Beiträge von larlf

    ok, vielä dank für eui Hilf!!! (mal luege, evtl. findi ja doch no über x Eggä use, wo er gspielt hät: isch i minere Chindheit en Nachbar vo mir gsi & ich han gmeint, er heg damals als "Profi" gspielt...)

    Zitat von Thomi

    blablabla :roll:
    und mir sind nie meister worde.....
    ich chan das ewige "frühner isch alles besser gsii" nüme ghöre!
    wänns dir hüt kei freud meh macht gang halt go Hornusse luege, das spielets bestimmt no wie vor 100'000 Jahr !! und erstno ohni Maskottli from hell....
    pffffffffffffffffff..................... :kotz:

    also bi dem mueni am Edgar rächt geh: "trotzdem anfeuerung und gesang ohne ende, ohne pfiffe" (& mit em gesang ohne ende isch nöd s'monotone ändlos liedli gmeint :wink: )
    aber wänn sich hüt öpper a de werbig im spitzesport stört, dänn frögi mi scho, ob er am rächte ort isch... (über de Beni & s'Plüschtier müemer nöd redä: wer nöd will, de söll use gah...)

    es isch öppe ziet, dass d'Saison afangt, dänn isch ändlich s'Summerloch verbie & mir chönd über s'gleischtetä uf em Iis redä :geil:

    Zitat von Mirko


    De Unterschied isch vor allem au, wie das ganze überebracht wird. Wänn in Dütschland e Zämefassig vome Match luegsch, dänn häsch fascht jedesmal s Gfühl, es segi es Super-Niveau, wil halt idene 3 Minute alli spannende Szene und Top-Chance chömed und gseit wird, das de Match halt spannend gsi isch. Bi SF zeigeds dänn halt die 2 Topchance und meischtens no so Seich wie Fählpäss oder schwachi Freistöss und säged denn, dass de Match uf dem Niveau gsi isch... S gliche gilt ja au bide Live-Überträgig, bim Teleclub schlaft der mängisch au bim beschte Match s Gsicht i...

    Dezue chunt dänn halt no das e "Stimmig" vo 5000 Zueschauer au andersch überechunt als wänn 40'000 im Stadion sind

    Das isch aber "nur" de Underschied im TV & da gib ich dir rächt: sf hät das leider immernonig kapiert, wie mer au en langwielige match chan spannend übere bringe...
    git immer wieder so bsp. wo de kommentator nach 30-45min spielziet meint "es langwieiligs spiel, bis uf die chance .... isch nüt meh passiert!
    -> und dänn weiss au de hinderletscht, dass sich de Spielstand nüme ändere wird...

    i de BL zeigeds jedi no so schwach Chance 3-5 mal, wänns suscht nüt git!

    Aber was Taktik/Technik uf em Platz ahbelangt, da müend mir eus sicher nöd versteckä:
    oder wieso händ eusi Trainer immer wieder Erfolg i de BL?!?
    ...und au einzelni Spieler, wo gmerkt händ, dass mer de Finger muen use neh (zum e internationali Karriere mache)

    Zitat von SU02/C11


    Zwei Dinge:
    1. Es geht um viel mehr als dieses Maskottchen.
    2. Die Petition kommt nicht von der SU02/C11 sondern von einer Einzelperson. Wir unterstützen sie bloss, weil es für unseren Argumenten in der Diskussion mit der Vereinsleitung mehr Gewicht gibt. Bisher hiess es immer: "Ihr seid bloss ein paar Dutzend und der Rest der Halle denkt anders."

    Yups, das hast ja in der ersten Mitteilung schön geschrieben: deshalb war ein Teil meiner Antwort, dass ich nicht verstehe, wieso ihr diese Sachen nicht mit dem Verein direkt besprechen könnt? (Ihr habt ja anscheinend regelmässige Treffen mit ihnen...)
    Wobei, wenn sie dann mit dem Punkt 2. antworten, dann verstehe ich euch auch.
    Dann wäre meine Frage: habt ihr mit dem Projekt DRZ nicht mehr als ein dutzend Leute (quasi als "Druckmittel/Background")?

    Wieso macht ihr zu euch wichtigen Themen nicht Umfragen, etc. in den Foren?
    -> dann sehen sie auch, dass evtl. mehr Leute dahinter stehen...

    Aber das Leben ist halt auch nicht immer ein Wunschkonzert & man muss manchmal nehmen was es gibt...
    und ich hoffe, dass es in dieser Saison der Titel ist und wir im nächsten Sommerloch was erfreulicheres zu besprechen haben :geil:

    ich finde euer Engagement wirklich gut, aber ich verstehe trotzdem nicht, weshalb man nun eine Petition (gegen so ein lächerliches Plüschtier) machen muss: erinnert mich schon fast an die Schickeria...
    Wenn ihr ja schon mit dem Verein in Kontakt seid, dann kann man doch in Gesprächen darauf hinweisen: ein persönliches Gespräch ist meist von mehr Erfolg geprägt, als wenn man jemanden (öffentlich) anprangert!

    klar kann man sagen: früher brauchte es all die Sachen nicht & es war trotzdem super Stimmung.
    Wobei man sich fragen müsste: wieso war die Stimmung früher so viel besser als heute?
    Ich denke nicht, dass dies mit den von euch erwähnten Massnahmen zu tun hat, sondern eher mit dem Umbau des Tempels :nixwiss:

    Wieso kann man auf Sitzplätzen keine Stimmung machen? (Ich vermisse schon seit langem das "Buurebüebli....")
    Gibt wohl genügend Beispiele, wo man sieht, dass auch mit Sitzplätzen Stimmung möglich ist.
    OK: wenn bei jeder Unterbrechung voll hammer Sound eingespielt wird, dann ist es was anderes, aber es hat nichts damit zu tun, ob man steht oder sitzt...

    nix für unguet:
    en schöne Tag & Gruess,
    ralf

    ich weiss nöd: wänn ich die Stellignahm liesä, dänn wäred ihr froh, wänn mir wieder jedes Jahr gäg de Abstieg würed spielä & kei Gäld hetted?!?

    ich bin weder damals no hüt für d'Fusion gsi, aber ohni die würs eus (als Z Fan) wohl kaum meh geh.... oder wänn, dänn nur no i de Randregione & zwar nöd in Europa, sondern i de Randregione vo Züri...

    & vo wäge: "mir sind scho lang gäge de Trend"
    Gäge welle Trend?
    Gäge de Trend, dass d'Clubs no meh Zueschauer (Familiä, Fraue & Chind) wännd is Stadion locke, damits a) meh Ihname & b) evtl zuekünftige Fans git.

    Mer chan doch nöd nur i de Vergangeheit läbe! Ich finde, mer sött sich au es bitz wieter entwicklä.... (& zwar nöd nur de Verein au d'Fans ;)

    Mir wärs zbsp viel wichtiger, dass mir mal es richtigs Hockeystadion überchömed! (...und das sött ja irgendwänn de Fall sie...)

    ich bin zwar au nöd für es Plüschtierli im Stadion, aber wie vielne andere gaht mir das ziemlich am Arsch verbie, will i de Pause niemer muen uf em Platz hocke bliebe, wänn er nöd will...

    was mich fascht no meh nervt, isch de Fakt, dass es momentan i jedere Sportart/Verein es chlises Grüppli git (wieviel sinds 100?), wo s'Gfühl händ, dass ohni sie de Verein wür undergah & gar kei Stimmig meh wär!
    Absolut nüt gäge die wo d'Mannschaft understützed (im Gägeteil, ich understütze d'Choreos gern au finanziell), aber das isch für mich glich kein Grund für s'aktuelle Verhalte... (nöd nur bim Z, au im Fuessball isch es chli de Trend...)

    Zitat von Larry


    Mer will de Meischter frässe, isch ja klar.

    aber für das muen mer zersch wüsse wer Meischter isch:
    sobald mir nüme debie sind, isch d'Saison Gschicht & es interessiert au nöd, ob öpper meischter wird oder nöd... :suff:

    es dicks Lob für die Entwicklig, wo i de letschte Ziet im (multi)mediale Bereich stattgfunde hät!

    Isch nonig lang her, da hät mer jeglichi Infos müese go zäme sueche & hüt?

    Hüt staht eigentlich alles aktuell uf de Homepage oder im Lions TV oder sogar im FB:
    so gfallts mir & das söll au mal erwähnt sie!!! (...mer chan ja nöd immer nur motzä)

    jetzt müesst nur no d'Marketingabteilig nahzieh & mal paar ahständigi Sache produzierä...

    gc hät bisher au nonig chöne überzüge! (d.h. isch immerno öppe so wie die letschte jahr...)

    ich tippe druf, dass hüt de fcz sicher nöd verlürt, aber de "ufschwung" gäge bisel grad wieder gstoppt wird!

    Zitat von Mitsch 2006


    war der schnitt letztes jahr nicht um 11000`? und mit geilem stadion steigt das erwiesenermassen um einiges.

    klar, rechne mal 50% mehr zueschauer & schaue auf wieviel du kommst :winke:

    20'000 reichen ohne Probleme für Zürich, aber das wäre wohl eher beim Stadion-Fred anzusiedeln & wurde schon 100 mal geschrieben, da hat halt jeder seine eigenen Vorstellungen/Wünsche...

    drum langed für hüt es eifachs HOPP GC :floet:

    Nati Spiele wird es in Zürich sowieso keine "richtigen" mehr geben:
    gegen das grosse Drecksteil in Bisel haben wir sowieso keine Chance!
    .... & falls doch, dann ist es während 90% der Spiele zur Hälfte leer.