Beiträge von virus

    Zitat von Champs-de-Mars

    Als Abgänge könnten Winkler (zum ZSC?), Jenni (zum ZSC?) sowie Santala (zu Lugano?) dazukommen...

    :spinneli:
    ha ha ha, wänn dä jenni bim Z schpilt, dänn chumi nöd mal meh i dä playoffs go luege.
    :winke:

    ich glaub dä caro gahts nur drum, dass sie bi dem fred gar nöd wür ineklicke, well sie weiss, dass es sie nöd interessiert. so klicked ebe all dri.
    di einte läsed alles, die andere nur das wo sie interessiert.

    ich klick z.b. immer i dä fcz oder dä nhl fred ine, obwohl ich mich en scheiss defür interessiere... isch wohl e sucht. ;)

    Zitat von Thrash

    bisch aber scho echli realitätsfremd? de gardner hets eso agschiesse, glaubs würkli de het meh leischtig bracht wenn er nonig bi bern unterschriebe hetti? den hettets halt hinedure zuefällig mitenand echli diskutiert. das ganze isch ja au nur es abbild vom bruefslebe.

    da ihri arbet aber öffentlich isch, wird d'wahrschinlichkeit chliner, dass sie binere scheiss leischtig en guete vertrag überchömed. drum chans durchus si, dass sie sich doch no bemüehed, dass sie amene andere ort öppis überchömed. im normale bruefsläbe git grad emal es arbetszügnis us voragehende arbetsort ufschluss über mini leischtig und arbetsbereitschaft. di momentan isch nieneds ersichtlich (im normalfall).

    klar, wänns hinedure scho abmachige git, dänn nützt au das nüt.

    Zitat von Thrash

    --> ich verstah das theater wäg de frühne unterschrieberei nöd. so isch s'business....

    bi gwüssne laht d''leischtig meh als nume merklich nah und das chans ja nöd si.

    dä gardner hett mer gern chöne vom iis entferne nach sinere unterschrift bi bern.
    aber au scheisse, wänn eifach chasch unterschribe irgendwo, zum nachher es lockers läbe ha und immerno glich vill verdiensch fürs nüt mache.

    das verhandle/unterschribe während dä laufende saison chönt mer würklich mal abschaffe. wär ja niemer im nach- oder vorteil, wänn für all sgliche giltet.

    Zitat von Jokerit

    War ja nur eine Frage der Zeit bis Stoffel der Kragen platzt :rofl:

    Nein ernsthaft. Ich traue eine solche Aktion eigendlich niemandem zu. Es gäbe für viele auch keinen Grund.
    Aber bei Pittis könnte es nur aufgrund seines Charakters und dem Frust über seine bisherige Leistung eine gefährliche Mischung geben. Und wer weiss, vielleicht ist auch seine Frau wieder in etwas internes involviert :floet:

    Aber es sind ja bisher alles nur Gerüchte. Hoffentlich bleibts auch so.

    wow, useme grücht werdets jetzt scho beschuldigunge mit zimli fräche üsserige. krass. :applaus:

    Zitat von Simms

    Stimmt, aber ich glaube eben, dass gar nicht so ein Riesenumbruch nötig ist. 2-3 Spieler ersetzen, gute Ausländer und die Jungen weiter bringen, es braucht kein radikaler Umbruch, bei dem praktisch eine neue Mannschaft aufgebaut werden muss m.M.n.


    wänn sich schpiler gäge dä trainer uflehned, dänn müessteds wohl die si. öb das 2-3 schpiler sind, wür mer dänn wohl gseh.

    Zitat von Simms

    Na, wer soll sich denn gegen den Hartley aufgelehnt haben? Kennst du Namen? Ich kanns mir irgendwie nicht bei allzu vielen vorstellen.


    als usestehende nüzt jedi vorstelligschraft nüt. wer kännt die schpiler (jede einzeln) scho gnau?

    Zitat von Brave New World

    Iceman der letzte SC wurde in 65 Länder übertragen. Die Sache mit RVA und der Nati war nicht einseitig, sondern es gehörten 2 dazu. Beim letzten Zusammenzug waren 5 Davoser dabei. Nebenbei haben sich 2 bei der Nati verletzt.
    Gewisse Vereine sind einfach sauer, weil Sie zu jenem Zeitpunkt selber ein Turnier auf die Beine stellen wollten und kläglich scheiterten.
    Viele werden auch finanziell fluchen, wenn der HCD nicht mehr da ist.

    65 länder??? wie bitte? woher häsch dänn das? oder häsch dich vertippt?
    wür mi ja wunder näh, welli 65 länder sich überhaupt für ishockey interessiered.
    usserdem isch es nöd sgliche, wänn dä SC dänn uf em "ESPN 8 the ocho" lauft...

    Eine Million weniger in der HCD Kriegskasse?

    von Klaus Zaugg - Der HC Davos wird in Zukunft wohl eine Million weniger in der Transfer-Kriegskasse haben. Die anderen Klubs wollen sich die Spengler-Cup-Pause künftig bezahlen lassen.

    Der HCD ist Veranstalter und Besitzer des Spengler Cups. Auf den neuen HCD-Präsidenten Gaudenz Domenig warten daher heikle Verhandlungen. Die anderen NLA-Klubs sind zwar bereit, in der Altjahrswoche den Spielbetrieb weiterhin für die Spengler Cup-Pause einzustellen. Aber dafür wollen sie nun erstmals Geld. Auch wegen der neuen Vertragssituation im TV-Business. Bisher hat die SRG mit dem Verband (Swiss Ice Hockey) einen Globalvertrag ausgehandelt, der sämtliche Hockey-TV-Rechte (Qualifikation, Playoffs, Länderspiele ausserhalb der WM, Spengler Cup) umfasste. Dieser Vertrag läuft Ende Saison aus und bereits steht fest, dass der Spengler Cup darin nicht mehr enthalten sein wird.

    Das hat Folgen für den HCD. Bisher lautete die Formel: Weil der Spengler Cup auch im TV-Vertrag ist, gibt es mehr Geld und das kommt allen Klubs zugute. Der Netto-Gesamtertrag aus den TV-Rechten belief sich für die Nationalliga bisher auf rund zehn Millionen. Mit etwas Glück wird es gelingen, im neuen TV-Vertrag mit der SRG und der Cinetrade AG (Teleclub, Swisscom-TV) etwa gleich viel Geld und etwas mehr TV-Präsenz bei der SRG (ein Livespiel pro Woche ab Januar bis Qualifikationsende) herauszuholen.

    Live-Übertragungen im Schweizer Fernsehen entscheidend

    Der HCD aber muss mit TV-Sportchef Urs Leutert den Spengler Cup selber verhandeln. HCD-Präsident Gaudenz A. Domenig wird versuchen, bei der SRG so viel Geld wie möglich für diese TV-Rechte herauszuholen. Aber es ist für Domenig ein Jass ohne Trumpfkarten: Ohne die Live-Übertragungen im Schweizer Fernsehen verkommt das Turnier zur Bedeutungslosigkeit und das wäre das Ende für den HCD: Nur mit dem Gewinn aus dem Spengler Cup kann der Meister die Nachteile seiner exponierten geographischen Lage (weniger als 5000 Fans pro Heimspiel) kompensieren. Der EHC Arosa konnte ohne solche Zusatzeinnahmen in einem ähnlich exponierten Bergdorf den Spielbetrieb nicht mehr finanzieren und stieg 1986 freiwillig in die 1. Liga ab.

    Der HCD ist also auf Gedeih und Verderb auf die SRG angewiesen. TV-Sportchef Urs Leutert sagte denn auch gegenüber 20 Minuten Online klar, dass der HCD nicht mit einer siebenstelligen Summe rechnen könne: «Unsere Produktionskosten sind hoch und die Einschaltquoten waren in den letzten Jahren eher leicht rückläufig.» Es wird darauf hinauslaufen, dass die SRG den Spengler Cup weiterhin wie bisher überträgt, dafür aber dem HCD kein Geld für die Übertragungsrechte überweist. Davos kann die NLA-Klubs also kaum mit dem Ertrag aus den TV-Rechten entschädigen.

    Einigung der Vertreter der NLA-Klubs

    Am Mittwoch haben sich die Vertreter der NLA-Klubs im Nachgang an die offizielle Nationalliga-Zusammenkunft auf eine klare Linie geeinigt:

    Erstens eine Entschädigung für die Pause in der Altjahrswoche für die Klubs, die nicht am Spengler Cup teilnehmen können. Die Klubs argumentieren, man verliere durch den Verzicht auf die sehr guten Spieltage in der Altjahrswoche ligaweit jedes Jahr rund 20 000 Zuschauer.Zweitens eine Pauschalentschädigung für die Spieler, die von den Klubs für Team Canada freigegeben werden müssen. Weil der Spengler Cup für Team Canada als Länderspiel deklariert wird, müssen die Klubs ihre Kanadier für das Turnier freigeben. Drittens eine Pauschalentschädigung pro Spiel, das ein Spieler verpasst, der sich beim Spengler Cup verletzt.

    Der HCD gibt keinen Einblick in seine Buchhaltung. Die Klubmanager im Flachland schätzen den Gewinn aus dem Spengler Cup auf zwei bis vier Millionen Franken.

    Rund eine Million Entschädigungen

    Wie viel muss nun der HCD den Klubs für die Pause bezahlen? Die Flachland-Hardliner möchten 100 000 Franken für jedes Team, das nicht am Turnier teilnimmt. Mit dieser Forderung wird die Liga wahrscheinlich nicht ganz durchkommen. Aber schliesslich und endlich dürfte die Gesamtsumme der zu bezahlenden Entschädigungen (inkl. jene für die fürs Turnier freigegebenen Spieler) für den HC Davos doch rund eine Million ausmachen. Das heisst künftig Million weniger für die «Transfer-Kriegskasse» des HC Davos.


    http://www.20min.ch/sport/eishocke…kasse--23386212

    Zitat von Thomi

    lueg ich die spiel eigentlich dur zsc-brülle oder isches würklich so, dass mir sälte die schlächter mannschaft sind sondern eifach die wo kei goal schüsst? ich mein au hüt müesstet mir günne mit dene chance und mich nimmt ja dschuss-statistik wunder...ich weiss mit dere günntmer kei spiel aber ich chan am z eigentlich nume vorwerfe, dass sie zwenig chaltblüetig sind vor dä chischte! iisatz isch top, d'moral au bimene 1:3 stand vorhande aber wänn immer nur 1, 2 goal schüssisch günnsch eifach kein bluemetopf!

    ich han scho au sgfühl, dass entweder s'abschlussglück oder d'chaltblüetigkeit fählt. di meischte schüss sind handglänkschüss us 15 meter entfernig oder suscht eifach zlasch oder zu verzögeret. es wür andersch usgseh, wänns mit dä chanceverwertig wür ändere.

    en puckbsitz verghlich wür mich tatsächlich au wunder näh.

    das dump and chase isch aber zum hüüle, no schlimmer im powerplay.

    Zitat von larlf

    wieso sind verbot kei kollektivstrafe?
    ich find das chan mer zum teil scho so uslege: wänn öpperem es verhalte vomne andere nöd passt, dänn versuecht er halt es verbot z'erfinde...
    (siehe: rauchverbot, parkverbot (oder parkplatz-neubau verbot), dick sie, etc)

    es verbot isch grundsätzlich kei straf!
    das meint mer nur, well eim s'mami gseit hät "zur straf häsch jetzt fernsehverbot!"

    knallpetarde sind au verbote i stadie und e straf isch das ja keini sondern e massnahm zum öppis verhindere.

    Zitat von Reto

    Dir falled ja Sache uf, wo scho sit zwei oder meh Jahr gänderet händ ;o)


    ah ja, was dänn?

    Zitat von Reto

    Und das mit de Deppe rundume isch wohl i de ganze Halle so, aber eus triffts natürlich mit em gringo oder wem au immer de Berend d'Saisoncharte uslehnt, doppled härt.


    ich känn dä gringo im fall nöd. :shock:

    aber en gruess vom lolo säg ich dir jetzt, au wänn ich nöd sicher bin, öb er mir gseit hät, ich sell dir eine usrichte. :wink:

    ich gibs zue, isch min erschte match gsi die saison. da was ich glernt han (ich han kei teleclub und sportaktuell zeiged eigentlich au so guet wie nüt jewils):

    - bim rückwärtslaufe vo dä uhr isch dä vorteil, dass am schluss ebe nöd nume d'sekunde gsehsch, sondern au d'zähtelssekunde. das chan schlussändlich ja villicht tatsächlich no öppis usmache. obwohl, ich bin froh häts das im 2000 nanig gäh, wie wür mis shirt suscht hüt usgseh -> 1000 3. Drittel? wär voll uncool.

    - wänn dä nylander am puck isch, dänn beruihgt er mit sinere art grad sofort s'ganze schpiil, sogar wänn mer 2 maa meh uf em fäld isch und d'ziit devo rännt. seeleruihg kurvt er ume. öpper da uf em forum hät gseit, dass es nüt schad, wänn er blibt, da bini bitz andere meinig. 1. das mit em verlangsame 2. sind sini päss a d'gägner nöd ungfährlich.

    - dä benny mag ich immerno nöd und di blöd musig bi jedem scheiss unterbruch au immerno nöd.

    - dass di rot lampe nüme därf lüchted, lüchted mir nöd i.

    - bern hät minere asicht nah dä match mit em destruktive schpilzerstöre und dä gägestöss gune. s'vorcheckä vo dene isch ja krass gsi. dä z hät sehr oft, sehr vill ziit verlore, bis sie nur scho us em eigene drittel dusse gsi sind.

    - dä puck i di gägnerisch siite schüsse und en erobere isch no nie das gsi wo ich vonere mannschaft han welle gseh (wie heisst das eigentlich?), hans au nie für e erfolgrichi methode ghalte, hüt hani rächt übercho. dä hartley find das wohl geil?

    - trotzdem, dä z hät eigentlich s'schpil gmacht und d'chance nöd verwertet, dä direkti zug ufs goal hät minere meinig nah mängisch gfählt. einigi schpiler händ i dä letschte jahre rächt a sprützigkeit verlore. da isch mer sogar dä gardner (topscorer!?!?) sprütziger ine cho als einigi vo eus. wobi di einte irgendwie kei glücklichs händli gha händ hüt.

    - dä wille isch da gsi. wenigschtens isch es no schpanned worde.

    - 4 schidsrichter, bzw. 2 head gsehnd au nöd meh als 3 bzw. 1.

    - um "euse" platz i dä halle hocked recht vill deppä, isch der das au scho ufgfalle reto?


    gruess