schriibsch aber no guet, für nach em Oktober-Fäscht.
Beiträge von Reto
-
-
Ui. Gsehnd ihr das Gsicht au im Rauch?
-
Das chratzt d'Schpieler sicher extrem, wäge dene drü Pünkt vo Zug.
-
Aua. Aber e Kampfsau isch er...
-
Gibt's einen Rekurs und kommt der Rekurs durch, gibt's keinen Grund, etwas an den Regeln zu ändern. Somit dürfte der Rekurs auch aus deiner Sicht nicht der Sinn der Sache sein.
-
-
-
Zitat von Larry
De Balz häts guet beschriebe!
Drum: Rekurs!
PS: Hockeyfans 12:31, Blick 12:56, ZSC-HP???
Nerv doch nöd, Larry.
Und was mached all es Bisi wäge dere Forfait-Niederlag? Hämmer nöd no gnueg Schpiel die Saison zu luege? Wer dete gsi isch und sich ufgregt hät, de Wäg unnötig uf sich gnoh z'ha, chani verschtah, aber das isch unnötig gsi, öb's nomal es Schpiel git oder nöd.
-
Ich fräge mich eifach, warum mer i so Schpiel nöd no es chliises bitzeli meh Iisatz chan gäh. Isch amel unglaublich bim zueluege.
-
-
Luzern und de FCZ händ rächt Schwein mit de Uslosig.
-
Also in Basel händ's nur würklich gjubled, wänn irgend e blödi Fernsehkamera ume gsi isch. Mer hät sich nach dem Schpiel chli müesse zwinge zum Freud ha, au wänn's chli blöd tönt.
-
Sinnloses Posting vom Jahr, sorry. Und das, obwohl bi mir au live am Match hüt chum Emotione usglöst worde sind.
-
wiiteri Vorschläg?
-
Villicht müesst mer mal en andere Begriff als "Hooligan" für so Type definiere, wänn müesst mer sich bi dene Bricht weniger ufrege.
-
Guet, wänn's so eine trifft, wobi mich scho würd wunder näh, was er suscht scho so bosged hät (Schtinkefinger de gägnerische Fans zeiged, chli de Max gmacht vor em Wasserwerfer usw.).
-
Das ist jetzt aber eine ganz andere Diskussion und betrifft nicht ausschliesslich rauchzündende Hockeyfans.
-
Zitat von MushuAlles anzeigen
Super.
Ist ja nur ein kleiner Lausbube.
War ja alles gar nicht so schlimm.
Wir waren ja auch mal jung.
usw. usw. usw.Genau diese Verharmlosungen und genau dieses Umwandeln vom Täter zum Opfer, oder auch nur zum Lausbuben bringt uns keinen Schritt weiter.
Ich hoffe auf:
5:0 Forfait-Niederlage; das einzige, was weh tut und wirken wird.
Stadionverbot
Geldstrafe, die ihm weh tun (vielleicht hat er ja auch ein Mami oder ein Papi, die dem armen, armen Lausbuben die Busse übernehmen ...)Sehe eigentlich in diesem Fall niemanden, der den Täter zum Opfer macht. Das ist sonst Sache der Linken, aber nur, wenn's um schlimmere Sachen geht.
Eine Geldstrafe ist so oder so die falsche Bestrafung, da man damit nicht jeden Täter gleich bestraft. Für den einen ist das je nach Höhe der Busse eine Belastung für Jahre wenn nicht länger und für den anderen eine Sache, die der Papi schnell erledigen kann. Da gibt es sicher sinnvollere Strafen im Bereich der Sozialarbeit oder was es da für Möglichkeiten gibt. Vielleicht lernt so einer dann auch noch dabei, bei seinem Blödsinn, den er veranstaltet, etwas weiter zu denken.
Und da Mushu auch noch erwähnt hat, dass wir alle mal jung waren, muss ich doch auch noch erwähnen, dass wir nicht nur jung waren, sondern sicher nicht wenige von uns auch mal Sachen angestellt haben, die ins Auge hätten gehen können, ohne dass wir uns dessen im jugendlichen Leichtsinn so richtig bewusst waren.
-
De Mushu hät scho rächt.
Anderersiits wend vill in Züri gar kein junge Goalie ufbaue, sondern voll proll-mässig eifach de beschtmöglich Schwiizer hole oder en tüüre Usländer. D'Aaschprüch sind gschtiege vo all dene, wo vor paar Jahr no vom ach so lässige Schtrichkampf vo früehner gschwärmt händ.
-
Zitat von Lionking
Eine Schande das es sogar hier im Forum Leute gibt, die sich von solchen Aktionen nicht klar distanzieren. Kein Wunder beklagen sich nachher "Fans" oder Fanclubs über mangelnde Akzeptanz bei neutralen Leuten...
Distanzieren muss ich mich nicht, da ich nichts damit zu tun habe. Sonst müsste ich mich täglich von allem möglichen Zeugs in irgend einem Forum distanzieren, weil ich es nicht befürworte.
Nichts desto trotz braucht es mehr "Mut", hier zu sagen, dass man das Geschrei übertrieben findet, als in den Kanon der Empörten mit einzustimmen.