• ok, demfall 1 Saison lang.... und sither? e RIESE enttüschig!!!

    und will er döt evtl. mal guet gsi isch, sölled mir ihm jetzt no wietere 3 Jahr Chole ineschiebä?
    Vo mir us ok, aber nur wänn mer de Lohn a d'Leischtig ahpasst! ...aber das wird ja sicher nöd de Fall sie.

  • Zitat von larlf

    dass 1 & 2 chömed, isch ja klar gsi. aber ich find sini iestellig i dem punkt halt guet! (& nur drum hani's erwähnt)

    zum 3) bim sulo ja, bim segi nöd!
    für mich machts en Underschied, ob öpper nur im erfolg starch isch oder au wänns de Mannschaft schlächt lauft! (en Sulo hät de underschied chöne usmache! en Segi??? NEI, SORRY)

    1.+ 2. Okay, ich find ihn behindert. Und bei mit gibts keine peinderte, welche gute eigenschaften haben.

    3. Seger hatte einen riesen anteil am letzten meistertitel. Zudem war er bei 3 meistertiteln dabei und blieb als captain nach der playoffsaison verlängert, obwohl er bei bern mehr verdienen hätte können. Er hat sich immer extrem mit dem verein idendifiziert.
    Aber ist schon klar, schöggi ist viel besser.

  • Zitat von larlf

    ok, demfall 1 Saison lang.... und sither? e RIESE enttüschig!!!

    und will er döt evtl. mal guet gsi isch, sölled mir ihm jetzt no wietere 3 Jahr Chole ineschiebä?
    Vo mir us ok, aber nur wänn mer de Lohn a d'Leischtig ahpasst! ...aber das wird ja sicher nöd de Fall sie.

    OMG, ist das dein ernst? Ja seger hatte nur eine gute saison, du don cherry des schweizer hockeys.

    Ach ja als info für dich: KEIN SCHWEIZER EISHOCKEYSPIELER WIRD JE EINEN LEISTUNGSVERTRAG UNTERSCHREIBEN. Wieso auch?

  • Zitat von Simms


    1.+ 2. Okay, ich find ihn behindert. Und bei mit gibts keine peinderte, welche gute eigenschaften haben.
    ..
    Aber ist schon klar, schöggi ist viel besser.


    LOL, Du bisch mir hüt aber en bsunders luschtige!

    Aber wänn Du mal e Firma ufmachsch, dänn sägs mir bitte:
    dänn chum ich gern paar Jahr zu Dir cho super schaffe und wett dänn bis zu minere Pensionierig min super Lohn b'halte! (au wänn mini Leischtig nüme stimmt...)

    Einmal editiert, zuletzt von larlf (3. Januar 2012 um 18:46)

  • Zitat von Simms

    OMG, ist das dein ernst? Ja seger hatte nur eine gute saison, du don cherry des schweizer hockeys.

    Ach ja als info für dich: KEIN SCHWEIZER EISHOCKEYSPIELER WIRD JE EINEN LEISTUNGSVERTRAG UNTERSCHREIBEN. Wieso auch?

    Han ich gseit, er heg bisher nur 1 gueti Saison gha?
    Dänn häsch du mich falsch verstande, ich han gseit: sit 2 Jahr hät er kei gueti meh gha & DRUM wür ich ihm nie meh als 2 Jahr geh... (wännd alles liesisch gsehsch, dass es momentan drum gaht, ob de Segi au dänn toll gspielt hät, wänn de Rescht vom Team scheisse gsi isch...)


    Wäg em Leischtigslohn im CH-Hockey muen ich Dir leider rächt geh, ob de Jenny das wür mache (wo er seit) isch die ander frag... (und solang er das nöd bi eus macht, isch es mir au egal)

  • Zitat von Reto

    Also min Lohn wird au nöd weniger im neue Jahr, au wänn ich no kei Leischtig zeiged han bis jetzt.

    Ich weiss, isch bi mir ja au nöd andersch, aber ich han ja devo gredet, dass ich dänn de Lohn bis zu Pensionierig wett & da ich nonig ganz 40i bin...

    Ich frög mich ebe mängisch:
    Wänns i de Wirtschaft passiert, dänn flueched all drüber. Aber im Sport sölls ok sie? Verstahni nöd...

  • Von den Segi-Kritiker möchte ich mal eine Auflistung von guten CH-Verteidiger in unserer Liga. Solche, die Ihr Segi vorziehen würdet.
    Sie sollten aber nicht bloss 2-3 Mal im Blick erwähnt worden sein. . . .

  • Zitat von Messier

    Von den Segi-Kritiker möchte ich mal eine Auflistung von guten CH-Verteidiger in unserer Liga. Solche, die Ihr Segi vorziehen würdet.
    Sie sollten aber nicht bloss 2-3 Mal im Blick erwähnt worden sein. . . .

    Jeder ist besser, schliesslich ist Segi Schuld an den Misserfolgen die letzten drei Jahre. :floet:

  • Zitat von Messier

    Von den Segi-Kritiker möchte ich mal eine Auflistung von guten CH-Verteidiger in unserer Liga. Solche, die Ihr Segi vorziehen würdet.
    Sie sollten aber nicht bloss 2-3 Mal im Blick erwähnt worden sein. . . .

    Ursprünglich isch es drum gange, ob mer am Segi wett en 3-Jahresvertrag geh und nöd, ob mer ihn jetzt söll useschmeisse und wer besser isch als er...
    Ich wett weder sini früenerige Verdienst schmölere, no usewerfe: ich wür ihm ganz eifach kein 3 Jahresvertrag geh, nur will er vor 2-3 Jahr guet gsi isch.

    Drum, vo mir us gern en: (1-)2 Jahresvertrag, wo verlängered wird, wänn alles stimmt.

  • Zitat von Simms

    Jeder ist besser, schliesslich ist Segi Schuld an den Misserfolgen die letzten drei Jahre. :floet:

    Genau und am Wältundergang wo im Dez. chunt au, han sogar gmeint, er heg d'Griechä und de Euro au uf sim Gwüsse! :winke:

    wie heisst das Spiel, wo mer amne Chind öppis is Ohr flüschtered und nach x-mal wietergeh chunt öppis völlig anders use? (so ungefähr isch es ab & zue da uf em board: mer schriebt öppis und es wird alles möglich interpretiert, nur nöd uf die eigentlich ussag iegange)

  • Danke Simms und Messier.
    Teils unsäglich was hier über Seger geschrieben wird.

    Spieler, welche sich derart mit dem Verein identifizieren, sind sehr selten geworden. Ohne Zweifel - mit Seger haben wir einen solchen Spieler!
    Er hat Grosses für den Z geleistet, 2008 wohl der Beste CH-Verteidiger in der NLA.
    V.a. letzte Saison lief es ihm wie der gesamten Mannschaft schlecht. Doch diese Saison defensiv wieder solider geworden. Noch immer mind. einer der Top 15 CH-Verteidiger.

    Wenn ihr einen jüngeren, viel besseren CH-Verteidiger findet, bitteschön... Auf einen gleichwertigen anstelle Seger kann ich verzichten!
    Oder wenn ihr denkt, ein gleichwertiger Spieler wie Seger über 30 unterschreibt einen 1-2 Jahresvetrag... Na klar!

    Eine vo eus! grande seger!

  • Zitat von larlf

    wie heisst das Spiel, wo mer amne Chind öppis is Ohr flüschtered und nach x-mal wietergeh chunt öppis völlig anders use? (so ungefähr isch es ab & zue da uf em board: mer schriebt öppis und es wird alles möglich interpretiert, nur nöd uf die eigentlich ussag iegange)

    Du meinsch eso?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!