das find sogar ich Chindergarte. Und das heisst öppis.
Beiträge von Reto
-
-
Ha ha, geil ;o)
Wär aber scho krass. Götze, Lewandowski, Hummels zu Bayern.
-
Es gibt schlechte Verlierer, aber leider auch ab und zu mal schlechte Gewinner.
Als Spieler hat man sich einfach anders zu benehmen, als als Fan.
-
-
Ha ha. Fuessball chan doch au ganz luschtig si.
Als BVB-Fan isch mer hüt sicher grad chli im Delirium, aber wie chamer als Schiri das Offside bim 1:2 nöd gseh???!!! Da langet die sächs Satzzeiche eigentlich nöd und es brücht no es paar für de SRF-Moderator und s'schlaue Team us Züri, wo s'Goal äxtra no hät müesse analysiere, zum säge, dass es wohl Offside gsi isch. Manno.Bim 3:2 chönnt mer wohl au diskutiere, wobi no schwierig isch zum säge, wo genau de Goalie gsi isch im entscheidende Momänt. Egal. Das pfiift keine meh ab und wär au dopplet bitter gsi.
-
Vo de Logik mit "kei neui Schpielsituation" wär's für mich offside.
Da muesch im Schpiel aber au zerscht mal druf cho und das mit em Corner isch halt so, dass scho die meischte Teams ja mindeschtens ein Pfoschte mit eme Verteidiger deckt händ, wobi dänn de Goalie je nachdem wiiter vorne schtaht, dass es dänn ebe doch offside chönnt si.HA ha...
-
Entscheidend isch doch au, öb d'Verteidigung sich uf de wo im Abseits schtaht muess konzentriere, will's so usgseht, wie wänn de würd aagschpillt werde und sie drum ihre Lüüt vor em Goal nöd chönd decke.
Han d'Szene aber nöd gseh. Aber so wirsch vo passiv halt aktiv, wänn de Goalie (oder glaub au en Verteidiger) entschprächend ablänksch, will de us sinere Perschpektive ja nöd chan gseh, öb du jetzt im Offside bisch oder nöd und sich drum um dich "kümmered".
Aber sowieso.
Im Nachhinein mit Bild schtoppe usw. chamer's ja no erkläre, aber im Schpiel mängisch... -
Wäre dann wohl im Finale auch schwierig geworden für ihn ;o)
-
Davos wird's verkraften und der Ambühl sicher auch.
-
1 Mio oder 300K isch dänn scho no chli en Schiedunter.
Für es Jahr i de Pampa.
-
Wie hat der Martin Gerber mal gesagt, über sein Russland-Abenteuer:
Wenn ich in der Metzgerei Rind kaufen wollte, musste ich "Muuuuh" machen.
-
Einsatz hat er nicht vermissen lassen und Identifikation mit dem Team auch nicht, wenn man mich fragt.
-
Na ja, irgendwie hät er scho rächt. Mini Chind sind jetzt mit foifi au debi. Het ich also au müesse...
-
Ich find's im Schport allgemein blöd, wänn immer die gliche gwünned.
Drum fändi Fribourg sympathischer, au wänn das natürlich scho au zuetrifft, wo d'Caro seit.
Isch amel luschtig. Wämmer sälber im Final isch, meint mer, es interessieri die ganz Hockey-Schwiiz, aber sälber lueged mer keis Schpiel vonnere Finalserie, wänn nöd de Z debi isch ;o) -
Eigentlich eine geile Begegnung. Zumindest für die beiden Teams. Ich hoffe, dass Fribourg gewinnt.
-
luschtig:
6 = 1 x Meister ZSC
7 = 2 x Meister ZSC / KlötisUnd zum Crawford:
Wieso setzt mer zum Biischpiel en Hächler nöd scho während de Saison öfter i? -
Höred mal uf mit "es wär meh dine gläse" und "eigentlich hettemer au chöne d'Serie gwünne", bla bla bla.
En riese Unterschied gsehn ich jetzt nöd vo 4:0 zu 4:1, ehrlich gseit!
-
Blöd, wänn er am Samschtig nöd chan schpile.
-
De Unterschied isch für mich aber scho au, dass de Lohn vom Fuessballer de Märt hergit. Bi gwüsse Manager, hät mer ehner s'Gfühl, dass mer sich eifach gägesiitig vill Chohle zueschiebt i de obere Etagene vo gwüsse Firmene.
-
chli asi isch eifach, wie sich all nach em Check nur um de Ambühl kümmered und dass es es Wiili brucht, bis eine mal findet, dass mer wäg em Kolleg am Bode müesst öppis unternäh.