Beiträge von Thomi

hät sich schomal öper überleit wie paradox das isch?
    en davoser haut ame linesman unabsichtlich dä stock i d'frässi so dass dä muess mit 4 stich nähe und jetzt usgseht wie am frankenstein sin chranke brüeder und nüt passiert. dänn haut dä domenico ebefalls unabsichtlich amene bergaff sis arbeitsgrät i d'visage und was gfolgt isch wüssemer all......schochli schräg das ganze....übrigens am virus sini überlegige bez. gitter vorem face findi au no spannend....sölleds doch all sones teil müesse alegge ;))

playoff isch dänn wänn sogar en playout match langnau-ambri spass macht will intensiv, emotional und spannend!! so sch hockey dä geilst sport wo gits!!!
    und nach eusre meischterschaft chunt dänn dä stanley dra :)))

Zitat von Larry

Ja das isch eso!

Wänn d Belaschtig immer gliicht gross isch!

Das isch sie ebe dänn nöd wänn uf tüüfem Terrain no e Verlängerig (Cup!) dezue chunt.

Isch e blödi Wett, hetsch besser müesse definiere! :razz:

ja sogseh chani das nahvollzieh und so usnahmesituatione hani natürlich au nöd gmeint sondern ebe es 0815 meisterschaftsspiel.....
    hetmer würklich besser müesse definiere....

Zitat von Simms

....
    Aber zum d frag schomal z beantworte, es git au fuessballer, wo am nägste tag muskelkater händ. Wett verlore.

hmmmmm, glaubi erscht wännis us erster hand ghört han!
    ich behaupte wiiterhin, wämmer en sport regelmässig betriebt (egal welle) dänn hätmer nacheme ziitli (wänn sich dä körper dra gwöhnt hät) kei muskelkater meh am tag danach...
    aber ich lass mir vomene profi gern s'gägeteil erchläre ;)

Es mag ja sii, dass er nöd sini besht saison spielt, hät ja wohl au chli lang usgsetzt, aber so shlächt wie du ihn da machsh han ich ihn bi keim spiel gseh und ich han einigi glueged die saison.
    btw, fan-forumsiiträg sind ja wohl bi dä isles genau so viel wert wie bi eus.....

Zitat von Gysino

ich chönnt de ganzntag so wiitermache. das sind lüüt wo jede match lueged.

disclaimer: ich gsehs nöd so tragisch wie gwüssi da obe, au gitts vieli biiträg wo eifach nur peinlichmund beleidigend sind. es isch halt scho so, 99% vo de Amis im Internet sind Vollidiote. aber tümmer als de biitrag uf 20min.ch dänn trotzdem nöd.

hahaha Gysino as it best...mal wieder...

ahaaaaaaaa Lüt wo jeeede Match lueged, ja dänn :-o
    also Du meinsch wie die Lüt uf eusem Board wo jede Match lueged und drumm Experte sind im Hockey?!
    Also es hät Ziite gä wo ich dich ernster gno han als grad jetzt.

Was häts mit dim Streit-Bashing eigentlich genau uf sich? So shlächt wie Du ihn wetsh mache isher nämli definitiv nöd und i dä Schwiiz wärer mal churz spitz mit Abstand dä besht Verteidiger ufem iis......nei, er ish nöd dä besht uf dä Wält und aunöd dä besht i dä NHL aber besser als jede Schwiizer und besser als Du ihn herestellsh.....also krieg dich mal wieder ii und bash lieber dä Zaugg, das ish nämli en Vollpfoshte!

so ich han fertig...

ps. dini ussag bez. 99% ish im fall genau au nur peinlich und beleidigend aber huuu kääärs gäll......wänns dä gysi seit ishes eifach so....

Zitat von sloggi

aber, falls der hafenkranschrott wirklich aufgestellt wird, du noch einen mit ein paar schweissbrennern kennst und jemanden suchst, der dir dabei hilft, ihn abzumontieren, kannst du mich gerne anrufen.

lol, da wäri also au däbi!