Beiträge von Daywalker

    Zitat von Rangersfan

    Ich habe soeben ein email von den Rangers gekriegt wegen meinen Season Tickets. Beginn der Camps am 12. und Start der Season am 19.


    ...s'nämmt mi no wunder, well ich das bis jetz nöd mitübercho han:
    häsch dini tixs scho vor de saison zahlt? und gits jetz allefalls en rabatt? wie laufts das i de nhl?

    Zitat von Rangersfan

    :applaus: :applaus:

    Dem kann ich noch einen Spruch von Herb Brooks zufuegen. If you want a friend, get a dog.


    ...s'verruckte isch eifach, das so sache (sehr)guet zahlte profis muesch "erchläre"!

    Zitat von Mushu

    Respekt und Akzeptanz heisst das Zauberwort!

    Ich sehe in der Regel von den hochbezahlten Spitzensportler auf dem Feld viel gröbere und öfters matchentscheidende Fehler, als von den schlecht bezahlten Hobbysportler in schwarz ...

    Zitat von larlf

    zu dem thema müesst mer eigentlich s'interview mit em röfe zitiere:

    Tagi: So wie Sie denken nicht gerade viele Trainer.

    Röfe: "René Rogalla (der frühere Schiedsrichter) kam vor der Saison zu uns, um zu erklären, welche Regeln die Schiedsrichter strikt befolgen würden. Ich erklärte der Mannschaft: «Wenn ich Schiedsrichter wäre, würde ich schon lange daheim bleiben und sagen: Macht den Mist selbst! Und warum? Einer flankt dreimal hinters Tor, einer verstolpert jeden Ball, einer vergibt fünf Chancen. Aber einmal sieht der Schiedsrichter ein Offside nicht, wir verlieren 0:1, und danach jammern alle nur wegen dieser Szene. He, wenn wir selbst zwanzig Fehler machen, darf der Schiedsrichter auch einen begehen.» So habe ich schon immer gedacht."

    -> für mich die einzig wahr argumentation wo en trainer chan/sött mache!
    klar regt mer sich während em spiel riesig uf & chönts amigs irgendwohi schüüsse, aber 1. sinds au nur mänsche & 2. chönt mer de sport ohni sie gar nöd mache... (oder es wär no schlimmer; usser im ultimate frisbee :)


    ... :applaus:

    Zitat von snowcat

    das glaub ich nöd emal. zumindescht am afang nöd. da wär gnueg chole ume. d'frag isch, ob's au zuschauer hetti im stadion...e fankurve gäbts uf jede fall nüme! zumindescht keini wo grösser wär als die vom fc vaduz.

    das isch genau de springendi punkt! allerdings isch es halt au eso, dass geld meh gwicht hät als irgendwelchi emotione oder nostalgischi gfühl.


    ...und irgendwänn, eini oder zwei generatione nach eus, kännt me nüt anders und isch vermuetli dänn au so wider happy... oder au nöd!

    Zitat von ZSColin

    Streit ist für mich der neue Dubé! Mir egal was die anderen denken. Jeder Hockeyspieler der kein Z-Shirt trägt ist mein "Feind". Du schreibst, dass er dem Z nix schuldig ist.... Well, genau so sehe ich das im umgekehrten Fall. Und ein potentieller Teamleader einer gegnerischen Mannschaft ist einfach nur eins: NIX! Und noch weniger!

    PS. Keine Regel ohne Ausnahme: Zesi (wobei der ja nicht wirklich ein Leader bei Chur war.......)


    ...bin ich froh, dass du das gschribe häsch, dänn chan ich dir tubel-trophy wider zrugg geh.

    Zitat von zsc79

    Keinen Star holen, mit der Mannschaft wie bisher weiter spielen und arbeiten.
    Der ZSC hat dies nicht nötig und soll bei dieser Scheisse auch nicht mitmachen !
    Bin kein Fan dieser geldgeilen Säcke von der NHL.
    Von Streit bin ich ganz schwer enttäuscht, soll besser nicht mehr nach Zürich kommen.


    ...wär so öppis ernscht meint, isch eifach en tubel!

    Zitat von Schäri

    Ich hett au no öpis ganz anders...

    Euse gross Junior chunt i zwei Wuche i d'Oberstufe und mir wänd ihm äs Handy poschte. Ja, er hät bis jetzt tatsächlich no keis;-) Natürlich het er am liebschte äs iPhone, aber ich bin ja nöd dä Pestalozzi..., scho gar nöd nach dä zrugg liegende 3 Wuche USA;-) Hät öper scho Erfahrige gmacht? Prepaid vs. Abo? Äs vernünftigs Touchscreen Handy?

    Merci im vorus...


    ...betr. de chöschte findi das no e gueti siite zum luege/usrächne
    http://www.dschungelkompass.ch

    Zitat von Simms

    Ich geb ihr 20% ja-stimmen bei einer möglichen abstimmung. Allerhöchstens 20%


    ...züri isch ja scho di wichtigscht stadt i de schwiiz. da bruched mir nöd no politiker dezue...!


    ...aber; einfach nur der richtigkeit halber wären die halbfinals:
    sieger tschechien/portugal - sieger spanien/frankreich
    sieger deutschland/griechenland - sieger england/Italien

    Zitat von Larry

    Der Verband hat Kloten einen Persilschein ausgestellt!

    Es scheint nach wie vor niemanden zu interessieren, ob die Rechnung aufgeht, ob die Altlasten abgebaut werden, es heisst nur "Gaydul wird es schon richten!".


    ...ich fräg mich bi dere gschicht scho lang, öb de verband us irgendwelche gründ chlote nöd wott undergah la und, öb de glich verband bimene andere club (zb. ambri, langnau oder biel) mit de gliche usgangslag au so würd agiere.
    ich glaubs ehrlich gseit aber irendwie nöd...

    Zitat von Larry

    ...zitat us dem artikel:
    Daher ist es bemerkenswert, wie in Kloten zum Nulltarif (alle sind seit zwei Monaten ohne Lohn) weiter gearbeitet wird. «Jeder tut das, obwohl er gar nicht muss», sagt Victor Stancescu, «ich bin stolz, Captain dieses Teams zu sein. Es gibt wohl nicht viele Mannschaften auf der Welt, die bereit wären, diesen Preis zu bezahlen.»

    ...und wider diä "mir sind hald öppis schpeziells" fählischätzig.
    - natürli muess jedä, entweder für chlote oder allefalls en neue verein.
    - sie händ ja no gar kein priis zahlt, und bis zum jetzige ziitpunkt und stand der dinge würd das fasch jedi mannschaft uf de wält gliich mache.

    Zitat von Larry

    ...wenigschtens diä paar sätz sind richtig, oder? isch nöd vil, aber immerhin!

    Wie ist das möglich geworden? Wir analysieren immer nur die Niederlage des HC Davos. Weil sie uns so unfassbar erscheint wie der Untergang der Titanic. Wir befassen uns mit dem Seelenleben von Arno Del Curto. Dabei vergessen wir die Würdigung des Siegers. Übersehen, dass Hartley eine der erstaunlichsten Leistungen der letzten 25 Jahre vollbracht hat.