Beiträge von Reto

    Die sölled sich chli am Rieme näh, die Jungs. Schliesslich schpillemer im September gäge Ängland und Wales.

    Dete regi mi dänn richtig uf, wänn's wieder es Gegurke git. A de WM hani wenigschtens kei Gäld defür liege lah ;o)

    Händ ächt de Ballack und de Lell eine uf Lemm und Pittis gmacht?

    http://www.blick.ch/sport/fussball…n-kaputt-152630

    Was ist denn bloss mit Christian Lell los? Bei Bayer München konnte sich der Verteidiger nicht durchsetzen, jetzt kickt er bei der Hertha in der 2. Bundesliga. Der sportliche Fall lässt sich mit seinen privaten Problemen erklären. In den Medien lässt er keine Möglichkeit aus, den deutschen Nationalspieler Michael Ballack zu attackieren.

    In der «Bunte» sagt Lell: «Meine privaten Probleme hatten auch mit Michael Ballack zu tun. Darüber wird doch schon getuschelt.» «Bunte»-Nachfrage: Hat das mit der Auszeit zu tun, die Sie und Ihre Freundin Daniela sich Ende vergangenen Jahres genommen haben? Lell: «Ja. Da hat Michael Ballack den Bogen überspannt, meine ich. Daniela und ich haben das unter uns geklärt. Wir freuen uns aufs Baby.»

    Lell hat «das» mit seiner Daniela geklärt? Aber was? «BILD» hakt bei Lell nach und will seine Beweggründe hinter der medialen Vorwurfs-Attacken erfahren.

    Lell: «Jeder hat mich zuletzt gefragt, warum ich mich drei Monate aus dem Fussball-Geschäft zurückgezogen habe – und ob es etwas mit Michael Ballack zu tun hat. Die Antwort ist: Ja, Michael Ballack hat einen Anteil daran, dass es mir sehr schlecht ging. Das weiss er auch.»

    Darüber, was Ballack wirklich getan haben soll, will Lell nicht sprechen, er fügt aber erschwerend hinzu: «Mit Blick auf unser Kind, das Daniela und ich erwarten, und unsere Familie wäre es einfach nicht gut von mir, wenn ich zu diesem Moment alle privaten Vorfälle öffentlich darlege. Den Zeitpunkt dafür entscheide ich. Nicht jeder ist wie Michael Ballack, der glaubt, sich alles erlauben zu können, der in Privatleben anderer einsteigt und einiges kaputt macht, ohne sich weitere Gedanken zu machen – aber vielleicht denkt man das als DFB-Kapitän.»

    Das sind richtig harte Vorwürfe. Michael Ballack will dazu übrigens (noch) nichts sagen. (raf)

    Die haben doch teilweise Netto-Verträge und die Quellensteuer übernimmt der Arbeitgeber. Blöd, wenn sie falsch abgerechnet haben, in der Zeit, in der er den Lohn bei ihnen kassiert hat.

    Bezahlen hätten sie's aber eh müssen - einfach schon früher.

    Uf die Schönwätterfäns wo nur a die Mätch chömed, chasch doch pfiffe!

    Lueg mal, was für e Schtimmig i teils Hockeyschtadie chan herrsche, wänn nur drü oder viertuusig Lüüt am Schpiel sind. Schtell der vor, die hetted all 11'000 Plätz wie s'Halleschtadion...

    So isch es.

    Am coolschte isch natürlich, wänn gäge öpper chasch schpile, wo kännsch und dänn halt no einigermasse glich guet isch.

    Mich nervt eifach immer, dass ich 3 x meh Päss schpile als mini Gägner (öb ich jetzt gwünne oder nöd) und die mit ihrne Manzgöggel eifach dur's Züügs fräsed und nöd würklich Hockey (also Mannschaftsschport) schpiled.

    liechts Schpiel hät mer gäge niemer, aber ich han (wo ich no han därfe ;o) immer gäge mänschlichi Gägner gschpillt. Hät mer vill meh Schpass gmacht, au wämmer sich über de eint oder ander au rächt hät chöne ufrege vo de Schpielwiis her.

    Momentan willi gar nöd so lang wach bliibe zum game. Isch scho schad um d'Ziit, bzw. um de Schlaf, wämmer suscht scho z'wenig hät. Die Phase chunnt dänn aber scho wieder. Evt. dänn halt scho mit NHL 11.

    2014 wird doch en Seich vo de Aaschpielziite her.

    Sache wo sicher au no lang in Erinnerig bliibed vo dere WM:

    Am Lampard sis Goal gäge Dütschland
    Die höche Sieg vo Diitschland allgemein
    Ghana - Uruguay

    suscht bliibt aber würklich nöd vill und nur, will mer Schpanie gschlage händ, grad 6 Plätz ufe, das isch kein schlächte Lohn, würdi säge.

    Demfall git's wieder e Gurkegruppe für d'WM-Quali und mir chönd hoffe, in Brasilie wieder drü Schpiel vo de Schwiizer z'erläbe. Villicht au vier...

    Zitat von Hübe

    Wie Du schön sagst, grösstes Problem, neben den Luxusproblemen, ist die Zeit, aber das muss ich Dir mit 3en ja nicht erklären ;)
    Meine gamet übrigens manchmal mit, fast schlimmer, als wenn die Konsole weg ist ;) Und noch fast schlimmer, manchmal ist der TV wegen der WII blockiert, bäh...

    GREETZ
    Hübe :)

    Drü? Sit knapp vier Mönet isch die Zahl also nüme aktuell...

    Wie alt isch jetzt dine, dass er scho mitgamed? Bi Wii Sports flüüged mini mängisch chli mit em Flugi ume, aber schtürzed natürlich all 12 Sekunde ab.

    Allzu früeh müend's mer dänn nöd mit game aafange, wänn's irgendwie gaht. Weiss ja vo mir sälber, was das für e schlimmi Sucht chan si.