thx, supi ![]()
bi mir isch sogar espn (über swisscom tv) nöd 100% guet & am pc trotz gnueg speed (uf em netz) so schlächti quali wie no nie bisher!
interessant isch: vorher im auto, uf em iPhone: absolut hammer qualität!
thx, supi ![]()
bi mir isch sogar espn (über swisscom tv) nöd 100% guet & am pc trotz gnueg speed (uf em netz) so schlächti quali wie no nie bisher!
interessant isch: vorher im auto, uf em iPhone: absolut hammer qualität!
hmmmm, lauft bi eu winter classics inere guete qualität??? (nhl gamecenter)
doch zu Wolfsburg? http://www.blick.ch/sport/fussball…olfsburg-190960
S'einzig guete dra: er isch scho mal i de BL! Aber wänn er sich dänn döt nöd duresetzt, dänn isch er schnäll wieder weg...
Mal luege, wie gross de Quälix sis Team wieder umstellt und vor allem: ob er us em Chäller wieder use chunt!
Nur frög ich mich jedesmal: wie chan mer sich das nur freiwillig ahtue??? (Zum Magath sich go quäle lah..., wobie's ja einigi hät, wo immer wieder zu ihm zrugg chömed...)
Zitat von snowcat
auch diese aussagen tendieren ganz klar in eine andere richtung, als dass urteil vom sfv.sion werden am ende aller prozesse höchstens 12 punkte abgezogen, aber ich glaube nicht mal mehr daran. zu dilletantisch war das vorgehen vom verband die ganze zeit. auch die fifa, mit ihrem erpressungs-/nötigungsversuch trägt ihren teil dazu bei, dass sion viel glimpflicher aus dieser affaire rauskommen wird, als es sich die meisten fussball anhänger wünschen.
gruess roli c.
wie gesagt, das ist halt das, was ich (mit meinem juristisch beschränktem wissen) versuchen würde, wobei es wahrsch besser wäre, wenn man gute Anwälte besorgt, die das für einen machen... (Hat dies der SFV nicht?)
Oder eine andere Taktik anwenden, zbsp dass man CC quasi von Sion "trennt", d.h. dass er als Person ausgeschlossen wird, wegen irgendwelchen Gründen. Aber das wäre halt vor allem "Verschleppungstaktik", damit das Ganze noch weiter verzögert wird und CC irgendwann die Lust verliert?
Wegen dem Artikel: Sieht wohl wirklich wieder danach aus, als ob der SFV (erneut) Scheisse gemacht hätte, wenn man die Artikel der angefragten Anwälte liest ![]()
...sieht weiter nach einer endlos Affäre aus & ist der
für den (CH-)Fussball
Zitat von Brave New WorldWenn der SC das Turnier vom ZSC wäre, dann ist es ein Superturnier und alls Tiptop.
Wer TC hat sieht auch, dass es die Winki winki Trottel an jedem Match gibt.
logisch! ... und dann würden sich die affen über den SC in ihrem Forum massivst ärgern & uns den Zusatzverdienst wegnehmen wollen.
Die Winki/wankies gibts aber am SC und in den PO's vermehrt an den Spielen, da es dann en Anlass ist, an dem man gesehen werden könnte...
Eben, dass man mit dem Beitritt zum SFV akzeptiert, dass zbsp nicht vor zivile Gerichte gegangen wird?
Hier ein neuer Artikel zum ganzen Ärgernis:
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/31772076
Könnte der SFV nicht einfach Sion die Lizenz für's nächste Jahr verweigern? (Falls CC nicht irgendwann aufhören sollte)
Oder besteht die Lizenzvergabe rein aus finanziellen Kriterien? (Dass er aktuell gegen die Statuten verstösst ist glaubs klar.)
da isch no am zauggli sini version: http://www.20min.ch/sport/eishocke…ssen---12727212
was ich verstahn: dass mer am Sulo kein neuä Spielervertrag git.
was ich nöd verstahn: dass mer am Sulo kein (neuä) Vertrag als Goalietrainer git!!!
Wieso laht mer so öpper nach Finnland zrugg, wänn er sich bi eus wohlfühlt und sini Chind da spieled? (ich hoffe mal, dass er in Finnland nur e Goalieschuel ufmacht & glich i eusere Organisation bliebt! Wür doch evtl. Sinn mache, wänn mer die beschte Nachwuchsgoalies vo ihm wür profitierä lah???)
wieso nöd PSG? Sind doch momentan Leader! Chönt halt eifach bitz schwer werde döt z'spielä, je nachdem wer de ander alles no chauft...
Zitat von ZSColinBis jetzt 27 Nein-Stimmen ....... Frechheit! Hätte nie gedacht, dass es soviele sein würden!!
Ich dänke ähnlich wie de vancouver: es chunt doch au drufa, welli Konditione er i dem Vertrag drin hät.
Zudem frög ich mich, ob en Neuafang/Neustrukturierig im Team möglich isch, wänn de "alt" Captain bliebt?
-> Mach mal e Umfrag, ob mer ihm en 2-Jahresvertrag (z.bsp. mit Option sietens Verein uf es 3ts Jahr) söll geh und ich bin de Meinig, dass es im 1-stellige Beriech bliebt... (bi de Nei-Stimme)
Ich finde die zsf. von snowcat auch gut!
mein weiterer Weg wäre:
Werft cc/sion endlich aus dem SFV raus und zwar, weil er ganz klar die Statuten verletzt hat!
Dann kann er 2-5 jahre lang prozessieren & in dieser Zeit spielt sein Verein kein einziges Spiel (in der Schweiz)!
....was bringt ihm das, wenn er dann nach 2-5 Jahren ein paar (von mir aus Mio.) Franken erhält, aber das ganze Wallis gegen sich hat, weil die in dieser Zeit kein Spiel vom FC Trichu sehen können?
Klar, er würde in der Zwischenzeit versuchen eine provisorische Spielberechtigung zu erzwingen, aber die Frage ist dann auch noch: wieviele Spieler tun sich sowas noch an? (Zu einem Verein gehen, bei dem man nur Lohn erhält, aber nicht 100% sicher an der Meisterschaft teilnehmen kann.)
Zitat von virusAlso, wänn ich es Interview läse, dänn wetti eis, wo dWahrheit dine staht und dMeinig vo dä interviewte Person widerschpieglet, suscht bruchi keis Interview.
Dänn muesch wahrsch 90% vo de (Teamsport-)Interviews gar nöd läse..., weiss ja nöd wie's i de Schwiiz isch, aber i de BL etc. wird es Interview vom Verein frei geh, damit genau nöd so Ussage drin stönd wie en Segi gmacht hät!
En Captain kritisiert öffentlich sin Coach? Isch im Normalfall s'Ändi vo eim vo Beidne...
Ach, s'Gsetz isch doch es bitzeli wie d'Statistik: muesch nur wüsse, wie's am beschtä für Dini Sach muesch uslegge... (und am Schluss entscheidet de Richter wem sini Taktik ufgange isch)
naja, ich find sini Ussag komisch, wänn er meint: dass sie quasi wäg de Junge jetzt keis Spitzeteam sölled sie & die spieled momentan am beschtä...
aber bim Rest hät er sicher rächt, dass es halt e gwüssi Ziet brucht.
Solang sie wenigstens kämpfed chan mer vo mir us das Jahr (wieder mal) als "Umbruchjahr" abhake, aber dänn müends nach de Saison au richtig handle: de Trainer bhalte & ihm sini (Spieler)Wünsch erfülle!
cool gmacht, aber als Model wür er ja au no öppis tauge ![]()
also bim vega trifft wohl s'sprichwort: "die dümmsten Bauern haben die grössten Kartoffeln" gaaaanz fescht zue!!!
han glaubs no nie öppis dümmers gseh, aber irgendwie schient er glich nöd sooo dumm z'sie:
er hät ja glaubs (näbed em Fuessball) hammer Kohle gmacht (uf de Inslä)
Ich hoffe, de Segi isch im Hindergrund würklich wichtig für d'Mannschaft, dass sich en 3-jahresvertrag au lohnt...
wieso nöd wie bim Alston? Wänn er leischtig bringt, wird verlängered und suscht nöd.
hoppla, gits ächt no es stängeli? 7-0 nach 42.min (bos - fla)
d'Idee findi au bitz abstrus, aber de Fasel isch ja würklich scho wie de Seppli:
"....Ich muss mit Alex reden. So geht das nicht. Wir werden Druck machen. Notfalls drohen wir der KHL den Ausschluss aus dem Weltverband an."
Dr. René Fasel redet schon fast wie FIFA-Präsident Sepp Blatter.
Liehts dra, dass es Schwiizer sind wo die Ämter bsetzed (und's de Sportwält wännd zeige) oder verlürt eifach jedä wo das Amt ahtritt völlig de Verstand & Realitätssinn?
was isch dänn gysino? säg, was lieht dir uf em herzä? ![]()
es isch scho fascht wiehnachte, da häts für all es offnigs ohr... (oder so ähnlich) ![]()