Posts by Thomi

    Ich versteh dich nicht wirklich Mitsch, das ist doch der Sport. Auch im echten Hockey gewinnt nicht immer der, welcher nach der Quali 20 Punkte Vorsprung hatte! Ausser eben im Fussball. Mir persönlich gefällt der Hockeymodus viel besser und ich habe trotzdem jede Woche meinen Spass mit der Challange.
    Aber vermutlich ist das einfach nicht dein game, solls ja geben. Dann müsste dir ja aber der Modus im Hockey so oder so auch nicht gefallen und du müsstest denjenigen im Fussball viel besser finden.

    Anyway, jetzt bist du drinn und die Regeln waren eigentlich ziemlich eindeutig. Dann machst du halt nächste Saison nicht mehr mit, wenn du das so in dieser Art langweilig findest.
    Schade.

    Voilà, so sieht das schon besser aus. Ändern kann man's eh nicht. Und ja, die enorm bemühte Kommunikation, mit "umso mehr .... etc." hätte

    man sich definitiv sparen können. Ziemlich schräg, um nicht zu sagen schlimm!


    Und mit einer "Goodwill - Geste" wie sie Rangersfan vorschlägt gewinnst du zwar nicht viel, aber du verlierst eben auch nicht an Glaubwürdigkeit.

    Wer weiss, vielleicht liest ja ein geneigter Entscheidungsträger hier mit und findet diesen oder einen anderen Vorschlag gut und umsetzbar.

    macheds garantiert nöd! isch doch dene egal, setzed ihri saisoncharte ja eh ab! isch ihne ja au egal öb scho sit 30 jahr SK bsitzer bisch oder erscht sit letschter saison! teppichetage findi für d'füx aber dene luegi ja au nöd bim hockey spiele zue ;)

    oh je...wen mir das am anfang der saison klar gewesen wäre, hätte ich mich nicht gemeldet...

    ich hab das mit anderen kollegen immer über die gesamtpunktzahl gespielt...

    Aehm, echt jetzt?
    Isch doch im RL genau so, chli meh als 50 rundene und meister wird wär Playoffs günnt.

    isch ja nöd so, dass d'regular gar nüt zellt! dä ralf und du au, händ es tüürers kader als z.B. ich und es team zäme wo generell meh pünkt holt als eusi us dä undere tabelle lag. wird sich zeige, öb sich viel tüfer klassierti ime best of 7 gäg d'elite chönd duresetze.

    die beschti ziit isch playoff ziit!

    btw. wänns nur um tabelle gächt wür ich nöd mitmache. hett ich ja nach 1/4 vo dä saison scho chöne ufhöre spiele, wills dänn ja für mich um genau gar nüt meh gange wär.....

    ich rede vom hockeymanager...


    es gibt jetzt ganz normal wie vorher punkte von den noch im playoff stehenden teams, sprich deren spieler, und die werden zum jetzigen punktestand bei jedem manager dazugezählt.

    nur ist der viertelfinal im hockeymanager dann zu ende, wenn sich das erste team für den halbfinal qualifiziert hat, dito halbfinal

    Aha so war das gemeint. Aber das interessiert doch niemand von dieser Liga. Ist ja nicht so, dass jemand vorn mit dabei ist. Hier gehts jetzt um die Playoffs und die starten tatsächlich bei null 8)

    wenn du dir den letzten spieltag ansiehst, hättest du z.B. deine erste Partie bereits verloren (du 120 Pkt und Kuch 134 Punkte) ;) und auch Ralfs Tochter hätte schon das erste ausswertsspiel gegen cm8 gewonnen :)

    wird sicher superspannend und ich kanns kaum erwarten!

    es fangt nüd bi null a, es ghat mit de jetzige pünkt wiiter...

    wie meinsch das genau?
    es spielt doch dä 1 gäg dä 8 etc. und dä sieger im duell chunt i die nächst rundi. was hät das mit dä pünkt ztue womer hät?
    bin maximal verwirrt....

    😁 nur will ich i de Quali mal Glück gha han, heisst das ja nöd, dass ich für PO die richtige Entscheid träffe wird…


    faht ja alles bi Null ah, somit bringt mir de Qualisieg herzlich wenig bis gar nüt

    Herr Del Curto, gänd sie eusem Ralf s'Passwort zrugg!!!

    tüüfstapler, mit "chli glück" günsch au i dem hockeymanager nöd e quali!
    akzeptiers, du bisch en 1A hockeymanager und wärsch mit Chlote scho lang wieder ufgstiege! ;)

    aber bi öpisem häsch rächt, Playoff händ ihri eigne gsetz :lehrer:

    ich freumi brutal!

    @Ralf: Gäll Icerockers isch dini Tochter? Saischere ich wünsche vill Glück im VF, möge der/die Bessere gewinnen!


    PS: Ich bring si zum Brüele 8o

    eigentlich het ich dich ja gern usem playoff grüehrt aber am Ralf sini Tochter macht das vermuetlich no besser! ;)

    Herzlichi Gratulation zum Sieg vo dä Regular, Ralf!

    Isch richtig spannend gsii zum verfolge so us dä undere Regione vo dä Tabelle :D

    jetzt gilts ernst......

    p.s. übrigens, dä "Pott" hani scho lang versoffe! :geil: :rofl:

    Im Moment hätten wir Biel - wäre für mich der Wunschgegner! Oder dann Davos!

    Mit solchen Wünschen halte ich mich seit dem Jahr 20xx hinter dem Berg, als sich das ganze Board den 8.plazierten SCB gewünscht hat und wir dann sang und klanglos im viertelfinal gegen sie ausgeschieden sind und sie danach meister wurden. :-o

    Wir müssen jeden Gegner schlagen können, egal wie er heisst.

    hauptsache playoff! die schönste zeit im sportjahr :P

    ZSC und suscht gar nüt!!

    Haha, bin froh, dass es allne mal so gaht! Wänn en "star" usem team en scheiss macht und du häschen no als C oder A gsetzt und dä rest vom team dümplet chli ume häsch eifach gschisse! Ohni min AAA verteidiger Tim Grossniklaus vom SCL hetti sogar no 30 negativi pünkt meh :D