Beiträge von Caro
-
-
-
das gits ja irgendwie au nöd....
-
gits gar nöd!!!!
-
natürli ideal, die letschte zwei minute mit eim maa weniger ufem iis ...
-
es isch glaub e frag vo de ziit, bis mer de usglich kassieret...
-
-
Zitat von The Fan
Ganz übel, Teleclub wie Srf. Kompliment an Arno bla bla bla.
Eifach d Antwort ufem Is gä, däne scheiss Berglers, im April!
ha grad müesse umstelle, de arno-hype gaht mer gwaltig uf d'nerve!! dass mir sit wuche extrem vil verletzti händ und trotzdem witerhin a de spitze stönd, isch amigs chum e bemerkig wert. aber jammere händs im landwassertal ja scho immer im grosse stil chöne...
-
soeben auf twitter gesehen: Pius Suter (@zsclions) scored 2 G in a span of 9sec, which is a record at the world juniors. Suter added another 1 to complete the hattrick
-
-
werden die halbfinals im tv übertragen? (also auf einem der cablecom-sender?)
oder muss ich es über einen stream im internet schauen? -
-
-
sorry, nef ist verletzt und deshalb nicht auf der bank!
http://www.fcz.ch/de/profis/news…=&ipp=&archiv=1das macht die heutige leistung natürlich nicht besser.
-
waren wir nur bis zum 0-3 schlecht oder was war da genau los?
sorry, konnte nichts schauen, sass bis fast 20.00 im büro... -
Zitat von Sevi
letztes Jahr in den Gruppenspielen gegen Färjestad und Wien in der Halle hatten wir genau auch nur 3000 Leute, da wären auch in der Halle keine 2000 gekommen gegen die Franzosen. Und auch wenn: Lieber vor 1500 in Dübi als 3000 in der Halle.ok, meine zahl war vielleicht etwas hochgegriffen. glaube aber schon, dass dübi etwas abschreckend war wegen öv-anschliessung, komfort (wc & verpflegung), sicht, etc...
aber wichtiger ist nun einfach, dass wir bei allfälligen viertel-/halbfinal- oder sogar finalspielen zuhause spielen könnten. -
-
s'einzig positive am gestrige abig isch mini bet and win wett gsi, woni gwunne han - wil mer de sieg nach 90min gschafft händ... alles anderi isch underirdisch, wie bereits sit monate
-
isch mer scho klar und mini ussag isch au nöd gäg de entscheid gsi vom matthews... aber scho es armuetszügnis, dass es wäg sonere regelig nöd z'stand chunt. wär eifach zu geil gsi.
-
scheiss red bull, egal ob hockey oder fuessball! eifach dass es wiedermal gseit isch!