• Zitat von Daywalker


    ...dänn chönnt jetz also (isch nur es biischpil!) de fcz de seferovic ohni ablösi hole!

    Schlechts bispiel, er isch ja usglehnt und ghört immer no fiorentina glaubs. Vo dem her triffts gad bi ihm nöd zue, grundsätzlich aber ja.

  • Zitat von Larry

    die Ussag bringts öppe uf de Punkt:
    ".... Das sind zwar alles aus meiner Sicht nicht die besten Transfers für die Spieler selber – in Kiew sind schon einige «No-Names» versauert und Wolfsburg hat nach dem jüngsten Kaufrausch von Felix Magath jetzt bereits sagenhafte 37 Spieler im Kader – doch für den FCZ ist es der richtige und einzige Weg."

  • Zitat von larlf

    die Ussag bringts öppe uf de Punkt:
    ".... Das sind zwar alles aus meiner Sicht nicht die besten Transfers für die Spieler selber – in Kiew sind schon einige «No-Names» versauert und Wolfsburg hat nach dem jüngsten Kaufrausch von Felix Magath jetzt bereits sagenhafte 37 Spieler im Kader – doch für den FCZ ist es der richtige und einzige Weg."

    die findi au no guet, isch nöd us em blogg direkt, sondern usere antwort, an en schriber unedara:

    Moooment, das ist glaube ich ein Missverstädnis. Ich verteidige Urs Fischer nicht. Ich hätte ihn damals nicht zum Cheftrainer befördert und sehe auch jetzt keine Ansätze dafür, dass er ein guter Trainer sein soll. Nur: Canepa/Bickel haben bei jeder Gelegenheit derart deutlich betont, dass es überhaupt nicht infrage kommt, Fischer abzusetzen. Deshalb ist es müssig, darüber zu diskutieren, ob Fischer der richtige Trainer für den FCZ ist. Denn er ist nun mal Trainer und wird es auch bleiben. Selbst wenn Canepa/Bickel heute nicht mehr der gleichen Meinung sind, zurückkrebsen können sie nicht mehr, dafür wurde zu oft wiederholt, wie überzeugt man von Fischer sei. Also muss ein anderer Weg gefunden werden, um wieder in die Spur zu kommen. Das kann jetzt beginnen mit dem Umbau der Mannschaft und wird ironischerweise erst dann abgeschlossen sein, wenn Fischer dann doch zurücktritt oder entlassen wird (aber das wird nicht in dieser Saison sein).

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    Es geht nur um die Kohle, normal!

    Dem FCZ werden seine Tore ev. fehlen.....

    ich wird ihn als Typ vermisse und vor allem sini Interview...... ich hoffe das er das packt in Kiew und ha aber gwüssi bedenke.....

    Gruss Lolo

  • Zitat von Mushu

    Er wird deutlich mehr verdienen in Zürich. Und die Frauen in Kiew sollen auch nicht schlecht aussehen ...
    Und es wird nicht seine letzte Station sein. Geht in Ordnung.

    http://www.20min.ch/sport/fussball…o-Kiew-25180891

    wenn er nur wegen dem Geld und mit dieser Einstellung gegangen ist kann es sehr gefährlich werden. Wenn du da einmal auf der Bank landest ist der Aufstieg seiner Karriere stark gefährdet. Dann braucht es einen guten Spielervermittler der dich noch einmal einem (spitzen)Verein anbieten kann. Vom sportlichen kommen mir die Transfer von beiden ein Jahr zu früh, sie haben sich beide einen Stammplatz erkämpft aber die Bestätigung fehlt noch, wobei ich bei Rodriguez weniger ein Problem sehe. Ich hoffe das beide es schaffen und sie hinterlassen beim FCZ in jeder Hinsicht eine grosser Lücke.

    Gruss Lolo

    Gruss Lolo

  • Zitat von Gysino

    was wie warum?

    uf kiew gasch jetzt definitiv nöd um dini international karriere z'lanciere! det gasch ane, wänn scho öppis erreicht häsch, ändi 20-gi/afang 30-i bisch und es letschts mal e so en richtige abzockervertrag wetsch underschribe.

    klar, s'finanzielle stimmt und d'fraue sind geil wänn chole häsch. aber susch...? sportlich, im fall vom mehmedi, en komplette löli entscheid! :nixwiss:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    uf kiew gasch jetzt definitiv nöd um dini international karriere z'lanciere! det gasch ane, wänn scho öppis erreicht häsch, ändi 20-gi/afang 30-i bisch und es letschts mal e so en richtige abzockervertrag wetsch underschribe.

    klar, s'finanzielle stimmt und d'fraue sind geil wänn chole häsch. aber susch...? sportlich, im fall vom mehmedi, en komplette löli entscheid! :nixwiss:

    gruess roli c.

    das gsehn ich total andersch. sportlich gitts i de schwiiz wohl kein klub wo so guet wie dynamo kiew oder shaktor doneszk isch. CL garantie. lueg zudem mal d'uefa 5 jahreswertig ah. oisi liga isch zu allem ane au no e peinlichi bananerepublik. und au i de ukraine bisch im intenationale schaufenschter, jetzt vor de EM dete sowieso. chole stimmt au.

    also ich hät das sofort gmacht.

  • klar isch es besser als d'schwiiz, aber das isch usser liechtestei ja fascht alles...

    s'einzig positive isch, dass sie regelmässig cl spieled: de rescht vom jahr gseht di döt kei sau!!!
    inere liga bi eus (FR, BL, Italy, etc) gsend dich d'lüüt, aber da isch d'Frag: welle Klub setzt uf en junge Stürmer?
    -> wänns um de Abstieg spieled nehmeds meischt die alte, wer vorne mitspielt i denä Ligene, de brucht nöd en Mehmedi, de hät besseri Stürmer...

    minere Meinig nah: absolute Fehlentscheid, falsche Berater!!! (Aber ich hoffe für ihn, dass er sich trotzdem duresetze chan)

    Das händ die idiote in Bisel vorus, sie nehmed nöd s'erscht beschtä Agebot ah (wohl au, wills au vo andere Klub registriert werdet, wänns bi Bisel spieled...)

    • Offizieller Beitrag

    Ich begriife de Mehmedi!

    Lüt wie er wo in eifache Verhälnis ufgwachse sind, wo nie Gäld ume gsi isch, chömed plötzlich d'Chance über, sehr viel Gäld z'verdiene.

    Und niemert weiss ob die Chance nomal chunt!!!!

    Chönt ja si dass er uf es bessers Ahgebot wartet, un dänn verletzt er sich schwer oder chunt total usser Form, und d Chance isch verbi!

    De Vertrag isch sini Chance, sis Läbe (und das vo sine Eltere!) total z ändere, und es isch meh als verständlich dass er das macht.

    Ich hetts au gmacht!

  • Also, erstens isch de Mehmedi no z wenig guet für e ganz e grossi Liga, vo dem her isch Kiew e super wahl. Dete heter zumindest d chance zum spiele, dank de cl wird er in ganz europa wahrgnoh und sportlich isch s niveau au no einiges höher als bi eus. Weiss würkli nöd, was degege spricht, dete wirsch mindestens glich wahrgnoh wie ide schwiiz vode grosse clüb...

  • Wieso hät de Mehmedi in Kiew d'Chance zum spielä & wieso söll s'Niveau einiges höcher sie als bi eus?

    Ich bin de Meinig, dass er (mittlerwielä) i de Schwiiz genauso wahrgnoh wird, wie i de grosse Ligene. Da d'Schwiiz für d'Nachwuchsförderig bekannt isch & er bim FCZ en Stammplatz hetti...

    Da ich d'Liga döt nöd würklich känne, gahn ich mal devo us, dass es Kiew (& evtl. no 1-2 anderi Klubs) git, wo d'Liga dominiered? Wie gseit, kei Ahnig & reini muetmassig, da ich im Sportaktuell amigs wegluege, wänn die Liga dra isch...

    Aber d'Ziet wird zeige, ob sin Entscheid au sportlich guet gsi isch.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!