Unglaublich schwache Schirileistung!
McSorley einmal mehr unterste Schublade.
Er und AdC (der andere Dauerschiribeschimpfer) kommen einfach immer viel zu gut weg!
Toll wie die Jungs reagiert haben!
Gute Unterhaltung! ![]()
Unglaublich schwache Schirileistung!
McSorley einmal mehr unterste Schublade.
Er und AdC (der andere Dauerschiribeschimpfer) kommen einfach immer viel zu gut weg!
Toll wie die Jungs reagiert haben!
Gute Unterhaltung! ![]()
Du Draft, das isch KEI Disco und es heisst: You can GET if if you really want, aber gäll, Främdsprache im Ghetto z'Örlike....... ![]()
52 Jahr Erfahrig!
Nei, isch geil gsi (für en so alte Sack wie mich sowieso!)
Aber Friday Night Party vo Radio 24 (D.I.S.C.O.!) wär au no geil gsi, hani im heifahre (im Auto vo de Frau natürli!) gloset.
Yesterday, when i was young......
Coole Abig gsi!
![]()
Bin mit de ZSC-Supporter am Oktober-Fäscht uf em Bauschänzli gsi und mir hand also geil gfunde dass de Z gunne hät!
Man(n) sieht sich morn i de Halle! ![]()
ZSC forever!
ZSC legt Rekurs ein, Zaugg brüelet:
http://www.20min.ch/sport/dossier/timeout/story/27774545
"Sportmanager sehen nur das Interesse ihres Unternehmens. Das ist beim extremen Konkurrenzkampf im Sportgeschäft legitim und dafür sind sie bezahlt."
Genau so will ich es haben!
Zitat von GysinoBÄMM!
da toews macht dä Fischtanz!
http://www.youtube.com/watch?v=RLbLiGXqHIA
De Fige isch au mal so driigloffe, ich glaube sogar, er isch nachher bewustlos gsi. Gäge de Dino Kessler glaub!?
S'Publikum häd tobed vor Wuet, aber au dört isch es en 100% korräkte Check gsi.
Augen auf im Strassenverkehr! ![]()
Genau darum must du als Club in den Rekurs gehen.
Man schlägt den Sack und meint den Esel.
Die French Connection beim FCZ sollte sich langsam aber sicher über eines klar werden:
Die können froh sein, beim FCZ spielen zu dürfen, denn fürs Ausland sind sie alle viel zu Schwach!
Das gilt auch für div. "Schweizer":
Entweder mit einem langfristigen Vertrag ohne Ausstiegsklausel an den Club binden oder ziehen lassen bzw. feuern.
Manchmal habe ich das Gefühl die tanzen dem gutmütigen Bickel auf der Nase rum...
Zahner: «Wir legen Rekurs ein»
Vom Feinsten! ![]()
De Balz häts guet beschriebe!
Drum: Rekurs!
PS: Hockeyfans 12:31, Blick 12:56, ZSC-HP???
Rekurs! Ich würds mache.
Warum kommt Djuric immer erst wenn wir im Elend sind?
Langsam geht mir BC mit seiner Aufstellung bzw. seinen Liebkindern auf den Sack!
Warum darf die Nulpe Stahel immer wieder ran, obwohl er auch gestern wieder Schuld am Gegentor hatte?
Warum lässt man Nationalspieler Barmettler dagegen auf der Bank versauern?
"Ironie an"
Warum wechselt BC immer schon so früh?
"Ironie aus"
Im Gägesatz zu Abwäschmaschine, Auto, Natel bruchis aber würkli nöd!
Ich känn im Phall no jeeni Lüt wo nöd mal en Internetzuegang händ!
Ich chume brueflich zu Firmene (!) wo kei Homepage händ und wänn überhaupt e Bluewin-Mailadrässe!
Und die läbed trotzdem!?
Isch mer scho klar, aber ebe:
Wänn das e grossi Summe isch fangt er gar nie a schaffe.....
Meine Rede!
Gilt übrigens au für de Flüeler: Wänn er würklich iischlah würdi wär er ganz schnäll weg und würds i de NHL versuche, drum:
Fertige Goalie!
All reded jetzt vo Schadeersatz.
Nimmt mich nur wunder wer das söll zahle!
De 17 jährig? ![]()
Sini Eltere? Sicher nöd!
Chasch doch vergässe, ansonsten isch er guet berate bereits mit 17ni eine uf Sozialschmarozer z'mache. Us dene Schulde würd de nie meh usecho.
Also!
Zitat von gringo
Da gsehn ich de Geering schuldiger! Dä staht stundelang det und lueget zue, wie de Burkhalter d'Chelle anehebt.
Wänn dä na sini Erfahrige muess mache - was ich btw. begrüesse - söll mer das au em Flüeler zugestah!
De Kärli hät denäbed au es paar sackstarchi Paradene zeiget!
Bim PP-Goal häd de Geering de Stock vom Gägner nöd kontrolliere chöne, klar sin Fähler.
Aber suscht isch das eine wo mir i jedem Match gfallt, im Gägesatz zu andere. De Trudel isch für mich en Fehltransfer!