Beiträge von Reto

    Zitat einer Bekannten einer Bekannten:

    "Diese Getrööte ist doch viel besser als diese Hooligans, die Fackeln zünden und Böller loslassen das ganze Spiel lang."

    Bei solchen Aussagen muss man sich dann sehr zusammen nehmen, um sich bei den Bekannten der Bekannten nicht unbeliebt zu machen.

    Ich glaube, sogar 1986 habe ich vor der WM mehr für die Schweizer gefiebert vor der WM als dieses Jahr ;o)

    Hoffe aber, dass der Funken noch überspringt und wir ein paar coole Nachmittage und Abende im WM-Studio zu Hause erleben werden.

    Ich wird wohl amel chli Musig lose während de Mätch. Die cheibe Iigebohrene.

    De geilscht isch aber eine us eusem Dorf, wo tonnewiis so Teils bschtellt hät und meint, er chöni dänn a de WM (bim Public Viewing oder so) es guets Gschäft mache mit dene.

    Ah, da chunnt mer in Sinn, dass ich no paar Auto-Fähli im Chäller han ;o)

    Da bini au mal gschpannt, aber das mit em Momentum isch halt scho so.

    3 Euro is Phraseschwein, aber "alles ist möglich". Es chönnt au en Kantersieg für de SCB gäh.

    Luschtig hani geschter no gfunde, dassi no chum je en Schiri gseh han, wo so lang brucht hät, zum es Goal anerkänne. S'Verreckte isch ja, dass kei einzigi Ufnahm würklich zeiged hät, wer de Puck is Goal kickt hät und die einzig wo das zeiged het, händ's immer vomene z'schpate Ziitpunkt a laufe lah, die Globis.

    Schlussändlich isch es aber scho klar gsi, dass es de Berner muess gsi si...

    und genau drum hät's mich geschter gfreut, dass Servette gwunne hät.

    D'Berner sind all nur is Schtadion cho, zum e Meischterfiir erläbe und nüt anders. So gseh, wär's mer fascht lieber, sie würded in Gänf gwünne am Dunnschtig, schtatt am Samschtig in Bern ;o)

    Mich haut das nöd vom Hocker. Isch natürlich cool, aber wänn das 100 Mal üebsch, wird's ja sicher nöd sone Sach si. Vor allem luschtig, dass kein Verteidiger uf d'Idee chunnt, mindeschtens chli nächer zum Goal z'schtah...

    Mer isch sich vo dir ja einiges gwöhnt ;o)

    Ich würd mich für YB freue. Allgemein chan's doch eh nöd schade, wänn nöd nur immer die gliche zwei oder drü so Sache gwünned.

    gueti Uswahl ;o)

    Ich han geschter das mit de 3D-Schpiel a de WM ghört und ich dänke, ich überlege mir, irgend en Match, im Kino go luege z'gah, falls mer so Billett überchunnt. Sicher kein CH-Match, sondern irgend eine. A de WM lueget mer ja eh jede Match, wänn's irgendwie gaht.

    Eifach zum mal gseh, wie's isch.

    De einzig Film wo ich in 3D gseh han isch bis jetzt au Avatar gsi und ich chan uf d'Brülle und uf die paar Effekt guet verzichte. Isch mer au so gange, dass ich en grosse Teil vom Bild als unscharf wahr gnoh han...

    Eine us de Abteilig: Lustige Spam-Mails.

    Subject: Letzt Mahnung
    Sender: Dringend Add contact
    Recipient: Administrator Add contact
    Date: 12.12.2009 18:44
    To protect your privacy, remote images are blocked in this message. Display images


    Hallo Markus,


    hier sind die Zugangsdaten. Wie versprochen.


    wir haben es endlich geschafft einen Online Poker Raum zu hacken.
    Nie mehr bezahlen !!! Nach monatlicher Hackerei mit unserem Profi Hacker
    Team.
    Haben wir es endlich geschafft. Es war nicht einfach!!!

    Spiel einfach mit dem Geld anderer Leute ohne zu bezahlen. Lass dir die
    Gewinne auf dein Konto auszahlen.


    Hier sind die gehackten Zugangsdaten:


    User Name: stawm-0781323

    Passwort: Lhxuncqo

    --------------------------------------
    Kontostand dieses Kontos: 6.875 Euro
    --------------------------------------


    Bitte nicht weiter geben. Das ist Geheim.!!!!!!!


    -----------------------------------

    Kein Risiko und kein Geldausgeben.

    -----------------------------------


    Du muss einfach auf die Webseite gehen und die kostenlose
    Poker Software downloaden und dann starten. Danach kannst
    du dich direkt mit den gehackten Zugangsdaten einloggen und
    mit dem Geld anderer Spielen.


    http://xxxxxx.com/Poker/


    Tipp:

    Bitte nicht übertreiben sonst fällst es auf. Und der Account wird
    gesperrt.


    dein


    Cyber Hacker Team


    :)


    PS: Sag mir bescheid wie es gelaufen ist. Und gib mir was von der Kohle ab.

    Han mer's au überleit. Wänn schöns Wätter wär, wär das villicht en guete Ziitpunkt zum die Chliine mal aafixe, aber irgendwie törned mich die Sichtbehinderige im Letzi grad chli ab.