Für de git's en Chläber und es T-Shirt.
Aber was für es Tippschpiel eigentlich?
Für de git's en Chläber und es T-Shirt.
Aber was für es Tippschpiel eigentlich?
Momentan simmer uf knapp 18 Schtutz pro Person.
Wer macht no mit?
Für de Gwünner gibt's e relativ günschtigi DVD und d'Chance uf de Gwünn sind bi de Teilnehmerzahl au nöd so schlächt.
Vor allem, will de Thomi sis Wettbewerbsglück eh scho ufbrucht hät.
Ah. Grad no e Idee. Mer chan doch hüt Videos streame. Das chönntemer eigentlich mit de Verlosig dänn so mache. Live und in Farbe. Wer weiss, mit wellere App das am ehnschte eifach machbar isch (han kei Twitter - dete git's das, so vill ich weiss).
Chindergarte ;o)
Cooli Sach.
Und das mit de Unterschrift chamer sicher irgendwie deichsle, nimm ich a.
Findi au. Vor allem d'Verlosig vo de DVD ;o)
Ich mache dänn vo jedem es Zätteli und je nachdem, wänni an Match chume, ziemer de Gwünner dete und sucht hät de Thomi d'Ehr, mal bimene Mittagässe.
Wiiteri Vorschläg für d'Umfrag (obe im Posting)?
Je meh, deschto günschtiger ;o)
isch "zscfans.ch" OK.
Chönnt ja au öppis mit Pinnwand si als Zuesatz.
Ideä?
Ich würd dänn s'Finanzielle organisiere und iizahle.
Würd säge, dänn machemer Deadline am 23.10. am Namittag am vieri und d'DVD wo mer überchömed, verlosemer unter de Schpänder.
OK?
Anderi Vorschläg?
Was meined ihr?
Wemmer eus im ZSC-Film verewige lah?
Machemer e chlini Schpändeaktion da, dänn brimener die 250.-- villicht zäme und dänn müemer eus nur no uf en Name einige, wo mer im Film-Abschpann wend aazeige lah:
http://www.primatoni.ch/webshop/pi.php…-Teil-I-II.html
Teilnehmer bisher:
1 007
2 Adm. Bööf
3 Blackstar
4 Boe
5 dantheman
6 danizsc
7 Daywalker
8 gringo
9 larlf
10 Larry
11 Mac
12 Messier
13 Mushu
14 Reto
15 sandro_sf
16 The Fan
17 Thomi
18 Vladi-19
19 zappa 10
20 ZSColin
Wenn's so cool ist, könnte man ja auch immer so spielen.
Amis gibt's noch weniger waschechte, als Schweizer und da fängt dann die Diskussion erst richtig an, ab wann dann jemand irgend etwas ist, das mit einer bestimmten Nation zu tun hat.
Aber die spielen davor keine ganze Saison. Ist halt eine Notlösung. Hin- und Rückspiel wären sicher cooler, aber zeitlich nicht durchführbar.
Da ist ja auch immer viel Zufall mit dabei.
Aber trotzdem ist es kein schlechtes Argument ;o)
OK. "Best of one" villicht nöd. Aber suscht i jedem andere PO-Modus wohl doch.
Und drum sind's zum erschte mal qualifiziert und das ja au nur mit em zweite Platz, wie eusi Glöön, wo i anderne Jahre zu fascht nüt glanget het.
Ah. Solche Ligen hat er gemeint ;o)
Ha ha, Larry. Du schtiere Sack.
Trotzdem sind's zäme bim Teleclub sehr unterhaltsam und jedes Mal, wänn ich mir wieder mal so en Match leischte am TV, bini allgemein erschtuunt, über die guet Moderation und s'Drumherum. Ich find's guet und fräge mich, wieso mer bim SRF so Globis händ wo Fuessball und Hockey kommentiered (nöd all, aber doch de eint oder ander und de neu wo Sport moderiert isch au chli schräg).
Sauglatt wird's. Muesch nur mal d'Läserbiiträg bi de Matchbricht go läse.
Da träffed sich d'Vollidiote vo beidne Kulture.
Ah, sorry. Demfall erscht nach de WM.
D'Schwiizer sind, wänn ich das nöd völlig falsch verschtande han, jetzt im Topf 3.
Simmer da imene Fraue-Forum, dass s'Usgseh vomene Schpieler uf's Mal sött wichtig si?
I de Pause hani no gseit, dass mer gäge de Gägner mindeschtens muess foif Goal schüsse, wämmer chli will ernscht gno werde.
Am Schluss isch nöd mal das 7:0 überzügend gsi. Schön, sind's qualifiziert, aber das wird nüt a de EM.
Aber gnüssemer's. Mit de neue Topf-Zueteilig chönnt das für langi Ziit s'letschte Turnier mit de Schwiizer si.