wo de Sport no 3 mal cho isch, isch es guet gsi: ab döt wo er nur no 1 mal pro wuche cho isch, isch es leider bergab gange demit...
Beiträge von larlf
-
-
DAS findi en mega vorteil: dass chasch d'sändige ufneh & luege wännd wettsch.
ok, das hät mer früener ja au chöne, aber hüt isch es halt no bequemer & vor allem muesch nöd immer angst ha, dass us versehä öppis alts überspielt wird... -
Zitat von Larry
Aber ebe: Das häd mer relativ schnäll gseh, finds nüme luschtig.das isch scho so: meischtens hät mer die sache rel. schnäll gseh & luegeds nüme...
was ich uf jedefall gmerkt han: de tv fehlt mir überhaupt nöd, wänni länger nöd luege:
aber das hät wohl au mit em alter ztue, schliesslich känni (fascht) all seriä vo früenher.zudem gits no verschiedeni bedürfnis:
entweder eifach nur chli abschalte & dänn chans locker au mal schrott sie wo lauft oder dänn luegi bewusst tv (mit doku oder live sport...) -
Zitat von sloggi
...ich frag mich auch immer, wer schaut denn überhaupt so etwas.also mängisch chan die dümmscht sändig, so dumm sie, dass sie scho wieder luschtig isch...
sit emne Zietli lueg ich nur no sehr wenig tv, usser sport, aber ab & zue, i gwüsse zueständ, isch sone dsds idiote sändig eifach nur zum ablache!!
....ok, mini frau teilt die meinig nöd mit mir, aber das macht sie ja au scho bi monty python nöd
-
Zitat von Ali Bengali
Doch, es isch vom Chläusli

autsch, stimmt: hani gar nöd gseh..., dänn passts ja umso meh...
-
isch zwar nöd vom Chläusli, aber han kei "Mediä" gfunde, drum: http://www.20min.ch/sport/weitere/…nsehen-25382131
"...Im Eishockey wird ab Januar bis Ende Qualifikation jeweils eine Partie live gezeigt.
In den Playoffs steigt das Schweizer Fernsehen in den Viertel- und Halbfinals sowie im Final bereits ab der 1. Runde ein...." -
hehe, vo dem hani au mal ghört, aber vo mir us dörfeds eifach wieder so schriebe wie früener (es bitz besser recherchiert & es bitz weniger fehler) & dänn wärs für mich wieder ok.
aber das wo momentan gmacht wird, da weiss ich nöd, wieso's defür e usbildig brucht: surfe & i forene läse & copy/paste langed ja anschienend. -
Das chunt ebe no dezue: mittlerwielä isch jedi "Zietig" (blick, 20min) schlimmer als e Tagesschau & das obwohl döt jede Abig über irgendwelchi Sälbstzerstörer berichtet wird...
Wieso muen ich i denä Bletter x Bilder vo Tote & Unfallopfer drin ha?
Verstahn die Entwicklig nöd würklich (ok, es isch wie überall, aber das findi au nöd toll): schnäller, billiger & nach mir die Sintflut
-
? ich han vor x-jahre es shirt erstellt (name, nr., etc), döt häsch minere meinig nah alles chöne uswähle: ob plastik oder halt ebe: die fein & tüür variante...
-
wer söll das mache?
sind doch mittlerwielä die meischte so... git nur no wenig, wo mal e gschicht bitz länger verfolged, die meischte schaffed nach em "schnäll-schnäll e dicki überschrift wo is aug sticht!" prinzip, au wänn dänn de titel meischt völlig falsch isch, zu dem wo's schriebed. -
naja, wer wett scho abstiegä?
im ernst: kei ahnig, was ihn da rieted, wahrschienlich eifach en Spielervermittler wo ihm chli Honig um s'Muul striecht!
wüsst nöd, i wellere usländische 1.Liga er söll spiele (wo besser isch als d'axpo) da überschetzt er sich bitz fescht... -
interessant isch vor allem de letschti abschnitt, über de nylander...
-
Was halt vergässe gaht im Bericht vom Jäggli: dass Züri e Stadt mit emne gwüsse Ahgebot isch und nöd wie in Bisel, wo 99% vo de Chemie gschädigt sind und usser em Fuessball nüt anders händ...
Usserdem: was söll die Scheisse überhaupt?
Es gaht doch au niemer zum Z & frögt, was irgendwelche verhassti wayne Clubs chönted besser mache! -
hoppla, wayne füert gäge wayne grad chli höch: "KLOTEN FLYERS - HC Lugano 8:0 (43.min)"
-
-
ghört fifa manager 12 au da ine? hät evtl. öpper s'gliche problem gha, wie ich jetzt han?
"could not load the DLL gfxcore.dll, error number: 126, Das angegebene Modul wurde nicht gefunden"interessant isch, das wänn mer die Mäldig bi google ietreit, dänn chömed vor allem alti fm versione mit dem Problem

-
hui, langsam bewegt sich was (quelle: sport1.de)
SFL geht gegen Sion-Profis vor
Nächster Akt im Theater um den Europa-League-Auschluss des Schweizer Erstligisten FC Sion:
Wie die Swiss Football League (SFL) am Freitag mitteilte, habe man gegen die sechs Sion-Profis Stefan Glarner, Billy Ketkeophomphone, Mario Mutsch, Pascal Feindouno, Jose Julio Gomes Goncalves und Gabriel Garcia de la Torre ein Disziplinarverfahren eröffnet.
Den Spielern wird vorgeworfen, durch ihre Klage beim Bezirksgericht in Martigny die Statuten des Schweizer Fussballverbandes (SFV) und der SFL gebrochen zu haben.
Gemäss den Statuten der FIFA, der UEFA, des SFV und der SFL sei es den Spielern verboten, vor ordentliche Gerichte zu gehen, teilte die SFL mit.
Für alle zivilrechtlichen Streitigkeiten in Verbandsangelegenheiten sei ausschliesslich der Internationale Sportgerichtshof CAS zuständig, soweit eine Streitsache nicht in die Zuständigkeit eines Organs oder sonstigen Behörde des SFV, einer Abteilung oder einer Unterorganisation falle.
Sion war von der Europäischen Fussball-Union (UEFA) von der Gruppenphase der Europa League ausgeschlossen worden, weil die Schweizer in den beiden Playoff-Partien gegen Celtic Glasgow (0:0/3:1) unerlaubterweise im Sommer neuverpflichtete Spieler eingesetzt haben sollen.
Die UEFA-Disziplinarkommission hatte beide Begegnungen am grünen Tisch mit 3:0 für Glasgow gewertet. Mitte September hatte die UEFA-Berufungskommission den Einspruch der Walliser gegen den Ausschluss zurückgewiesen.
Vor dem Waadtländer Kantonsgericht hatte Sion eine einstweilige Verfügung auf Teilnahme erwirgt.
-
aber der hsv hat kein geld....
-
Zitat von JokeritAlles anzeigen
nomal schnell zrug zum Gamecenter...
Isch das jetzt im grosse und ganze z'empfehle?
Wird jedes Spiel live zeiged oder?
Gits viel Usfäll wo gar nüt me lauft?
Han früehner ebe ESPN360 gha und wet mi ez eifach no churz absichere bevori die 160.- usgibe.
Danke für e Antwort.
Bei mir funktioniert es einwandfrei: ABSOLUT emmpfehlenswert!!!
Ja, sie zeigen jedes Spiel, bisher keine Ausfälle bei mir und sogar die Wahl zwischen verschiedenen Outputs: PC, TV, Iphone, Ipad, PS3, Xbox, etc.
Auf PC kann man PiP machen und zwischen den beiden Spielen switchen oder "Mosaik" mässig schauen, habe ich noch nicht ausprobiert, da hast du 4 Spiele neben&übereinander gleichzeitig angezeigt...
Wobei das PiP glaubs nur auf dem PC funktioniert? (auf PS3 habe ich es jedenfalls nicht gefunden, Ipad habe ich keines)
-
Zitat von Larry
Basel ist natürlich auch attraktiver als Luzern, aber als Stierli würde ich hier klar NEIN sagen.Da hast du ein neues Stadion, die Hütte immer voll, bist Leader, und dann läst du erst Haki nach Bellenz ziehen (wieso nicht erst nach der Saison?), und nun wollen sie dir den (Erfolgs-)Coach auch noch rausmontieren.
Wie gesagt, der letzte löscht das Licht!
So macht das alles doch gar keinen Sinn und die Zuschauer sind auch die verarschten.
Bin gespannt was noch kommt!
so laufts halt leider (au im CH Fuessball): wer Gäld hät "bestimmt"...
Genau s'gliche lauft uf Juniore Stufe: die grosse Clubs (i de Schwiiz) nehmed de anderne d'Talent scho früeh weg.