Beiträge von Daywalker

Zitat von siucs

CH-Fussball auch international auf Tieffahrt, Tauchstation. Wir sind dort, wo wir eigentlich hingehören. Inler zu Leicester, Shaq. zu Stoke, Schär zu Hoffenheim, usw, usw. Kommt dazu, dass die Nati unter diesem IC.... einen unansehnlichen Fussball zelebriert. Ich glaube sogar, dass sich diese Truppe in den nächsten EM und WM Turnieren (NICHT QUALIFIZIEREN WIRD.!) Ja da spricht der tiefe Frust eines jahrzehntelangen FCZ Fans voll aus dem Herzen. Oh Gott, bin ich froh, gibt es noch die ZSC Lions...dann muss ich mich über diesen Buby-Sport nicht mehr allzugross ärgern.

...es isch immer no besser bi leicester, stoke oder hoffenheim z'schpile, als bi chelsea, madrid oder bayern uf de bank z'sitze.
    ...de fuessball under em petkovic isch nöd unansehnlicher als vorher
    ...und es heisst ZSC

...isch sehr geil! und allne, wo das doch no z'stand bracht händ; danke vilmal!

ich freu mich sehr uf ihn und hoffe doch, dass d'erwartige trotzdem nöd z'höch sind. schliesslich sind scho anderi, wo au chönd hockey schpile, doch au echli überrascht gsi, dass s'schwizer hockey besser und schnäller isch, als erwartet händ.
    aber ich glaube scho, er wird sich da duresetze und eus allne vil freud mache.

Zitat von Champs-de-Mars

Tragisch, zumal YB ebenfalls sackschwach aufgetreten ist. Dieses Spiel hätte keinen Sieger verdient gehabt. Keine Ideen, kein Spielwitz. Mal schauen, ob sie sich noch in die EL retten können.

...aber emal ganz ehrlich, was wotsch i de EL mit dere wurschtrugeltruppe?

Zitat von ZSColin

MIt Abstand schlechtestes Posting der Saison! Isch mir egal mit wievielne Afüürigs und Schlusszeiche gschriebe. Und au wänn mer no so viel hetti/evtl./echli/ ..... usw. schriebt: Dich und en ZSC-Fan, wo Gäld zahlt und sis Team mit Herz und Seel supportet trännet Wälte, nei - Galaxie ........ Holy Cow! :spinneli: (hetti eigentlich gern es "friss scheisse" oder "zum kotzen" smiley gno, aber du bisch ja ZSC Fan ..... oder??)

...uuups sorry, das ich da eifach mini meinig gseit han und au nöd dim ideal vomene zsc-fan entschpriche. ich gib mir müeh, dass das nüme vorchunnt.

...also ehrlich gseit, han ich mich fascht echli "gfreut", das biel gune hätt!!
    sie händ eus nämli zeiged, was es brucht. und wänn eusi es susch nunig begriffe oder gmärkt oder verschtande händ, so händs wenigschtens de aschauigsunterricht us nächschter nächi chöne gnüsse. was es drus für lehre ziend, wärde mer schpätischtens am tsischtig in biel gseh...
    aber eigentli trurig, dass es immer sowit muess cho... und all diä schprüch vor de playoffs, "nume das zellt", "mir sind parat", "niemer wird underschätzt", "schalter umlegä", "en gang ufe schalte" etc. sind (bi eus...) zum füdli us nüt wärt.
    ok, mer hätt so wort vo eusne schpiler nöd so ghört, aber de iidruck hani halt scho mängisch gha. und uf de pinwand au ab und zue gläse...
    aber klar, wänn d'saison wider so ändet wiä die letscht, dänn nämemer das natürli gärn, und ich wott ja au nöd jetz scho schwarzmale... nume, jedesmal laufts halt dänn scho nöd immer uf e guets ändi use.

Zitat von Larry

Für Kloten kann es ganz bitter enden diese Saison.

Wer auch immer sich mit Rappi messen muss: Er wird verlieren!

Rappi musste noch NIE ins Stechen mit dem NLB Club, und falls Langnau durch kommt könnte es für den NLA Club ganz, ganz eng werden!

Tippe auf Ambri.

...ich behaupte jetzt einfach mal, dass der jeweilige nla-club KEINE probleme mit dem nlb-club haben wird.

Zitat von Champs-de-Mars

Das wird sich zeigen. Meines Erachtens haben wir vor allem hinten ein Problem. Da Dupont nicht mehr zu gebrauchen ist, haben wir keinen Verteidiger mehr mit einem guten Auge für die Angriffsauslösung. Nächstes Wochenende wissen wir mehr. Wird's nicht besser, dürften Fige und hoffentlich auch Rötheli's Tage gezählt sein.

...rötheli ja, de hät eu würkli grad gar nüt bracht. de fige chum, de cha sich glaub no zimli vil erlaube, obwohl er ja als träner nöd grad über alli zwiifel erhabe isch.

Zitat von snowcat

de hani vergässe z'erwähne. sehr starch gsi. es verspräche isch er scho, aber nume für d'kasse vom fcz. nachdem sin brüeder scho sehr jung i d'buli isch und nume gueti erfahrige gmacht hät, dörfti de chli sim bispiel folge.

ihn hetti au wieder zrugg gnoh:

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3002117.html

...also zersch mal muess er sich bi eus duresetze, das isch nach 1 match, au wänn er guet gschpilt hät, nunig gseit.
    ...das de fcz dänn chönnti gäld verdienä, wär ja guet. mir i de schwiiz chönd gueti, jungi schpiler eifach nöd hebä.
    ...de djuric isch anschinend bi valencienne öfters verletzt gsi und isch drum a odense usglehnt worde. öb er no gliich guet isch, wiä er gsi isch, schiint fraglich

Zitat von snowcat

9 punkte aus den ersten 3 spielen...tja, das wäre ein optimaler start. wäre...aber eben, wie du sagst: es muss zuerst noch gespielt werden!

die erste halbzeit war ein abtasten, mit leichten vorteilen für gcn, vor allem die ersten 20 minuten. danach ziemlich ausgeglichen. spätestens nach dem 1:0 spielte aber nur noch der fcz.

ja, der fcz hat mich überrascht! vor allem yapi, dem ich vor der saison nicht den geringsten kredit gab, spielte sehr gut. er spielte den part der nr. 6, des scheibenwischers, sackstark (auch wenn er mit der nr. 37 auflief...überraschend auch chiumiento mit der nr. 10, aber die verpflichtet eben schon...darum war vielleicht sein tor auch erste sahne!) auch kecojevic machte keine schlechte partie. selbst schönbi war heute sehr gut. auch chick hatte einige sehr starke momente.

allerdings hat gcn nach dem 1:0 brutal abgebaut. keine reaktion. sie waren erschreckend schwach. am schluss hätten sie sich auch über ein 4:0 nicht beklagen können. waren wir nun so gut oder sie so schlecht? ich weiss es nicht. die nächsten spiele werden es zeigen.

aber alles in allem hat es spass gemacht. zum teil herrliche fcz kombinationen. technisch sackstark!

...und de "chli" rodriguez han i also au nöd schlächt gfunde... isch villicht es verspräche... :nick:

Zitat von snowcat

isch en absolute kult verein! 3:2 gege city hüt... :geil:

...und isch en geile match gsi mit 2 ganz verschiedeni halbziite.
    abwarte? taktik? nüt isch... eifach mal tschutte und guet isch...
    "this is anfield"

Zitat von Gysino

de bergeron isch de schlächtischt verteidiger woni je bim Z gseh han.

...magsch di nüme an boutellier erinnere?

Zitat von Gysino

gseh ich genau gliich. usserdem dörfeds doch nur hindertor aaluege? und dete gseht mers nöd.

egal, mier sind sowieso besser.

...sie chönd/därfed alli kamera-iischtellige benütze

Zitat von Mushu

Wobei Sachen unter Spieler während einem Training nicht immer überbewertet werden müssen. Und was dann genau geschehen ist, und wie das eine Zeitung wie der Blick auskostet und verfälscht ist dann halt teilweise auch abartig.

Gehe schon davon aus, dass A nicht mit B vergleichbar ist. Und das sich zwei - die sich sogar mögen - in einem Training einmal "zu nahe kommen können", sehe ich sogar hin und wieder bei meinem D-Junior. Geht raus; wird nachher geklärt und bereinigt (hat durchaus auch einmal einen Spielauslasser gegeben) und man hat sich wieder gern (ist gefressen). Wieso soll das bei Erwachsenen anders oder nicht möglich sein?

Man kann auch aus einer Mücke einen Elefanten machen. Hauptsache es steht etwas in der Zeitung, und zwar so, dass möglichst viele "aufspringen" ...

...isch doch guet, wänns im training mal "rumplet", dänn bisch mit de richtige iischtellig debi.
    und über de blick muess mer ja nöd diskutierä...

Zitat von Vladi19

...usem obige interview:

Aber Spieler, die zu uns stossen, sagen, dass unser Medical Team einen unglaublich guten Job macht. Ich kann das nur bestätigen: Von der Art und Weise, wie das Team mit Arzt Gery Büsser sowie den Physiotherapeuten und den Masseuren uns betreut, kann man nur schwärmen. Wir sind sehr gut rund um die Uhr versorgt. Dass wir momentan keine verletzten Spieler haben, ist auch das Verdienst unserer medizinischen Abteilung.

...ich glaube, das isch en punkt, wo da ine zwar nie agschproche wird, aber sicher de gägewärt vomene guete usländer hät. find ich uf jede fall...

Zitat von vancouver

Ich glaube die Chancen auf den Titel stehen gut, Spielerisch können wir mit allen mithalten, aber sind wir auch kräftig
    genug und können wir genug dreckig spielen ?
    Wie seht Ihr die Chance auf den Titel ?

....zersch mal au dir und vorallem dinere frau nur s'bescht fürs neue jahr

...schpilerisch und läuferisch chömmer mit allne andere mannschafte mithalte, oder sind besser.
    aber i de playoffs gilt das alles nüt meh (jaja, phraseschwein...).

goalie:
    sött e keis problem si

defense:
    sött au e keis problem si

offense:
    da langets dänn nüme, zweimal mit em füdli gwaggle und me isch am gägner verbi (z.b. cunti, wick, nilsson).
    mir händ aber miner meinig nah jetz gnueg schpiler, wo vorallem im playoff mit ihrer art werdet wichtig si (z.b. trachsler, kenins, bärtschi, bastl, keller, fritsche...)
    und ich glaube fascht, diä werdet entscheidend si...

wämmer di richtig mischig anebringed, dänn... :nick:

Zitat von Maurizio

Tönt alles super. jetzt noch auf dem ausländermarkt einen reinziehen :suff: aber einen gesunden wenn es geht :mrgreen:

...also so, wiä de ZSC momäntan schpilt und in anbetracht dessen, wär no alles verletzt isch, gsehn ich kän dringende handligsbedarf bi de usländer.

Zitat von ZüriBueb

Ich zweifle mittlerweile an Crawford. Es gibt zu viele solche Spiele. Es erinnert mich sehr stark an die Simpson/Muller/Gustavson Zeit. Ich wage (noch) nicht zu sagen, dass man ihn entlassen muss. Aber für mich ist entscheidend, ob dieser Trainer die Mannschaft so stark hinbekommt, dass sie Meister werden kann. Und nach anderthalb Saisons bin ich nicht zuversichtlich. Ich fürchte, dass die Mannschaft auch in den Playoffs zu wenig hungrig sein wird und v.a. zu wenig hart.

Zu seinen Gunsten: wichtige Spieler sind verletzt und vor der Natipause hat er es zum ersten Mal geschafft, dass die Mannschaft sehr gut spielt. Ich hoffe sehr, dass das nun wieder gelingt. Denn eigentlich mag ich ihn von der Person her.

..."spielerisch" hämmers druff, kei frag
    ..."hungrig" chömmer no wärde
    ..."zu wenig hart" da gsehn ich ehrlich gseit s'einzige problem (momentan)