Da hat er wohl nochmal Schwein gehabt.
Beiträge von Reto
-
-
en Ex-Bieler:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-id2442697.html
Scho rächt geil, wänn's ächt isch. Und ussert am Schuss am Schluss, glaubi scho, dass es kein Bschiss isch.
-
Bin nöd am Match gsi, aber isch herzig, wie d'Show am Aafang offebar jetzt au in Züri wichtig schiint und wie mer Freud dra hät.
-
Ja, das ist offenbar der Fall.
Kommt nicht bei allen gut an, den ersten Reaktionen nach. Schade...
Aber Ticketing ist glaube ich allgemein etwas ein Ärgernis. Vor allem die Gebühren, die die externen Anbieter abkassieren. -
Also ich han ghört, das seg en Walliser. Komisch, dass en nöd de Constantin gholt hät.
-
Ha ha. Die Politiker läbed scho innere andere Wält mängisch:
-
Dänn wär er de Voll-Dödel.
-
Zitat von snowcat
extra für dich: de chick hät geschter gege st. galle wieder gspillt. und dänn no recht guet... :razz:Findi no schwierig zum beurteile. OK, de Chopfball Sekunde vor Schluss, het au guet chöne de Siegträffer si und es paar schöni Pässli hät er au gschpillt. Meh chamer aber wohl nöd erwarte, nach sinere Vorgschicht. OK. Häsch au au nur "rächt guet" gschriebe. Meh isch es au würklich nöd gsi, aber villicht chan er sis Potenzial ja mal no usschöpfe in Zuekunft.
-
Zitat von SbornajaAlles anzeigen
Aber de Unterschied isch doch, dass bi de einte Aktion chlie musch schmunzle und bi de andere zätuusigi involviert sind, politisch verfolgt unterdrückt sind. Wo isch da de 'Spass'? Salz i de Suppe wo?
Wer nimmt sich das recht use, zum soöppis für e ganzi Kurve z'entscheide?
Was isch mit de GE-Szene los? Kei Grieche i de Kurve? Nöd eine? Trotzdem so e Aktion? Demfall kei Respäckt de eigene Mitglieder gägeüber?
Ich chas bim bese Wille nöd verstah!!
Das mit de Recht isch au sone Sach, rechts isch bös und linggs isch guet!
(Bi weiss Gott kein rassischt als halbe Ussländer) aber da macheds sich gaaanz vill gaaanz eifach.
Für mich sind linggsextremi genau so gschisse. Alles was is fanatische gaht isch schlecht,alles..So isch es. Und vor allem d'Tatsach, dass irgend eine s'Bedürfnis hät, sone blödi Fahne is Schtadion z'näh, wo mit Fuessball gnau gnoh rein gar nüt z'tue hät und so es Bild gäge usse treit, wo de ganz Fanblock sött representiere. Eifach nur Dummheit.
-
Zitat von snowcat
da kann man als rechtfertigunng immerhin noch anfügen, dass kiffen nun mal illegal ist, auch bzw. vor allem im freistaat bayern, und auch jeder die konsequenzen kennt. das flugblatt wurde mir übrigens bereits auf einer autobahnraststättte in die hand gedrückt. es wusste wirklich JEDER bescheid. von daher kann man einen polizeieinsatz noch rechtfertigen und war sicher nicht willkür. etwas was man vom einsatz letzte woche auf schalke nicht behaupten kann.Plus ist das ja genau das, was viele fordern, nämlich, dass Leute gezielt heraus geholt werden.
Klar würde ich auch lieber ein paar Kiffer rausholen, als wirkliche Randalierer, weil's wohl weniger Widerstand gibt, aber die Fälle sind wirklich nicht vergleichbar und mein Mitleid mit den Kifferen hält sich in so einem Fall in Grenzen.Von mir aus könnte man das auch mit den Rauchern machen. Vor allem, wenn sie grad neben mir am Rauchen sind ;o)
-
Hier noch etwas von der offiziellen Page. Direkt vor Ort:
-
Metin und Mete, so würde ich meine Jungs auch taufen...
Kommt die Mutter mit dem Velo zur Arbeit? -
Und hüt chönntsch für genau s Gliiche verhafted und uf all mögliche Lischte gsetzt werde.
-
Gaht nöd um Hooligans, Ultras oder so öppis, aber es zeiged mal, wie hützutags i de Schwiiz mit Lüüt umgange wird, wo mal chli über d'Schträng schlönd. Ich will's nöd verharmlose und behaupte nöd, dass so Lüüt mich, wänni mit de Familie würd im Flüüger hocke, villicht nöd au würdet nerve, aber wämmer d'Kommentär liest, würd mer meine, es seged foif krassi Terrorischte mit Schprängschtoffgürtel um de Buuch i dem Flüüger gsässe:
http://www.blick.ch/news/schweiz/z…-id2400368.html
Chli wie's de Fuessballfans im Schtadion villicht mängisch ergaht.
P.S. Und dänn gaht's no um den Flug nach Palma. Ha ha. Ich hett glaub au scho müesse verhaftet werde i mine junge Jahre. Wie d'Ziite sich doch änderet. Da ine triibed sich ja au paar ume, wo uf allne mögliche Lischtene wäred jetzt, wänn sie jetzt no jung wäred ;o)
-
Rächte Schpatzünder, aber wänn d'Zäh eh scho am Arsch sind, chunnt's ja würklich nüme druf a.
Chamer, wämmer erscht ab 30gi Hockey "lernt" überhaupt no aanächernd guet werde?
-
de muess jetzt no si, nach em Thomi sim Link:
-
Und es hät mindeschtens glich vill Schpass gmacht zum game.
-
Sehe ich genau so.
Völlig unnötig, ein 30'000er Stadion hinzustellen für die paar Spiele, die das bringen würde.
Wir könnten es uns zwar eher leisten als andere Städte / Länder, aber können und müssen sind zwei paar Schuhe.
-
9 Millionen? Ha ha. So vill?
-
Fazit:
Die händ all nöd so vill Ahnig, wie ihr da i dem Forum.