Zitat von Champs-de-MarsEin Desaster sondergleichen. Damit schwindet auch meine Hoffnung, dass sich diese Saison noch was nachhaltig verändern wird. Man muss fast darauf hoffen, dass sie haarscharf am Abstieg vorbei sausen (so wie die Hoppers kürzlich), bevor etwas geht. Meine "Pro Canepa" Einstellung ist erheblich am Bröckeln. Nicht wegen seiner Einstellung und seinem Herzblut für den FCZ, aber zuviel "Fan sein" kann manchmal auch ein Hindernis sein. Zudem scheint er seine Fähigkeiten im sportlichen Bereich masslos zu überschätzen.
...sis problem isch doch, dass er eifach emal echli macht hätt wele. dänn hätt er sich als "fan" sin club "kauft" und nach sim guschto umgschtaltet.
es wiili hät er vo früener profitiert, aber wos immer meh und länger nach sim wille gange isch, hätt de club schlagsiite übercho, und vil knowhow isch über bord kippet (worde...)
und jetz isch er a dem punkt, wo er nüme weiss wie wiiter, da bini fascht sicher. und zuegäh, dass er fähler gmacht und teils "verseit" hätt oder (hilf bi) richtige fachlüüt z'hole, laht ihm vermuetli de schtolz nöd zue...
ich ha eifach langsam s'gfühl, dass er amene napoleon-syndrom liidet.