Nei die drü Glön bi SF! ![]()
De Solarium-Heini und de us de Mupped-Show
De Hannu und vor allem de Johnny sind aber scho chli dünnhütig, obwohl ich au echli Verständnis han, d'Kritik isch so ziemlich underschti gsi.
Good Job, FCZ!
Nei die drü Glön bi SF! ![]()
De Solarium-Heini und de us de Mupped-Show
De Hannu und vor allem de Johnny sind aber scho chli dünnhütig, obwohl ich au echli Verständnis han, d'Kritik isch so ziemlich underschti gsi.
Good Job, FCZ!
Prügelknabe Jonny isch ganz Geil gsi!
Nei ich glaubs nöd!!!!!!!!!
Was für e Wuche!!! ![]()
...und jetzt no de FCZ?
Gits ächt scho e neui Tafele bim ZSC-Platz??????
Nachbetrachtung:
Der ZSC konnte also tatsächlich, wie schon in Schweden, Tschechien, Finnland und Russland den Schalter umlegen, sein unschlagbares "Schlag den Favoriten by Simpson" System spielen, und es hat wieder funktioniert!
Unglaublich!!!
Habe ich nach dem Erfolg in der CHL noch gesagt, dieses Team schlägt niemand in der Schweiz über 7 Spiele wurde ich eines besseren belehrt, warum auch immer.
Tatsache ist, der ZSC ist mit Abstand international das beste Team in der Schweiz, kein anderes Team hat auch nur ansatzweise solche Erfolge vorzuweisen.
Wer gegen Chicago hinten dicht machen kann, der kann keine schlechte Defense haben, oder?
Ich bin für den weiteren Verlauf der Saison inkl. Playoffs sehr, sehr zuversichtlich, sage aber nicht mehr, wir seien unschlagbar über 7 Spiele, obwohl: Dieses mal haben sie genügend Zeit, den Spannungsbogen wieder aufzubauen. ![]()
Guck:
http://blogs.chicagosports.chicagotribune.com/icing/2009/09/…-in-zurich.html
Was mer mal muess säge, vo de Profis (vo oisne und vo Chicago) hätt mers scho ghört: De Coach häd oisi Mannschaft (wie scho i de CHL) sensationell iigstellt uf de Gägner!!!!!!!!!
De Arno nänneds Kulttrainer, und er macht amigs de Chaschperli a de Bande, aber sis Team häd er nöd chöne iistelle uf Chicago, drum ischer au so sauer.
De Simpson isch en ganz grosse und es wär höchschti Zyt de Vertrag mit ihm z'verlängere!
Auf jetzt!!!!
Sind luuut, Züri!!!! :twisted:
Guck:
http://blackhawks.nhl.com/index.html
Sie händ de Plausch a de Fans da, also:
SIMMER LUUUUT HÜT ABIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
All wieder uf?
Isch herrlich gsi geschter!
All wo hüt gönd: Legged oi warm ah, es chönt Duurzug geh.....
Ich hoffe uf es gnädigs Resultat, es 6:3 würdi also neh.
Nei, ich wirds eifach gnüsse! ![]()
Chicago, ganz es geils Team!
Tubelaff! ![]()
Back from the Game, ja was sööl ich säge?
Ich hans so erwartet!
d'NHL hätt iri Visitecharte abgeh, und das idrücklich!
Das isch ebe nöd Magnitogorsk!
KHL träum wiiter vo wäge d'NHL usefordere ![]()
Morn wirds ganz härt für ois Z Fans, aber ich erwarte nüt anders und wirde mich trotzdem freue!
Gämmer alles!!!!!
INSIDER: Nöd schlächt gsi das NLB-Niveau
![]()
Leider zeigt er in letzter Zeit absolut nix.....
Wenn im Winter nicht gehandelt wird könnte das noch (mit Ausnahme der CL-Spiele) ne harte, düstere Saison werden...
Vorher hackt sich Bickel den rechten Arm ab, als dass er Favre holt.
Da wurde beim Abgang zuviel Geschirr zerschlagen....
Und was soll uns die Form von Abdi noch interessieren?
Er zieht es vor, ohne Ablösesumme im Sommer zu gehen.
U21 oder Tribüne!
http://www.blick.ch/sport/fussball…esst-fcz-129656
Und wieder wird kein Geld verdient!
Den würde ich nun auf der Bank verrotten lassen!
Und? Was isch los gsi???