt

    gruesss