Chasch rate, wieso ich das weiss ;o)
Mich regt a so Ort aber uf, wänn nöd fair de Reihe nach bedient wird. Au voll denäbet oder, wänn eifach e Kasse ufgaht und paar "Neui" schtönd rasch dete here.
Egal...
Chasch rate, wieso ich das weiss ;o)
Mich regt a so Ort aber uf, wänn nöd fair de Reihe nach bedient wird. Au voll denäbet oder, wänn eifach e Kasse ufgaht und paar "Neui" schtönd rasch dete here.
Egal...
Ja, klar. Super-Trick, das scho vor em 10i ine bisch. Uf das sind die andere sicher nöd cho ; o)
Ja, hani au dänkt. Voll sinnlosi Überschrift.
glaube au, dass, wänn am zähni aagschtande bisch, dini Billett übercho häsch.
Zitat von Jeaegal isch dä falsch usdruck (falls mich gmeint häsch
)
aber ich finde halt, dasses anderi meh verdient händ und ha drum au für anderi glueget... vo dem her
He he ;o)
Es wird gnueg Lüüt in Bern ha, wo nöd allzu viel Schpiel glueged händ die Saison. Unter anderem ich ;o)
Mich nerved dänn ehner die, wo ihri Fründinne müend mitnäh, wie die wo am Samschtig näbed mir ghocked isch...
Er hät ja vier Billett.
En wiitere Fall wo "für die andere umseckle, wo nöd sälber chönd luege" ;o)
Luschtig find ich amel, wänn d'Lüüt e Schtund versueched, es Ticket über z'cho und wänn's dänn nöd klapped isch's ne au egal und sie lueget's halt irgendwo im TV....
Hoffentlich setzed sich eusi Schpieler morn meh i ;o)
Findi au.
Finde persönlich aber au, dass es mir für de eint Match au egal wär, wänni mal chli meh für s'Billett würd zahle, au wänn's nöd fair isch.
Das isch kei Glück, behaupt ich jetzt mal.
Ja, hoffen wir's.
demfall chasch bi de Halle jetzt scho Tickets ha?
chasch keine uftriibe, wo vor d'Halle gaht?
30 x 4 git erscht 120 Tickets...
Isch glaub scho rächt ussichtslos bim Ticketcorner.
Man muss sich dann einfacha nicht wundern, wenn ein Schrepfer sagt, in Bern hätte es die bessere Meisterparty gegeben.
Nach dem heutigen Abend läuft eh nichts mehr in Zürich, was ja im Vergleich zu Bern vor zwei Jahren zum Beispiel auch schade ist.
Zitat von SU02/C11
Du kommst rein, indem Du eine Eintrittskarte für 15 Franken an der Abendkasse kaufst oder die Eintrittskarte von Spiel 7 in Bern vorweist.
Sprich: Die Meisterparty gibt's nur für 3000 bis 4000 Leute und die, die das Spiel zu Hause schauen, können zwar nach Oerlikon kommen, können sich aber draussen einen abfrieren?
Zitat von SU02/C11
Nach dem Spiel steigt in der Halle 9 in Oerlikon die Meisterfeier. Alle, die in Bern den ZSC zum Sieg geschrien haben, werden mit der Eintrittskarte in die Halle 9 kommen.
Zerscht müemer ja no Meischter werde, aber willsch mer säge, dass es chönnt si, dass mer gar nöd i die blöd Mini-Halle chunnt zum Fäschte, wänn de Z Meischter wird???
muess mer uf Ticketcorner morn de richtig Link go sueche? Git's de jetzt gar nanig?
also ich fänd's glaub nöd so luschtig, wie de Messier ;o)
Han scho en andere Chauffeur, danke. Jetzt müemer nur no Tickets übercho...
Lolo, gahsch uf Bern oder in Stadthof?