Beiträge von Reto

Zitat von Sputnik

Ein Wort: REKURS

Obwohl uns die Punkte ja egal sein können.

Das verschtahni voll nöd. Zerscht eine uf schportlich mache und säge, wie schportlich doch de EVZ reagiert hät und dänn als erschts grad mit Rekurs cho, schtatt das akzeptiere.

Wer seit dänn, dass de Z de Match dänn gwünnt?

Zitat von Larry

De Balz häts guet beschriebe!

Drum: Rekurs!

PS: Hockeyfans 12:31, Blick 12:56, ZSC-HP???

Nerv doch nöd, Larry.

Und was mached all es Bisi wäge dere Forfait-Niederlag? Hämmer nöd no gnueg Schpiel die Saison zu luege? Wer dete gsi isch und sich ufgregt hät, de Wäg unnötig uf sich gnoh z'ha, chani verschtah, aber das isch unnötig gsi, öb's nomal es Schpiel git oder nöd.

Also in Basel händ's nur würklich gjubled, wänn irgend e blödi Fernsehkamera ume gsi isch. Mer hät sich nach dem Schpiel chli müesse zwinge zum Freud ha, au wänn's chli blöd tönt.

Sehe eigentlich in diesem Fall niemanden, der den Täter zum Opfer macht. Das ist sonst Sache der Linken, aber nur, wenn's um schlimmere Sachen geht.

Eine Geldstrafe ist so oder so die falsche Bestrafung, da man damit nicht jeden Täter gleich bestraft. Für den einen ist das je nach Höhe der Busse eine Belastung für Jahre wenn nicht länger und für den anderen eine Sache, die der Papi schnell erledigen kann. Da gibt es sicher sinnvollere Strafen im Bereich der Sozialarbeit oder was es da für Möglichkeiten gibt. Vielleicht lernt so einer dann auch noch dabei, bei seinem Blödsinn, den er veranstaltet, etwas weiter zu denken.

Und da Mushu auch noch erwähnt hat, dass wir alle mal jung waren, muss ich doch auch noch erwähnen, dass wir nicht nur jung waren, sondern sicher nicht wenige von uns auch mal Sachen angestellt haben, die ins Auge hätten gehen können, ohne dass wir uns dessen im jugendlichen Leichtsinn so richtig bewusst waren.

De Mushu hät scho rächt.

Anderersiits wend vill in Züri gar kein junge Goalie ufbaue, sondern voll proll-mässig eifach de beschtmöglich Schwiizer hole oder en tüüre Usländer. D'Aaschprüch sind gschtiege vo all dene, wo vor paar Jahr no vom ach so lässige Schtrichkampf vo früehner gschwärmt händ.

Zitat von Lionking

Eine Schande das es sogar hier im Forum Leute gibt, die sich von solchen Aktionen nicht klar distanzieren. Kein Wunder beklagen sich nachher "Fans" oder Fanclubs über mangelnde Akzeptanz bei neutralen Leuten...

Distanzieren muss ich mich nicht, da ich nichts damit zu tun habe. Sonst müsste ich mich täglich von allem möglichen Zeugs in irgend einem Forum distanzieren, weil ich es nicht befürworte.

Nichts desto trotz braucht es mehr "Mut", hier zu sagen, dass man das Geschrei übertrieben findet, als in den Kanon der Empörten mit einzustimmen.