Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!

  • Zitat von fäbe


    säg ich ja scho sit jahre, dass mer das mit de pyros so mache sött.

    im gegesatz zu dinere meinig vo mier, find ich stimmig im stadion geil und pyros sogar de hammer! was ich aber immer nonig geil finde, sind die nöd wenige halbschlaue, wo en match als bühne missbruched, für ihres pupertäre getue. das gilt au für s'verhalte vor und nach de mätch. und ganz und gar null verständnis hani, wänn sich durchus normali fans, mit dene halbschlaue no solidarisiered und sich dänn no wunderet, dass de durchschnittschwizer alli i ein topf ine rüehrt und nach repression schreit!

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat


    säg ich ja scho sit jahre, dass mer das mit de pyros so mache sött.

    im gegesatz zu dinere meinig vo mier, find ich stimmig im stadion geil und pyros sogar de hammer! was ich aber immer nonig geil finde, sind die nöd wenige halbschlaue, wo en match als bühne missbruched, für ihres pupertäre getue. das gilt au für s'verhalte vor und nach de mätch. und ganz und gar null verständnis hani, wänn sich durchus normali fans, mit dene halbschlaue no solidarisiered und sich dänn no wunderet, dass de durchschnittschwizer alli i ein topf ine rüehrt und nach repression schreit!



    mini Meinig und ich find de Sommer langsam peinlich, was sich de geschter wieder erlaubt hät isch nüme normal und sött bestraft werde... :fight:

    Gruss Lolo

  • Guet, mer laht aber au en Stahel nöd Penalty schüsse. Er hät sicher sini Qualitäte, aber Penaltyschüsse?
    Stahel in Ehre, aber sogar mini Frau hät grad gseit/gseh das er verschüsst.. Körpersprach vo ihm hät scho alles gseit und de Sommer hät sich s Lache nöd chöne verkneife und hät den nochli de Max gmacht zum ganz sicher sie... Aber ebbe vorher hät ja scho eine verschisse.
    Huu Käärs

    Russki standart!!

  • Zitat von Simms

    Was heter denn gmacht, ussert chli de clown gspielt während em penaltyschüsse?



    Clown mache ok, aber Zunge rausstrecken ist halt unsportlich

    Gruss Lolo

  • Zitat von Reto

    Na ja, aber andersch.

    Wänn's nur wäg em Hampelmaa schpile bim Penaltyschüsse gsi isch, findis also au nöd so schlimm. Blöd, wämmer sich vo dem beiflusse laht. Ich meine, Basel hät trotz em Streller s'Penaltyschüsse gwunne. Find's zwar wieder mal schad, dass immer die gliche günned, aber da chamer halt nüt mache.



    wenn als Feldspielr so öpis machsch git's gäll aber vermuetlich regt's mich halt uf will die Bisler de Cup nöd verdient händ.

    Gruss Lolo

  • Wännd scho nervös ahtrittsch, dänn wirsch dur d'Aktion vom Sommer grad no nervöser & machsch grad i d'Hose!

    Uf ei Siete unsportlich, uf die ander Siete:
    wer Erfolg ha wett, muen sich mängisch a de Gränze vom "Legale" begeh... (da chunt mir öpper in Sinn wo dazumal amne Idiot eis uf de Goalie-Stock tätscht hät & ich han schurig de Plausch gha :geil: )

  • ist es wirklich „nur“ die fankultur, welche zum kotzen und drauf scheissen ist?

    hier ein paar müsterchen (alle neueren datums) aus dem fussball, welche mit den fans herzlich wenig zu tun haben, aber bei diesen durchaus einiges auslösen können:

    -der herthaner kobiaschwilli geht dem schiri an den kragen
    -andere berliner beschimpfen den schiri aufs übelste
    -im schweizer cupfinal zeigt shaquiri den luzerner fans den stinkefinger
    -dragovic schlägt bei der cupübergabe einen bundesrat von hinten. auch wenns ein joke sein sollte. bitteschön…
    -streller sagt von stierli: "de söll sich a sim komische see go besuffe". abgesehen davon: lieber einen komischen see, als nur einen chemieverseuchten fluss!
    -dragovic zündet während der meisterfeier in der öffentlichkeit pyros. dazu gäbe es auch noch beispiele von fcz spielern bei der meisterfeier 2006.
    -dragovic steht nach einem basel goal im letzi demonstrativ auf die werbebande und provoziert mit gesten die südkurve massivst
    -tschagajew bescheisst ohne ende und bringt xamax in weniger als einem jahr in konkurs
    -cc akzeptiert die spielregeln des verbandes (kein anrufen öffentlicher gerichte) partout nicht
    -die fifa ist mittlerweile derart korrupt, dass selbst josef s. blatter die übersicht über die couverts verloren hat
    -usw. diese liste liesse sich endlos verlängern…und das alles geschieht mehr oder weniger ungestraft!

    fussball ist die, mit sehr grossem abstand, populärste sportart der welt. darum ist es nirgends einfacher sich da weltweit in szene zu setzen, ob positiv oder negativ. darum kann es eigentlich nicht weiter verwundern, wenn wir im fussball ein genaues abbild unserer gesellschaft sehen und erleben. wieso soll eine fankurve sich ethisch und moralisch korrekt verhalten (müssen), solange es die direktbeteiligten sportler und funktionäre nicht tun und auch genau diese werte, vor allem in der politik und in den höheren chefetagen der finanzwelt, schon vor langer zeit verabschiedet wurden? die führer dieser welt und funktionäre in finanziell lukrativen sportarten machen es doch vor, wie es funktioniert! vielleicht sollte man da mal ansetzen…?

    natürlich ist das wunschdenken. darum sehe ich immer noch keine andere möglichkeit, als weiterhin da für ruhe und ordnung zu sorgen, wo das ganze (noch) einigermassen überschaubar ist. bei den fans eben...schade, aber trotzdem nötig! denn selbstregulierung ist nicht nur in den fankurven eine mär!

    NieUsenandGah

  • minere meinig nah häsch vor allem im wichtigste Punkt rächt: "Fuessball isch s'Abbild vo eusere Gsellschaft" & wänn i de Gsellschaft kei Respekt vor em Gägenüber da isch, wieso dänn im Stadion?

    Aber de Ueli Tätscher hani glich hammer gfunde und ich chans nöd ernst neh, wänn mer drus e mega Affäre macht... De Ueli hät guet reagiert & de ander isch en junge "Idiot", wo uf Adrenalin en Seich gmacht hät. Am beschte isch sowieso am Shaq sini Reaktion gsi, wo er gseh hät, was de ander Idiot macht.

  • problem: dä dragovic isch wohl e ziemli grosse vollidiot...alli kameras uf ihn grichtet haut er dem
    alte typ wo d'medaille verteilt vo hine a grind. ja, er hät villicht nöd gwüsst wer das isch, aber
    mer chönnt ja villicht druffcho, dass de typ mit de medaille u.U. no relativ bekannt/wichtig/wasauimmer
    isch. Trottel.

    Mal abgseh devo das ich am Ueli au gern eis/mehreri an Grind gäh würd.

    • Offizieller Beitrag

    Ich fänd's an sich no witzig, aber wänn's würklich sött witzig si, hett's doch ehner so es Schulterechlope müesse si, dass de Ueli meint, d'Shakira seg's gsi oder so i dem Schtil. Er hat irgendwie scho nöd so ganz luschtig.

    Scheissegal.

    Han grad wele säge, i anderne Ländern würd mer villicht nöd so es Drama drum mache (oder macht eh nur de Blick eis?) und dänn hani i de gliche Sekunde dänkt, dass es i anderne Länder villicht no vill meh Ufsehe würd errege. Kei Ahnig. De Ueli isch ja nöd d'Queen oder so , aber dete fändis dänn definitiv luschtig ;o)

    • Offizieller Beitrag

    Debatte Am Pyroverbot in Stadien muss festgehalten werden. Von Stefan Hohler

    Kein Kniefall vor den Fans!

    Die Stadt Zürich will vom absoluten Pyro-Verbot abrücken. Die Fans sollen «kontrolliert» legales Feuerwerk in den Stadien zünden dürfen. Damit haben sich die Fussball-Fans gegenüber dem Stadtrat einmal mehr durchgesetzt. Schon beim geplanten Hardturmstadion ist die Stadtregierung der FCZ-Südkurve entgegengekommen. Sie hat ihnen einen Platz im Süden des Stadions zugesprochen, obwohl damit die Sicherheitskosten für die Trennung der FCZ-Fans und der gegnerischen Anhänger bedeutend höher werden.

    Auch bei der Frage, ob im neuen Hardturmstadion Sitzplätze gebaut werden sollen oder ob die Zürcher Fans weiterhin in der Südkurve stehen dürfen, hat der Stadtrat den Sicherheitsaspekt der Polizei zurückgestellt. Auf Drängen der Fans erlaubt er ihnen weiterhin Stehplätze. Beide Wünsche verteuern den neuen Hardturm um Millionen von Steuerfranken.

    Und nun sollen sie im Stadion Feuerwerke zünden dürfen! Wer meint, ein Hardcore-Fan gebe sich mit dem kontrollierten Abfeuern von legalen Pyros zufrieden, womöglich noch in Anwesenheit eines Fan-Sozialarbeiters, ist naiv. Hardcore-Fans lassen sich von niemandem etwa sagen – und schon gar nicht von den Behörden. Beim kontrollierten Pyro-Abbrennen ist es genau wie beim Sprayen an eine von den Behörden freigegebene Wand: Es fehlt der Kick. Kein Wunder, dass der Stadtrat mit seiner Absicht ziemlich allein dasteht. Sowohl für die kantonalen Polizei- und Justizdirektoren als auch für den Weltfussballverband Fifa ist klar: «Pyros haben in einem Fussballstadion nichts zu suchen.»

    Zwar ist es seit der «Schande von Zürich» vom 2. Oktober 2011 im Letzigrund einigermassen ruhig geblieben. Aber es braucht wenig, und die Situation ändert sich schlagartig. Beim Match des FCZ gegen den FC Basel vom 6. Mai solidarisierten sich die Zürcher zuerst mit den Baslern, als diese von der Polizei auf der Duttweilerbrücke eingekesselt wurden. Nach dem Spiel musste die Polizei die beiden Fangruppen dann mit einem Grossaufgebot auseinanderhalten.

    Bis jetzt haben die FCZ-Fans das Entgegenkommen des Stadtrats nicht honoriert. Die Erfahrung zeigt: Der Kniefall vor den Fans wird sich nicht auszahlen.

    Powered by© Tages Anzeiger

    • Offizieller Beitrag

    Gsehni mittlerwiile au so.

    Wänn's so wiiter gaht, muess mer froh si, dass mer für en Fanschturm uf de Platz nöd en Ufschtieg aberkännt überchunnt und irgendwo hät's dänn sini Gränze und mer muess wohl präventiv härter dure griife bi gwüsse Sache, dass wenigschtens irgendwänn wieder die normale Sache möglich si werdet.

    Vor paar Jahr wäred mir ja no all i d'Chischte cho, für Sache wo mir gmacht händ, wo i de Zwüscheziit schträngschtens verbote sind. Und wieso? Will's es paar zwüsched dure müend übertriibe.

    • Offizieller Beitrag

    Ganz so blöd isch das nöd.

    Vorhang isch villicht s'falsche Wort. "Sichtschutz" oder ebe "Sicht-Verdeckig" oder so öppis, würd wohl ehner passe.

    S'Problem isch nur, dass sich sicher es paar Schlaui oder söttig wo zur falsche Ziit am falsche Ort schtönd, werdet verchohle, wänn die dänn d'Pyros wend lösche oder sie findet's halt eifach luschtig, dass so eigentlich e Erlaubnis händ zum ablah, mit de Iischränkig, dass dänn s'Schpiel paar Minute nöd gsehnd. So gseh, wird's wohl au nöd funktioniere.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!