Und? Isch das jetzt Händs gsi vom Boateng geschter? Was meined d' Experte?
Beiträge von Reto
-
-
Und wieso nervt er dich denn genau?
-
-
Stimmt, das mit den Balljungen macht sicher ein bisschen etwas aus.
Kurz bevor die Kinderarbeit im Fussball eingeführt wurde, waren es tatsächilch jeweils knapp 60 Minuten effektive Spielzeit, wenn überhaupt.
Ein Chip im Ball wäre deswegen eine Alternative, weil an wie früher im Hockey wohl einfach gleich sehen würde, ob ein Ball im Tor war oder nicht (rote Lampe oder was weiss ich) und eben keine Kamera konsultiert werden und das Spiel unterbrochen werden müsste.
-
Würklich guet, dass Offside gsi isch. Zwei Fehlentscheid innerhalb vo wenige Sekunde. Ein Schiri weniger, wo mer sich muess überlege, öb mer en nomal iisetzt.
Ich persönlich finde aber so Entscheid wie de mit em Foul vom Ramon an Mandzukic vill "schlimmer", will mer das doch no vill ehner gseh müesst, als öb de Bölle jetzt über de Linie isch oder nöd. Müesst mer au gseh, dänke aber, dass das doch einiges schwieriger isch.
-
dänn diskutiered die Tuble im EM-Schtudio wie Amateure vor em Match all Variante und wer bi welem Resultat wiiter chunnt und wo Schpanie s'Goal schüsst, tschägged de Moderator glich nöd, dass d'Kroate immer no nur eis Goal würdet bruche, zum wiitercho.
Und öb d'Schpanier nöd en Penalty übercho hetted, wänn's umgekehrt gsi wär bi dem Foul vom Ramos, müemer glaub nöd schtudiere. Scho das abedrucke vom Aagriffer im Schtrafruum paar Minute vor Schluss langet bi anderne Schpiel für en Penalty.
D'Schpanier, s'Team ohni Schtürmer, isch also au nöd grad souverän Gruppeerschte worde und vo de Italos müemer ja eh nöd rede ;o)
-
immer flissig am Mitläse, demfall? ;o9
-
Für das brücht mer no so es altmodischs Abschpielgrät für DVDs.
-
Hauptsach kei Vuvuzelas!
-
Doch, sicher.
Würklich en coole Film. -
De Beni isch eifach langsam alt worde. Nur e Feschtschtellig gsi...
-
Suscht verwächsled er ja meischtens eifach die Schwarze bi de Schwiizer, aber hüt isch jede chli de Ibrahimovic gsi.
-
Es wäre eben keine Lösung, da man sich bei Penalty trotz 100 Wiederholungen oft nicht einig wird.
-
Eigentlich ist es schon klar.
Und somit wären nach meiner Auslegung beide Szenen bei Dänemark keine Penalties gewesen. Der zweite vielleicht ;o)
-
Ha ha, Tippschpiel.
Bi eus im Gschäft sind die drü, wo meined, sie seged die gröschte Fuessball-Experte momentan rächt abgschlage ;o) -
Ja klar, isch es so, wie du seisch. Aber schriibt mer das imene Nachruef? Egal...
De hät ja wohl keis Wort chöne mit de Schwiizer rede, wie will dänn da eine sin Kolleg werde. Hauptsach, er hät de Penalty versänkt ;o) -
Wänn und wo isch dänn de Del Curto im Schtudio gsi?
Ich luege ja eigentlich all Mätch uf em Schwiizer, aber das Chinder-Gschwätz i de Pausene isch amel scho rächt härt zum aalose.
Der Glatze-Schiri gaht amel grad no, wobi mer au da amel no die eint oder ander Frag hät, nach sine Erklärige... -
OK, hani gar nöd gwüsst.
Na ja. Ich han eigentlich regelmässig s'Gfühl, dass en Iiwurf fascht en Nachteil isch, je nachdem, wo er gmacht werde muess.
Es brücht wohl e Ziitlimite vo paar Sekunde, dass es flüssig wiiter lauft... -
Der Nachruf sag nur aus, dass es dem Meier nur ums Thema Geld geht, und dass er den Krutov gar nicht wirklich gekannt hat. Das ist an sich kein Problem, aber schreibe ich einen Nachruf, der persönlich sein soll, über jemanden, den ich nur so oberflächlich gekannt habe?
-
Cool, Larry.
Und zum Händs. Ich find's nöd so wahnsinnig prickelnd, wänn Schpiel dur Penalties entschiede werdet.
Meh Penalties fänd ich Blödsinn.Defür bini scho sit Jahre defür, dass mer kei Iiwurf meh macht, sondern vo de Siitelinie mit em Fuess chan en Freischtoss mache. Eigentlich doch unsinnig, dass mer mit de Hand iirüert...