Fuessball-WM 2010 in Südafrika

    • Offizieller Beitrag

    [...]

    Wie hat Ottmar Hitzfeld auf Ihren Wechsel reagiert?
    Er hat mir über die Festtage ein SMS geschickt. Das war der einzige Kontakt bisher. Aber ich weiss, dass ich wie jeder andere Spieler Leistung zeigen muss. Aber er weiss auch, was er an mir hat, wenn ich in Topform bin.

    Und wenn Sie nicht an die WM fahren können?
    Die WM ist ein sehr grosses Ziel von mir. Ich habe es selber in den Händen, mit guten Leistungen auf mich aufmerksam zu machen. Ich muss einfach schauen, dass ich in Topform komme und mich nicht verletze. Ausserdem habe ich bisher an drei grossen Turnieren teilgenommen. Bis jetzt hat noch kein Schweizer an vier grossen Turnieren teilgenommen. Hakan Yakin, Alex Frei und ich haben nun die Chance dazu.

    Was kann die Schweiz an der WM erreichen?
    Das Ziel muss sein, besser abzuschneiden als an den letzten Teilnahmen. In den USA und Deutschland sind wir jeweils im Achtelfinale ausgeschieden. Mindestens also das Viertelfinale muss es sein. Jeder Spieler und Trainer muss den Anspruch haben, Geschichte zu schreiben. Das tut man aber nur mit herausragenden Leistungen.

    Die Schweiz ist sich gewohnt, ein starkes Publikum hinter sich zu haben. Für Südafrika sind bisher kaum Karten verkauft worden. War es ein Fehler, die WM nach Südafrika zu geben?
    Ja!

    Ein eindeutiges «Ja»...
    Das Land hat eine hohe Kriminalitätsrate. Die Mannschaften werden rund um die Uhr bewacht, die Fans aber nicht. Als Fan und Privatperson würde ich auch nicht dort hinreisen wollen.

    Und was hat das für Sie als Spieler für einen Einfluss?
    So ein Spiel wie gegen Togo an der WM in Deutschland, als das gesamte Stadion rot war, werden wir wohl nicht mehr erleben. Die Fans haben damals aber enorm geholfen. Und die grossen Spiele – die haben wir alle nicht verloren. Auch deshalb, weil die vielen Schweizer Fans so gut hinter uns gestanden sind.

    http://www.20min.ch/sport/fussball…geben--26918400

  • Zitat von virus

    Die Schweiz ist sich gewohnt, ein starkes Publikum hinter sich zu haben. Für Südafrika sind bisher kaum Karten verkauft worden. War es ein Fehler, die WM nach Südafrika zu geben?
    Ja!

    Ein eindeutiges «Ja»...
    Das Land hat eine hohe Kriminalitätsrate. Die Mannschaften werden rund um die Uhr bewacht, die Fans aber nicht. Als Fan und Privatperson würde ich auch nicht dort hinreisen wollen.

    Und was hat das für Sie als Spieler für einen Einfluss?
    So ein Spiel wie gegen Togo an der WM in Deutschland, als das gesamte Stadion rot war, werden wir wohl nicht mehr erleben. Die Fans haben damals aber enorm geholfen. Und die grossen Spiele – die haben wir alle nicht verloren. Auch deshalb, weil die vielen Schweizer Fans so gut hinter uns gestanden sind.

    http://www.20min.ch/sport/fussball…geben--26918400

    Dumm, dümmer, am dümmsten. Pro Jahr reised au ohni WM über 2 Millione Touriste det abe, sind das alles lebensmüedi Idiote?
    Abgseh defo chönt mer denn d WM no a öpe 20 Länder vergäh, under anderem däfti sie ide nägste 30 Jahr nie z Südamerika si, dete isches öpe ähnlich.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Simms

    Dumm, dümmer, am dümmsten. Pro Jahr reised au ohni WM über 2 Millione Touriste det abe, sind das alles lebensmüedi Idiote?
    Abgseh defo chönt mer denn d WM no a öpe 20 Länder vergäh, under anderem däfti sie ide nägste 30 Jahr nie z Südamerika si, dete isches öpe ähnlich.

    chamer d'situation vo fuessballfäns amene riiseaalass in südafrika würklich mit safari (oder weiss gott was fürig) tourischte vergliche?

    schlussändlich werdemer gseh wies usechunt und hoffed ja nüt schlächts.

  • Zitat von virus


    chamer d'situation vo fuessballfäns amene riiseaalass in südafrika würklich mit safari (oder weiss gott was fürig) tourischte vergliche?

    schlussändlich werdemer gseh wies usechunt und hoffed ja nüt schlächts.

    Ja, öbs verglichbar isch, isch fraglich, aber es würdet sicher nöd soo viel Lüüt uf Südafrika gah, wenns so saumässig gfährlich wär. Die meiste mached ja nöd nur Safari, sondern lueget au d Städt ah. Ich glaub eifach, dass ets wegem Vorfall in Angola (obwohl Angola und Südafrika ussert d Huutfarb (nödemal das bi allne) und de Kontinent nöd viel gmeinsam hend) extrem übertribe wird. Zumal ja sicher sehr viel meh no für d Sicherheit gmacht wird während de WM.
    Ich het ufallfäll überhaupt kei Angst zum gah.

    Aber ja mer werdets gseh...

  • Minere Meinig nah sind die höche Reisechoschte s'gröschte Problem!

    Das mit de Kriminalität isch wahrsch eher 2.rangig, obwohl ich's doof finde, wänn mer anere WM nöd chan döt hie gah, wo mer will... aber das häts in D-Land ja au gheisse, zbsp: "...dass schwarzi i de alte Bundesländer nöd überall sölled hie gah..."
    & ebe: passiere chan eim immer & überall öppis, au bi eus am Public Viewing.

  • Zitat von virus

    guete konter!

    das gitts nüt meh z'kontere wänn en profi sowas i aller öffentlichkeit uselaht. furchtbar. sött grad es praktikum bim blick mache.

  • Zitat von larlf

    Minere Meinig nah sind die höche Reisechoschte s'gröschte Problem!

    Ja guet, aber s isch immer tüür für gwüssi Kontinente. Denn wär ja jedi WM schlecht, wills z.b. für d Australier au nöd sonderlich billig gsi isch uf Dütschland z reise.

  • Zitat von Brave New World

    word

    ebenfalls. zusätzlich kommt dazu, dass ich keine Lust habe meine Biere in der Kälte zu trinken. EM und WM muss man im T-shirt verfolgen können, sonst ist der Spassfaktor nur halb so gross

  • Zitat von Larry

    Hohe Reisekosten plus keine Lust auf Afrika.

    Wundert mich nicht und muss man akzeptieren.

    natürli. i 4 jahr isch sie in brasilie, kriminalität isch dete ähnlich und es isch au mit reisechöschte nöd viel weniger...

    muess mer dänn halt au akzeptiere.


    gliichs mit ukraine i 2 jahr.

    muess mer au akzeptiere.


    vor 8 jahr isches in korea/japan gsi.

    sehr höchi chöschte und wahrschinli hetted au viel nöd luscht gha.


    mer chas nöd jedem rächt mache, es chan au nöd jedes jahr in düütschland sii. zudem fallt mer da grad uuf das wahrcshinli jedes vo dene länder obe meh z'büüte hät als düütschland (guet, ukraine halt nume vo dä wiiber her LOL)

  • Zitat von Reto

    Bier hät's also in Dütschland meh wie gnueg und nöd wie in Portugal, wo die Tuble am Tag vor em Match scho leergschosse gsi sind i de Reschtaurants. Und was brucht's suscht no???

    sit wenn drinksch du Bier?

    Gruss Lolo

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!