yups, das wäre der einzig richtige Weg, wenn konsequent Alles bestraft würde, bis es endlich aufhört!
aber ob das das dann in der Schlussphase gemacht wird, auch wenn das Spiel noch nicht entschieden ist, das bezweifle ich stark.
war es Streich, der es gesagt hat?
wir haben heute eine grosse anonyme Empörungskultur, aber niemand steht wirklich auf und wehrt sich dagegen.
so langsam aber sicher ist in den deutschen Stadien ein Gegentrend ersichtlich, aber es braucht immer jemanden der sich wehrt und von anderen dabei unterstützt wird
Nee, das isch so en Prof. im Aktuelle Sportstudio gsi. Aber rächt er so oder so. Und (LEIDER) wie immer: Will sich es paar dutzend Idiote nöd chönd einigermasse
chönd aständig oder zu mindischt im Rahme verhalte, werdet nachher Massnahme igführt, wo mer quasi nix, nüt, nada meh dörf säge oder rüefe. Lueg emal die
"klinischi Premier League" a. Det dörf KEINE meh irgendöppis gäge en Gägespieler meh rüefe - suscht isch d'Saisoncharte für immer weg und e Hammer-Buess
git's obe druf.
Für eus übersetzt: Es "Sitz zu Sau", "Schw... Pavoni", "Oh Fige du A.....", "Bykow, Chomutov f. euch is A.", "Wick, Wick, Wick an Str...", "Suter, Suter, Schweinefu..."
etc. etc. etc. würdi hüt mit enere öffentliche Hinrichtung bestraft werde.
Was würd ächt mit dene passiere wo "De Tosio hät e Glatze" gruefe händ? Nur Zunge useschniede wahrschinlich.....
Und jetzt bitte, bitte nöd falsch verstah: Ich finde es gaht GAR NÖD en Mänsch mit emene Fadechruz i de Kurve z'zeige! Genau gliich beschisse isch es gsi,
wo mir Z-Fans (nei, bin nöd debi gsi, aber da ich Z-Fan bin halt ebe doch MIR Z-Fans!) es Transparent mit em Zuger Attentäter wo's Stadtparlament (glaubs)
zämegschosse hät ufeghebt hät! Sorry, das isch eifach nur ganz, ganz krass die unterschti Schublade.
Aber u.a. genau wäge söttige Aktione (und ja, isch nöd nur wäge dem - scho klar! Au Rauchbombe etc. ghört da dezue - völlig hohl!) "dörf" mer jetzt als Uswärtsfan
in Zug sis Gsicht fötele lah und sini Personalie hinterlege. Darum nomal: Wäge so hirnlose Aktione wie i de Buli de SA werdet nachher Massnahme umgsetzt werde,
wo alli beträffet und v.a. die am härtischte bestraftet, wo ihri Kurve als Rechtsfreie Raum gsehnd. - Sälber schuld.
Ich han's übrigends als Zeiche würkli guet gfunde, händ d'Hoffeheimer und d'Bayern Spieler die letschte 13 Min. numme no echli bällelet. Hät mich as WM-Fuessballspiel
vo Deutschland gäge Österreich im 1982 erinneret .......
Lang, lang ist's her!