Beiträge von Reto
-
-
-
Dänke nöd, dass es vill "Fans" wird ha. Defür vill Aahänger, wo's villicht no lässig findet, dass de Pöbel mal nöd debi isch oder was weiss ich.
Ich würd mir das aber au ohni Familie nöd aatue.
-
Was au immer das jetzt heisse mag...
Es git ja paar neui Schport-Magazin. D'Schwiizer Illu hät so es Superding, wo mer die schöne Fuessballer mal chli privat gseht und Eurosoccer git's au no. Weiss aber bi beidne nöd, wie guet die abgsetzt werdet.
Eis Problem isch halt würklich d'Aktualität, bimene einwüche Erschinigsrhythmus.
-
-
da lese ich "viertes Tor" und vermute ein Debakal, aber es liegt ja noch alles drin, habe ich jetzt gesehen.
-
Jetzt hani eigentlich grad wele schriibe, dass das eh kei Chance hät, aber weisch was: Ich chauf's emal und hoffe, es isch guet...
-
Nur scho de Titel "harziger als erwartet", isch doch armselig. Was händ dänn die erwartet?
-
Es gaht um d'Diskussion, wo die alte Herre nanig iigseh händ, dass es meh brucht, bzw. dass es öppis würd bringe, nomal es Schtadion z'baue bim Hardturm ;o)
-

wänn nöd sogar:

Und dänn no das, willi de würklich luschtig finde:

-
-
vo de drü Eigegoal hani scho gläse ;o)
Isch schwierig, zum gar nüt erfahre, aber bin gschpannt. Chunnt demfall a die zwei geile Goal gäg de Hertha-Ersatzgoalie here.
-
De Senderos zu München? Ich liese grad kei Fuessball-News, will ich no d'Sportschau vom Samschtig will luege...
De chunnt dete scho zum schpile, muesch luege.
-
easy, easy. Kann deinen Punkt aber gut verstehen. Die Stänkerei gehört aber dazu, davon leben doch die ganzen Internet-Foren und die Meisterschaft wäre auch langweilig, wenn der Z nur gewinnen würde.
Wir wissen ja mittlerweile, dass es nicht das Allerwichtigste ist, nach der Quali auf Rang 1 zu liegen.
-
Merci für de Live-Ticker, Argovia. Isch fertig?
-
Find ich au, aber im Gägesatz zu dir find ich de Begriff weich, ganz villicht usgnoh vo gwüsse Begägnige zwüsched Züri und Bisel.
-
Ist ja beim Rauchverbot in Zürich nicht anders. Mindestens sinnlos lange hinauszögern kann man Änderungen immer und wenn man bedenkt, wie lange es dauert, bis es überhaupt zu einer Abstimmung kommt, sieht man mal, wie flexibel man mit dem System ist.
-
Die ganz Diskussion zeiged mir mal wieder, dass es offebar immer no Lüüt git, wo jedes einzelne vo dene über 50 Qualischpiel als u huere wichtig aalueged und genau da liit eine vo de Hünd im Hockey begrabe!
-
-
Ja, ganz krass. Wie bi de Talibans. Fräge mich langsam, öb di säbe überhaupt so schlimm sind, wie mer meint. Wänn d'Medie dete genau so übertriibed...