Muesch luege, de Egli chunnt...
Beiträge von Reto
-
-
Hei ei ei. Du i de SP.
-
Wenigstens nicht so ein "Trötzli-Communique", sondern etwas mit Hand und Fuss, das sich auch vernünftig anhört, wenn ihr mich fragt.
Zudem haben sie hoffentlich eine coole Party gehabt in der KEBO und die Mannschaft dann noch zu empfangen, ist doch auch cool.
-
-
Die Rosette tut noch etwas weh, aber das war es wert heute.
-
Mal en andere Wayne, aber au nöd schlächt.
-
Die Meldung wird auf Unverständnis stossen?
Hmmm... Mir kommt da spontan eher ein gewisser Wayne in den Sinn und vor allem die Zuger werden das genau so sehen. Noch mehr, wenn die Halle sowieso voll sein wird.
-
Für Fringer hätte ich auch kein Verständnis.
Stani wäre wirklich witzig, aber leider eh nicht realistisch.
-
dänn git's ja im Final grad nomal es Zähringer-Derby.
-
Lugano hät sit 2006 kei Playoff-Serie meh gwunne. Isch mer gar nöd so bewusst gsi. No rächt krass.
-
Ich fand es eher langweilig.
-
So schlau bini au gsi und ich gsehne uf de erscht Blick vor allem Wörter wie "Freiburg im Breisgau", "11. Jahrhundert" usw.
-
Weiss eigentlich irgend einer, was der Zähringer-Quatsch bedeutet oder schreibt man es einfach, weil man's irgendwo hört und das voll in ist?
-
Vorher de Sack zue mache!
Und sich dänn im Final nomal ufrege.
Und wäg de Tickets: Ach so. Stehplatz wär ja au easy in Rappi. Da hämmer gueti Erinnerige.
-
Zitat von Larry
Wenn es aber nach 6 Spielen fertig ist (4:2 oder 2:4) dann hätte der Z ein Heimspiel weniger, darum haben sie auch abgesagt.
Fragt sich was man bei einem "Heimspiel" in Rappi oder Kloten überhaupt verdient oder legt man da nur drauf?
Sind ja praktisch alle Tickets für die Saisonkartenbesitzer!
Und? Hast du während des Schreibens deines Beitrages nicht auch grad gemerkt, dass es eben doch Sinn machen würde / könnte?
Es käme dazu, dass der administrative Aufwand gleich Null wäre und bei den anderen Varianten müssten man organisieren und rennen, ohne zu wissen, ob das Spiel überhaupt stattfinden wird.
Ich will dann mal sehen, welchen Saisonbesitzern sie sagen, dass sie nicht ans Spiel kommen sollen...
-
Wenn man Spiel 6 und 7 abtauschen könnte, denke ich, dass man als Verein in der "Notlage", diese Möglichkeit wohl in Betracht ziehen müsste.
Je nachdem könnte das ja auch ein geiles Ende nehmen mit einem Heimsieg in Spiel 7 ;o)
-
Nur lang läbe isch ebe au keis Qualitätsmerkmal.
-
Han gmeint, de seg topfit gsi? Scheibe. Irgendwie en luschtige Siech gsi, wie er immer gseit hät, wie guet er isch und / oder gsi isch, aber es isch bi villem au rächt öppis dra gsi und er hät sich als "Düttsche" irgendwie uf e sympathischi Art integriert, bi de Urschwyzer.
-
Er hät sich wohl z'fescht am um Thomi sini Wett kümmered, aber scho en komische Entscheid. Findi also au.
-
Ich gib der en Tipp: Lah die sälber luege, dass zu ihrne Tickets chömed.