- Offizieller Beitrag
und nicht wie der Dödel, der noch die andere Wange hingehalten hat ;o)
und nicht wie der Dödel, der noch die andere Wange hingehalten hat ;o)
Also mindeschtens bi eusem chlinschte isch d'Gfahr grösser, dass er die andere abschlaht.
Aber das gaht no lang...
Zitat von MushuWegen solchen Ars........., welche das als normal, alltäglich, nicht erwähnenswert, problemlos usw. anschauen, kommen wir keinen Schritt weiter und der Sport wird kaputt gehen.
hmmm...lahn mich überlege.........nei.
Zitat von Mushu
Ich wünsche dir ein Kind,
ich mier nöd!
Zitat von Mushu
welches als 13-15 Jähriger, während dem Training/Spielvorbereitung von einer Gruppe gleichaltriger dermassen verprügelt wird, dass es in Spitalpflege kommt. Dies nur, weil es sein Hobby "im falschen Verein" ausübt.
wie wänn das jetzt was neus wär. das wird nume im sog vo dä gscheniss i letschter ziit überhaupt erwähnt. natürli isches scheisse und tumm, aber das jetzt wieder mit hooligans gliich z'setze (weisch du überhaupt was en hooligan würkli isch?) isch halt wiedermal boulevard journalischte blödsinn.
Zitat von Mushu
Kannst ihn dann im Spital besuchen und ihn dahingehend trösten, dass das nicht schlimm ist, und auch andernorts vorkommt. Und überhaupt, was er da für ein Aufheben macht.
ich überleg mers no.
Zitat von Mushu
Wünsch ich dir wirklich!
dier au no es guet neus!!!
gahts nöd eher drum, dass e gruppe chunt & anderi eifach ohni grund (oder allefalls no "falsche verein") verprüglet als drum ob's hooligans sölled gsi sie wo gschlage händ?
dass es kei hooligans gsi sind, isch ja ahzneh, bi dem "alter"... aber ich finds eifach schlimm, dass hützutag nöd 1:1 isch, sondern gruppe gäge einzelni!
früehner hämmer scho au gschleglet & mal eis an grind übercho, aber döt hät niemer es mässer debie gha & wänn mal einä gläge isch, dänn hät mer nöd no mit em fuess an grind gingget & wie scho erwähnt: es isch meischtens 1:1 gsi...
d'frag isch wohl vorallem: was chan mer gäge das "phänomen" mache?
ich bin halt de meinig, dass es gröschte teils au a de erziehig lieht & nöd a de präss oder a de "kuscheljustiz"...
Zitat von larlf
ich bin halt de meinig, dass es gröschte teils au a de erziehig lieht & nöd a de präss oder a de "kuscheljustiz"...
Dass Du (oder mir) das wüssed nütz ois genau nüt!
S'Problem isch nöd glöst mit em Satz "s liit halt a de Erziehig!".
Und es häd sehr wohl au mit Kuscheljustiz s'tue, will eifacht nüt oder nöd viel passiert.
d'Frag isch halt die glich wie bi de Ghirnerschütterig wäg de Checks:
was wettsch degäge mache?
Meinsch du, dass nur härteri Strafe allei nützed?
Ok, bi de Todesstraf, da macht eine de Fehler nachher nüme, aber d'Frag isch ja au, ob de richtig isch, wo bestraft worde isch (wämmer US als "Vorbild" nehmed....)
Wie wetsch de Eltere biebringe, dass sie ihri Chind andersch sölled erzieh?
Das frög ich Dich!
Und jetzt? Gämmer uf?
Da d'Eltere nüt mached (wird nöd besser, eher schlimmer!) müend mers ebe über härteri Strafe mache wo würklich abschrecked, ich gsehn kein andere Wäg!
also, ich wird min chline Bietrag nume chöne mache, wänn mini Chind au spöter no uf mich losed
wobi ich momentan de "Vorteil" han, dass mis bisher einzige Chind e Tochter isch und die (hoffentlich) weniger schleglet als Jungs...
Aber für all andere Chind?
Gueti Frag!
Wänns es eifachs Rezept gäbti, hetts sicher scho lang öpper gseit, aber ich dänke mal, dass es glichzietig a verschiedenä Pünkt müesst in Ahgriff gnoh werde:
Erziehig, Schuel (?), Verein (?), (Jugend)Strafe, no meh?
Mir zwei werded das Problem nöd löse....
Ich ghöre (und lise) eifacht immer wieder vo Lehrer, dass d'Eltere s'Gfühl händ, d'Chind werded i de Schuel erzoge (!!!).
PS: Mit de Tochter häsch i dere Beziehig sicher de Schnitt gmacht, dafür häsch es anders Problem....wänn weisch was i meine...
yups, du meinsch das wo hüt abig im 10vor10 thema sie wird:
http://tagesschau.sf.tv/Nachrichten/Ar…ugang=front_top
logisch werdet d'Chind nöd i de Schuel oder im Verein erzoge, aber (gaht Dir wohl glich) bi eus sind Lehrer/Trainer,etc no Respekt Persone gsi und mer hät au uf die gloset, was hüt ja nur no bedingt de Fall isch...
hani no vergässe:
han lang gnueg al bundy glueget: ich weiss jetzt wie ich mit de "fründe" vo de tochter muen umgah
Händ ihr eu scho mal gachtet:
S'Hooligan Problem hät sich uf de Alpin Skisport verlagered!
Bim Skispringe wie au bim Nachtslalom in Öschtrich fakled irgendwelchi Hooligans Pyros ab, dass es chlöpft und tätscht!
10000 Grad heissi Fackle inere Menschemängi ine abelah isch en Skandal! Wo füehrt das no ane?
Zitat von The FanHänd ihr eu scho mal gachtet:
S'Hooligan Problem hät sich uf de Alpin Skisport verlagered!
Bim Skispringe wie au bim Nachtslalom in Öschtrich fakled irgendwelchi Hooligans Pyros ab, dass es chlöpft und tätscht!
10000 Grad heissi Fackle inere Menschemängi ine abelah isch en Skandal! Wo füehrt das no ane?
Han gmeint das gäbs nöd im Usland, mer hebi dört alles im Griff:
öppis zum Thema Schlägereien:
Genau so laufts im Phall, und drum chömed au viel devo!
Reto Meier, wir kriegen dich.
Nei, Seich. Würklich bitter. Da hetti au Freud zum ussäge. Min Vater hät das au mal müesse, bimene Verchehrsunfall, wänn ich mich rächt erinnere und de Schuldig isch au kein aagnähme Ziitgenoss gsi, da hät er sich glaub au nüme a all Details erinneret. Scho en rächte Witz.
Das isch tatsächlich en Witz! Wenner scho nebed dene muess hocke, hetmer wenigstens de Name und d Adresse chöne gheimbhalte, wieso sött de Name und d Adresse au en Ifluss druf ha, öb s Verfahre fair isch oder nöd, wie de Herr Oberstaatsawalt meint?
Zitat von RetoReto Meier, wir kriegen dich.
Nei, Seich. Würklich bitter. Da hetti au Freud zum ussäge. Min Vater hät das au mal müesse, bimene Verchehrsunfall, wänn ich mich rächt erinnere und de Schuldig isch au kein aagnähme Ziitgenoss gsi, da hät er sich glaub au nüme a all Details erinneret. Scho en rächte Witz.
So laufts immer. Und au, dass de Prozess Monate nach der Tat erfolgt und die Zeugen bei Gegenüberstellungen dann tatsächlich nicht mehr wissen, wer jetzt damals was gemacht hat.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!