Dies und das
-
-
wäge Düütschland: usser em Nord-/Süd-Gefälle händs glaubs eifach ihri "Vorurteil" & Dialäkt wo's sich luschtig mached (de Schwoob isch giezig, etc), drum chunt wahrsch. der "gemütliche Münchner" so gseh no rel. guet weg (abgseh vom Fuessball)
-
Madonna Tix: hät öpper chöne d'Tix bstelle? Min Promocode wird nöd akzeptiert
doch no gfunde: demfall bricht d'sietä erscht am 11i zäme, will ja wahrsch nur wenig lifetime member sind...
-
Zitat von larlf
Madonna Tix: hät öpper chöne d'Tix bstelle? Min Promocode wird nöd akzeptiert
doch no gfunde: demfall bricht d'sietä erscht am 11i zäme, will ja wahrsch nur wenig lifetime member sind...
Tickets gibts erst ab Freitag. Good News darf hier gar keinen Vorverkauf durchführen. Dieser ist ausschliesslich für Madonna-Fanclub-Member.
-
Yups, de vvk hani au gmeint, aber bin nöd de einzig gsi wo das Problem gha hät & ab em Mittag isch es dänn ändlich wieder gange & drum hani jetzt mini Tickets scho
-
Zitat von larlf
Yups, de vvk hani au gmeint, aber bin nöd de einzig gsi wo das Problem gha hät & ab em Mittag isch es dänn ändlich wieder gange & drum hani jetzt mini Tickets scho
Kann mir jemand erklären, was an einem Popkonzert von einer rund 60 jährigen Frau (welche meint Sie sei max. 30) gut ist ? Madonna hatte 2-3 anständige Lieder. Der Rest ist Bravo-Hits Style und seit Jahren ist Sie einfach nur noch peinlich.
Kann ja sein, dass die Live ok ist. Ich kann es mir beim besten Willen nicht vorstellen. -
- Offizieller Beitrag
mer muess nöd immer alles verstah.
ich verstah au nöd wiemer chan fan sie vom hcd und ich will das au nöd erchlärt ha.
-
oder andersch gseit: jedem sin gschmack... us de bisherige erfahrig wird d'show hammer sie und dass sie fit isch, chan wohl niemer abstrietä
-
Zitat von larlf
oder andersch gseit: jedem sin gschmack... us de bisherige erfahrig wird d'show hammer sie und dass sie fit isch, chan wohl niemer abstrietä
Ich habe sie vor 4 Jahren in Dübendorf (fast) gesehen. Ganz ehrlich, ich habe selten schlechtere bzw. stimmungslosere Grosskonzerte gesehen. 2h Musikeinheitsbrei im "moderenen" Stil. Die wenigen alten Hits wurden komplett umarrangiert und vergewaltigt, sodass vom einstigen Flair nichts mehr übrig geblieben war.
Ich hoffe für alle Wiederholungstäter im Letzigrund, dass dieses Konzert besser ausfallen wird.
-
wo, ussert uf ebookers oder swoodoo, find ich die günschtigschte flüg uf ny?
-
Ich han mit dene amigs au no vergliche:
http://www.skyscanner.de/
http://www.de.kayak.com/Via Kayak hämmer dänn au dä Flug NY - Vegas buecht.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Carowo, ussert uf ebookers oder swoodoo, find ich die günschtigschte flüg uf ny?
-
Zitat von Champs-de-Mars
Ich habe sie vor 4 Jahren in Dübendorf (fast) gesehen. Ganz ehrlich, ich habe selten schlechtere bzw. stimmungslosere Grosskonzerte gesehen. 2h Musikeinheitsbrei im "moderenen" Stil. Die wenigen alten Hits wurden komplett umarrangiert und vergewaltigt, sodass vom einstigen Flair nichts mehr übrig geblieben war.
Ich hoffe für alle Wiederholungstäter im Letzigrund, dass dieses Konzert besser ausfallen wird.
Ich bin nöd in Dübi gsi, defür im 2006 in Hannover und d'Stimmig guet gsi & s'Konzert au. Mal überrasche lah, wie's im Letzi wird...
Zudem lueg ich halt au gern d'Show für sich, d.h. Tanz & Liecht und no lieber Pyro (drum mueni unbedingt no go Rammstein luege! döt natürlich wäg em Sound & ebe de Pyro...) -
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
so, ich bruch eui hilf. ich bruch für de wettbewerb mindischtens 40 fans, also bitte für mich abstimme.
nöd uf "gefällt mir" gah, sondern fan werde. wär super
http://colgate-vip.gpwa.at/profil425_caro11.html?p=1&s=da -
- Offizieller Beitrag
Zitat von Caroso, ich bruch eui hilf. ich bruch für de wettbewerb mindischtens 40 fans, also bitte für mich abstimme.
nöd uf "gefällt mir" gah, sondern fan werde. wär super
http://colgate-vip.gpwa.at/profil425_caro11.html?p=1&s=da"Du bist schon Fan" has doch gwüsst....
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!