wow, was für e wahnsinnig miesi leischtig geschter vo dä isles imene schwache nhl match.
sehr schad, gar kei werbig isch das gsi.
und was dä streit a dä blaue linie a schiibe verlore hät isch ja nüme normal gsi.
wow, was für e wahnsinnig miesi leischtig geschter vo dä isles imene schwache nhl match.
sehr schad, gar kei werbig isch das gsi.
und was dä streit a dä blaue linie a schiibe verlore hät isch ja nüme normal gsi.
Hani au so gshe. Kei Checks und gar nix i dem Match. . . . isch nöd würkli NHL gsi
Stand heute in der NHL (alle Teams):
- New York Rangers 7 Spiele 12 Punkte
- Pittsburgh Penguins 7 Sp. 12 Punkte
- Chicago Blackhawks 7 Sp. 11 Punkte
.
.
.
.
.
.
.
.
- New York Islanders 4 Sp. 3 Punkte
Wir haben sogar erst 1 Punkt...
Always the second best team on the ice
.. trotzdem...
GO LEAFS GO
Aua. Aber e Kampfsau isch er...
Zitat von GysinoBÄMM!
da toews macht dä Fischtanz!
http://www.youtube.com/watch?v=RLbLiGXqHIA
De Fige isch au mal so driigloffe, ich glaube sogar, er isch nachher bewustlos gsi. Gäge de Dino Kessler glaub!?
S'Publikum häd tobed vor Wuet, aber au dört isch es en 100% korräkte Check gsi.
Augen auf im Strassenverkehr!
grad gläse, es isch truurig und sooo wahr:
Zitat
Why do the Isles sucks, especially when it's time to get the puck out of the zone?1) They have only 2 d-men who know how to make a pass
2) They have about only 4 forwards who know how to catch a pass
3) Of those four, two cannot catch a pass while skating
Zitat von LarryDe Fige isch au mal so driigloffe, ich glaube sogar, er isch nachher bewustlos gsi. Gäge de Dino Kessler glaub!?
S'Publikum häd tobed vor Wuet, aber au dört isch es en 100% korräkte Check gsi.
Augen auf im Strassenverkehr!
Mag ich mich noch gut erinnern. Er lag anschliessend mit ziemlich verrenkten Gliedern auf dem Eis und sein Kopf sah aus wie nach einem Zusammenprall mit einem Lastwagen. Er fiel danach länger aus und es war eigentlich auch der Anfang vom Ende seiner Karriere. Es war tatsächlich kein Foul sondern ein Check auf offenem Eis. Einziger Vorwurf am gegenerischen Spieler (wer?) war, dass er ihn gecheckt hat, obwohl Fige offensichtlich in eine völlig andere Richtung schaute als fuhr und somit keine Chance hatte seinen Gegner zu sehen.
Das Publikum tobte natürlich, da es wirklich sehr unschön aussah (so Rothen-Style) und Hockeylegende Fige keinen Wank mehr machte.
Haha, de Fige...isch de nöd i de Halle mal d'Stäge abegheit wo er de Max gäge eusi Fans gmacht hät bim uselaufe? DAS isch no es Bild für Götter gsi
De enttüscht mich gewaltig:
"Andres Ambühl hat das Sonntagsspiel mit seinem AHL-Team Hartford Wolf Pack vor heimischem Publikum gegen die Worcester Sharks mit 4:3 für sich entscheiden können.
Der Schweizer stand bei keinem der Tore auf dem Eis und gab einen Schuss aufs Tor ab."
http://theahl.com/stats/player.php?id=3341
ja das langt bestimmt.
typische davoser tubel, mier wüssed alli was passiere wird.
Ich hett scho dänkt dass sich die Kampfsau i de AHL duresetzt und eine vo de Topskorer wird....aber schiinbar spielt er nöd i de Top-Linie und chan au suscht keis Zeiche setzte - enttüschend!
Ich behaupte, er chönt au i de 4. Linie em Coach zeige das er s'Züg hät für meh....oder ebe schiinbar nöd.
Ambühl scheint total überfordert zu sein. Ich denke er hat mehr mühe sich auf die NA Eisfelder zu gewöhnen als er dachte.
PS: Schweine können fliegen - LEAFS WON
GO LEAFS GO
islanders händ 9 vo 10 spiel verlore und trotzdem 7 pünkt! nhl rocks!
ISLES!
FOUR IN A ROW!
Und PO platz. lol.
jetzt chunnt dänn dä road trip. mier schwant übles.
Die Leafs kommen endlich ins Rollen - gestern den Wings eine Lektion erteilt. Und dies endlich dank einem anständigen Goalie:
Die Isles auf einem PO-Platz....hätte ich nicht gedacht!
Was machen nur die Teams in Kanada Jahr für Jahr?
Im Moment ist gerade mal ein (!) Team (Calgary) auf einem PO-Platz, der Rest gammelt unter dem Strich rum.
Seit Jahren kein guter Job der dort bei Teams wie Montreal oder Toronto gemacht wird vom GM!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!