Playoff Viertelfinal ZSC-SCB

  • bin au de Meinig, dass mir eigentlich müessted 2 oder gar 3-0 füehre, statt de Usglich hienäh.
    Aber passt scho bitz zu de Quali, d.h. hine nöd immer überzügend und wänn vorne Päch dezue chunt, sprich d'Goal nöd gmacht werdet, dänn langeds nöd.
    Hät das tosche oder sind eusi am Schluss mängisch chli am Ahschlag gsi?

    Irgendwie mueni mi no fescht überwinde, zum am Sa. uf Bern z'fahre, weiss nöd, ob das würklich guet chunt. Obwohl mir theoretisch sötted überläge sie, aber das wird bestimmt nöd eifach, mit em Pack im Rugge wird döt no weniger pfiffe als hüt und das chunt ihne meh entgäge als eus.
    Abhake und wieder Goal mache, damits nöd i d'Verlängerig gaht: s'Päch hämmer hüt hoffentlich für die Serie ufbrucht!

    Einmal editiert, zuletzt von larlf (3. März 2016 um 23:51)

  • Zitat von vancouver

    Das kei Bern kei Goal Chance gha heit gseni es bitz anderst.
    Bern Spielt PO Hockey, spielet einfach und gönd vor Kiste mit teilwise 3 Man und die Kiste womer übercho händ sind alle kei schöni Goal gsi
    und das isch wo euse scho sitere ewigkeit fehlt, dreckiges Hockey ! :fight:

    Mal luege wie das witer gaht !


    Han nöd gseit sie heged kei gha, sondern chum... Und da blib i debi. Gföhrlichs chasch a einere Hand abzehle. Aber ja, vo eusne muen me cho und das wirds au, Bern isch z limitiert uf d Dur vonere ganze Serie. So gsehn ich das zumindest

  • Zitat von larlf

    bin au de Meinig, dass mir eigentlich müessted 2 oder gar 3-0 füehre, statt de Usglich hienäh.
    Aber passt scho bitz zu de Quali, d.h. hine nöd immer überzügend und wänn vorne Päch dezue chunt, sprich d'Goal nöd gmacht werdet, dänn langeds nöd.
    Hät das tosche oder sind eusi am Schluss mängisch chli am Ahschlag gsi?

    Irgendwie mueni mi no fescht überwinde, zum am Sa. würklich uf Bern z'fahre, weiss nöd, ob das würklich guet chunt. Obwohl mir theoretisch sötted überläge sie, aber das wird bestimmt nöd eifach, mit em Pack im Rugge wird döt no weniger pfiffe als hüt und das chunt ihne meh entgäge als eus.
    Abhake und wieder Goal mache, damits nöd i d'Verlängerig gaht: s'Päch hämmer hüt hoffentlich für die Serie ufbrucht!


    Isch au chli min Idruck gsi aber d Schussbilanz vo 13-0 i de Verlängerig spricht eigentlich en anderi Sprach. Mal luege wies wieter gaht

  • Bern isch i dä Verlängerig "stehend k.o." gsi, nur eusi händs nöd chöne usnütze...
    Und wieder en Viertelfinaluftakt verlore... Mal luege, was da no chummt.

  • 13-0? krass, händs würklich kein Schuss ghal? Gföhrlich isch es scho 2-3 mal gsi, hani jedefalls gmeint in Erinnerig z'ha...
    Vorne eifach wieder die Schiebene inehaue, wär doof wänn mir d'Berner nomeh ufcho lah würed. Am Sa. händs au bitzeli Druck, dh nach em Sieg hüt wird döt niemer z'friede sie, wänn mir sötted de Usglich schaffe und bisher hämmer ja eigentlich (fast) immer gueti Spiel gmacht, wänn mir händ müese.
    Fehlt wieder de absolut Druck? :nixwiss:

  • Normalerweise mag ich ja den Morgan, aber was er Heute über Crafword gesagt hat ist unterste Schublade. Er forciere Matthews nur wegen sich selber. Ist absolut polemisch und eine Frechheit.
    Klar hat er Bonuspunkte als Trainer von Matthews in dieser Saison gesammelt, aber vielleicht ist es den Herren im Studio nicht aufgefallen das gewisse Herren wie Cunti, Wick, Schaeppi oder auch Herzog Ausfälle waren und es seine Pflicht als Trainer ist halt dass auch mal die besten zu forcieren. Sonst wirft man ihm ja immer vor an seinem System zu kleben.
    Pech für AUSTON, müsste in der OT das Tor machen.
    Und was bei der Auswahl der Schützen für die Penaltys abging wissen wir alle nicht.
    Die Penaltys von Auston waren ünrigens nicht für die Galerie, bei beiden fehllte wenig!

  • Zitat von larlf

    13-0? krass, händs würklich kein Schuss ghal? Gföhrlich isch es scho 2-3 mal gsi, hani jedefalls gmeint in Erinnerig z'ha...
    Vorne eifach wieder die Schiebene inehaue, wär doof wänn mir d'Berner nomeh ufcho lah würed. Am Sa. händs au bitzeli Druck, dh nach em Sieg hüt wird döt niemer z'friede sie, wänn mir sötted de Usglich schaffe und bisher hämmer ja eigentlich (fast) immer gueti Spiel gmacht, wänn mir händ müese.
    Fehlt wieder de absolut Druck? :nixwiss:


    Gem offizieller Statistik scho ja... Erstaunlich aber schinbar Fakt. Wie gseit min Idruck isch das Bern das nöd über die ganz Serie so chan spiele, aber was weiss ich scho [emoji19]

  • Dass Auston so forciert wurde, finde ich nicht gut. Klar, der Coach sendet klare Signale ans Team damit, Leader wie Wick und co waren unsichtbar!

    Klar ist, dass Schlegel nicht die Ruhe ausstrahlt, die es in den PO benötigt. Doch auch er kann sich steigern, er muss sich steigern. Neben unserer 1 Linie haben mir Sutter und Künzle gefallen, Rest mit viel Luft nach oben. Speziell Wick und Cunti! und wie schon erwähnt: Pech hatten wir heute wirklich genug.

    • Offizieller Beitrag

    De Schlegel hät im Penaltyschüsse minere Meinig nah guet ghebed. D'Schtürmer tüend eifach keini ine, aber das isch ja nüt neus, drum hetted's vorher villicht meh müesse riskiere.
    Am Matthews sini Chance wär herrlich gsi, wänn er nöd drüber gschosse het. Mer gseht fascht erscht i de Ziitlupe, wie er de Puck geil hindere zieht und de Goalie umschpillt...

    Find au chli vill Verantwortig mit de zwei Penaltys für en 18-Jährige und es isch ja au nöd so, dass er de erscht scho ine tah het und nöd en andere het chöne a sinere Schtell verschüsse.

    Und zu de Chance i de Verlängerig. Ich finde sogar, dass Bern paar mal gfährlich gsi isch und 13-0 schinnt mer ehner en Witz. Villicht Goalschüss, aber s'Chanceverhältnis isch definitiv fascht usgliche gsi.

    Mal luege, wie's am Samschtig wiiter gaht.
    Zerscht jetzt aber mal de Trainer entlah und en neue Goalie hole. So cha's ja nöd wiiter gah. Und de Heinrich heisst nüme Edgar. Wahrschinlich hät em de Salis höchschtpersönlich dihei aaglüütet, dass er sin Name da wächsled, will en i de Halle all immer wäge sine blöde Postings uf de Pinnwand aapööbled händ.

    • Offizieller Beitrag

    In bedeutungslosen Lölispielen die wir verloren haben wurde hier schon gefordert mal die besten Kräfte zu forcieren. Nun geht es um die Wurst, wann wenn nicht jetzt sollte man wohl die besten Kräfte forcieren? Crawford lies den Mann mit dem grössten Talent zwei mal antreten und er scheiterte knapp, der Entscheid aber ist mehr als nur nachvollziehbar.

  • Tja. Alles falsch gemacht ? Einen verunsicherten Gegner aufgebaut. Statt die Ueberlegenheit in Drittel und in der Overtime zu nutzen verlieren wir im Penaltyschiessen...
    Bern weiss jetzt das Sie uns packen können. Cunti bitte draussen lassen. Frechheit seine Leistung.

  • Ist schon krass, wie teuerste Spieler einfach über Jahre weg in den Playoffs nie in Form sind. Aber viele Junge sind auch stagniert.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Eggi


    Han nöd gseit sie heged kei gha, sondern chum... Und da blib i debi. Gföhrlichs chasch a einere Hand abzehle. Aber ja, vo eusne muen me cho und das wirds au, Bern isch z limitiert uf d Dur vonere ganze Serie. So gsehn ich das zumindest

    Bin noch immer sehr frustriert wegen gestern. Trotztem gebe ich dir absolut recht. Bern war überhaupt nicht gefährlich. Klar haben sie die eine oder andere Chance gehabt. Aber über das ganze Spiel hinweg gesehen habe ich nichts von Bern gesehen, dass einem Angst machen müsste.
    Das Crawford unsere Topleute bis auf's Blut forciert hat sehe ich auch sehr kritisch. Man kann nicht immer von 4 Blöcken sprechen und dann nur deren 2 1/2 wirklich laufen lassen.
    Ich glaube, wir müssen in Bern gar keine Reaktion zeigen. Mit der Leistung von gestern, bzw. mit Berns Leistung von gestern, gewinnen wir. Bern war kämpferisch ok, spielerisch limitiert und hatte diverse Male pures Glück! Brauchst du zwar auch, schon klar. Aber in jedem Spiel werden sie's nicht so beanspruchen können.
    Ich finde, wir haben nicht sooooo schlecht gespielt wie jetzt hier teilweise geschrieben wird. Oder hättet ihr lieber einen Helbling statt einen Siegenthaler??? Eben.
    Fazit: Wir sind - wie die letzten Jahre auch - schlecht gestartet. Wir waren dem Gegner überlegen. Und wir werden uns durchsetzen! Und wenn morgen Abend meine linke
    Hode wieder zwicken sollte, gleichen wir dieses Serie aus!!

  • eigentlich doch die stärki vo eus, dass mir mit 4 linie chönd spiele: müesst wieder gmacht werde, ob in form oder nöd, besser als die meiste berner sinds glich.
    bern macht us knapp 1 chance 2 goal & mir us ca 10 chance nur 1 goal. wänn das wieder stimmt, muens irgendwänn chehrä!

    was ich nöd verstahn: wänn sich öpper immer a de gränze + liecht drüber verhalted, wirds tolleriert. wänn sich aber de ander mal ärgeret + wehrt, wirds bestraft?
    klar müesst mer sich chöne beherrschä, aber ich verstahn die logik glich nöd + am sa. wirds wohl no schlimmer, will sie s'publikum hinder sich händ, wo uf provokatione vom gäl-helm reagiered.

  • Zitat von The Fan

    Dass Auston so forciert wurde, finde ich nicht gut. Klar, der Coach sendet klare Signale ans Team damit, Leader wie Wick und co waren unsichtbar!

    Klar ist, dass Schlegel nicht die Ruhe ausstrahlt, die es in den PO benötigt. Doch auch er kann sich steigern, er muss sich steigern. Neben unserer 1 Linie haben mir Sutter und Künzle gefallen, Rest mit viel Luft nach oben. Speziell Wick und Cunti! und wie schon erwähnt: Pech hatten wir heute wirklich genug.

    Cunti ? Schwester Cunti ? Hat der gestern gespielt ?? Ich habe ihn nur ab und zu übers Eis fahren sehen und habe gedacht er ist ein Tourist, der ab und zu gegen eine Mauer fährt.
    Aber er wird sogar auf dem Matschblatt aufgeführt, mit seinem Hacken hinter dem Tor, das dann Postwendend zum 2:3 führte ! Da ist sehr viel Luft vorhanden nach oben !
    Danach hat man ihn nicht mehr gesehen, Gerüchten nach soll er heute einzel Training mit Bielmann schieben !

  • Zitat von Larry

    In bedeutungslosen Lölispielen die wir verloren haben wurde hier schon gefordert mal die besten Kräfte zu forcieren. Nun geht es um die Wurst, wann wenn nicht jetzt sollte man wohl die besten Kräfte forcieren? Crawford lies den Mann mit dem grössten Talent zwei mal antreten und er scheiterte knapp, der Entscheid aber ist mehr als nur nachvollziehbar.

    https://www.youtube.com/watch?v=qAHT5K2vgPw

    video ab 3:42. vilicht usschlaggebend für de entscheid? :floet: ich finds au ok das er en namal schüsse lah het, de nilsson wer aber sicherlich au kei schlechti wahl gsi.

  • Was kann Crawford Matthews für einen besseren Dienst tun, als ihn unter höchstem Druck zum Penalty auflaufen zu lassen? Wenn er ein Superstar werden will, muss er in solchen Momenten bestehen. Und das kann er nur, wenn er viel Erfahrung hat und in solchen Situationen nicht nervös wird.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von larlf

    eigentlich doch die stärki vo eus, dass mir mit 4 linie chönd spiele: müesst wieder gmacht werde, ob in form oder nöd, besser als die meiste berner sinds glich.
    bern macht us knapp 1 chance 2 goal & mir us ca 10 chance nur 1 goal. wänn das wieder stimmt, muens irgendwänn chehrä!

    was ich nöd verstahn: wänn sich öpper immer a de gränze + liecht drüber verhalted, wirds tolleriert. wänn sich aber de ander mal ärgeret + wehrt, wirds bestraft?
    klar müesst mer sich chöne beherrschä, aber ich verstahn die logik glich nöd + am sa. wirds wohl no schlimmer, will sie s'publikum hinder sich händ, wo uf provokatione vom gäl-helm reagiered.

    Das mit den vier Linien verstehe ich auch nicht. Hoffe aber dass er das wieder anders macht ab Samstag. Und nach wie vor, ich bin der Meinung Bern kann mit dieser Art Spiel nie und nimmer vier Spiele gegen uns gewinnen, das geht never jedes Mal so auf. Und zuhause können sie sowieso nicht so spielen, da wird und muss mehr kommen was uns entgegen kommen dürfte. We'll see.

    Ich fands widerwärtig von den Schiris am Schluss. Wie gesagt, hatte keinen Einfluss auf das Resultat, aber die Tatsache an sich hat mich einfach mal wieder grausam aufgeregt. Da bieten wir 2 Drittel lang wirklich gar nichts an in Sachen Strafen, weil es schlicht und einfach nichts zu pfeifen gab gegen uns. Berne hingegen immer an der Grenze des erlaubten, gepfiffen wurde da aber auch nur die ganz klaren Sachen. Die Szene als es eine Schlägerei gab weil Roy Schlegel umgehauen hat ergibt dann 4-4 Roy wegen dem Foul an Schlegel und nur unser muss für die Schlägereien raus??? Hätte sicher Überzahl für uns ergeben müssen. Dann auf einmal fangen Sie an Sachen gegen uns zu pfeifen, die Höhe war dann die Strafe gegen Segi weil er den anderen ein bisschen von sich weggeschupst hat. Stockschlag von Siegenthaler kann ich nicht beurteilen habe ich nicht genau gesehen. Und dann in der Verlängerung kurz vor Schluss eben diese sonnenklare Strafe beim Foul an Rundblad in unserer Zone wo der andere ihm während des Zweikampfes fadengerade eine ins Maul schlägt, vor den Augen beider Schiris... Einmal mehr einfach keine Linie. Aber daran müssten wir ja eigentlich mittlerweile gewöhnt sein. Und nochmals zur Betonung, das hat rein gar nichts mit dem Resultat zu tun, aber einen kleinen Einfluss hat es dann eben doch auch immer. Insbesondere wenn wir kurz vor Verlängerungsende nochmals hätten Überzahl spielen können.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!