Soviel ich mich erinnere.....Fans sollen dort die Auswärtsspiele schauen können.
ja, so habe ich es genau auch in erinnerung💙🤍❤️
Soviel ich mich erinnere.....Fans sollen dort die Auswärtsspiele schauen können.
ja, so habe ich es genau auch in erinnerung💙🤍❤️
huere dräcks simulantepack die bisler , regt mi soo uf ächt😫😫💙🤍
Zum Thema "Tisch" kommt mir was anderes in den Sinn....aber die Person die es betrifft kann sich an nichts mehr erinnern......
![]()
@ Caro, ja genau so wars;-))
Keine Ahnung wie ihr Jungs so entspannt sein könnt. Gestern Abend war ich frustriert, enttäuscht und absolut angepisst. Heute bin ich bereits wieder angespannt, nervös und kann das Spiel im Stadion kaum abwarten.
Was auch immer ihr nehmt, gebt mir bitte auch davon.
mir geht es wie dir und ich hoffe nur die machen das noch. Habe da auf einmal so meine Bedenken...... ![]()
sie hatte schon immer einen seltsamen geschmack…
jetzt wot seisch🤣🤣😇
...und Denise.....
![]()
![]()
ich weiss nichs mehr🤣🍷😇😁
Neu gibt es noch den DiDo
mein hassspieler war mongo max ( maxime Lappiere) oder dä Rüfi😡😡egal die händ nüt chöne mache, äs isch alles provokation gsi.🤮🤮🤮
Zitat von Der WeiseDanke Schiris, jetzt wurden wir schon im zweiten Spiel verarscht. Zug keine Strafe. Halten von Hofmann gegen Bodenmann?
Und das schlimmste, Zug ohne Goalie, ein Zuger im Offside, Geering hat den Puck und er pfeifft ab?
Ansonsten eine tadellose aber schlecht belohnte Leistung.
wämer über dä schiri jammeret, chan öppis nöd stimme! schlussäntli hät dä z sich hüt sälber gschlage. chan aber läbe dämit und han dä idruck, da isch es TEAM am werk.chunt guet[emoji170][emoji836]️[emoji3531]
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Zitat von zztopKlein bleibt!
hammer[emoji106][emoji106]
so jetzt au no min senf zum ganze: han das gester also au hammerhockey gfunde wüki hilfe mini nerve.[emoji8]🤣 dä z hett das spiel scho früeh chöne spielentscheidend diktiere, was er churzfristug au gmacht hät, aber ufzmal leider ufghört hät dämit! fakt us minere sicht isch: tänke au, dass die moralisch umd spielerisch wändi, genau nachem geehringfähler iglütet worde isch! tänke nöd, (lahn mi aber gern positiv überrasche)dass dä z namal zrugg chunt i därä serie! aber wie gseit-zerscht muss eine 4 sieg ha und dä z hät no immer guet gspielt mitem mässer am hals-i dem sinn, hopp z
da stimm was du seisch:
mir münd also öpper under cover id SK ischlüse-🤣🤣
ich glaube s einzig würksame wär, wänn die tuble vor ort verwütschisch und die id chischte chämtet-also 1.müsstets dänn allefalls am arbetgeber bscheid gäh das verhaftet worde sind-ja klar, i dä freizit chan jede mache was wr wot, öb das jedem arbetgeber so gliich isch, sei jetzt mal dahingestellt und 2. würd allefalls es strafverfahre mit sich zieh was wahrschinlich eher öppis würd bewürke! mer weiss u eigetef erfahrig-wäns as geld gaht, tuet ebe weh!