Die armen Bergbauern wieder....
Beiträge von Larry
-
-
Ambühl wollte eine Veränderung und nicht seine ganze Aktivzeit nur bei Davos verbringen.
Die Kohle muss stimmen, ganz klar, aber es gibt daneben noch andere Gründe.
-
Zitat von Gysino
finde luschtig wie d'pens d'unschuldslämmer spieled. wohlgmerkt d'mannschaft mit dä meischte strafminute und fighting majors, au ohni das spiel am friitig.
und dä super mario, ich han schon müese lache...zahlt eine wie dä cooke und reded vo unsportlichkeit. -
-
Ich glaub mit müend gäge Servette verlüre, unbedingt....
-
War doch noch gute Unterhaltung nach etwas zähem Start.
Owen "the Shot" Nolan
und Mathias "the Goon" Seger
waren die Höhepunkte.Schade beginnen am Freitag nicht die PO's, Kloten wäre in 4 Spielen draussen!
Wir müssten wirklich alles unternehmen, um auf Kloten zu treffen....
Den berühmten Schalter haben unsere nach wie vor nicht gefunden, ev. gibt es den auch gar nicht bei dem Team.
Ein gewisser Stolz scheint aber noch vorhanden zu sein, und falls wir auf die gebeutelten Flieger treffen sollten, haben wir gewisse Chancen.
-
-
De Blindi wird, falls er wieder zum Z will cho, sini Gspändli kontaktiere wo au bim Z spieled und wo er sit vielne Jahre bi Chlote kännt.
Ja nach dem was bi dem Gspräch usechunt.......
-
Von den alten Usern hier würde nicht rumgeheult.
Jeder hofft einfach, dass er zum Z zurückkommt, und jeder würde auch einen anderen Entscheid von ihm akzeptieren (müssen).
Blindi bleibt so oder so ein guter Typ mit dem wir schöne Erfolge feiern konnten.

-
Er schriibt sich d'Finger wund:
-
Zitat von Mushu
Chönt si dass de Fischer i dem Fall gar nöd entscheide dörf, sondern de chli Napoleon häd wieder emal (wie bim Abdi) es Machtwort gsproche, dasmal gäge de Leoni.
-
Mit so eme "Goalie" chasch ebe so Mätch nöd günne.
De sturi Fischer wird aber sicher nüt ändere und drum Ändi Saison nöd dört stah wo mer gern wär.
Ev. choscht en das dänn de Job.
-
ja hani au dänkt!

-
-
Nach de blamable Vorstellig in Rappi isch, wieder mal :roll: , e Reaktion gfröged.
Usserdem sött mer bimene mögliche PO Gägner d'Visitecharte abgeh, so nach em Motto: So eifach wirds dänn nöd!
Aber chan ich das vo DEM Team erwarte?
Mer werdeds gseh...
PS: Hans fasch nöd chöne glaube und hans müesse überprüefe:
Chlote isch die letschte 5 Spiel no schlächter als de Z gsi! Nur 7 Pünkt, de Z häd 9 gholt und hett mer in Rappi gunne wär mer sogar zäme mit Bern auf Platz 1! Komischi Wält....PS2: Ich glaub Chlote isch im dümmschte Momänt im Abwärtstrend
-
Wänn ich de Frey wär hetted mer immer so eine im Kader, und bi gwüsse Heimspiel hett er Usgang....
De Typ mit de Indianerfrisur und em Schnauz (Trevor Gillies) gseht au no bös us :razz:
De pendlet sit Jahre zwüschet ECHL, AHL und NHL hin und her.
De Haley isch demfall eine vo dene wos nur für das Spiel ufe gno händ.
Häd aber sini Visitecharte abgeh! :razz:
-
Zitat von Gysino
und hüt abig sind d'pens dra...rache für was alles im letschte spiel passiert isch...isles händ extra nomal en goon vo bridgeport ueegno...hüt abig im lineup 3 goons bi dä isles. und 2 devo chönnd sogar no es bitz hockey spiele...das MUESS guet werde.

dä dräckig talbot passt hüt abig besser echli uuf... :twisted:
Isch scho chli abgange:
http://www.hockeyfights.com/quickhits/qh/e…-beat-down-pens
und dänn no 9:3 :razz:
Ah de Zaugg isch au gsi:
-
Wenn du dich durchsetzt sind 400k ein Trinkgeld!
-
De Wick und de Blindi sind Vollpföschte wänns i d'Schwiiz zrugg chömed.
Mindestens es Jahr münends es no probiere!
Zrugg cho chasch immer.
-