Beiträge von larlf

    Thomi

    Du häsch ja scho rächt, dass mer nur dänn "brüeled" wänns sich um die "eignig" Mannschaft dreht!

    ABER:
    wänn Du de Busacca scho mal persönlich als Schiri erläbt hettsch (ich meine imne Fuessballspiel als Spieler, nöd als Zueschauer!), dänn wüsstisch wie arrogant de Arsch würklich isch!

    Ich bin immerno de Meinig:
    jedä Spieler/Trainer macht meh Fehler als de Schiri & drum chan er au locker dezue stah & muen nöd sich useschnurre...
    -> das wür ebe scho gwüssi Grössi zeige!

    Zitat von Mitsch 2006


    für mich ist obama ein prediger amerikanischer fernsehfassung und das mag ich definitv nicht. schöne sprüche und nicht in den kalten wind raus stehen.

    Bin nie Fründ vom Obama gsi, aber er isch öpper wo doch mal ändlich gwüssi sache durebracht hät, wo anderi vorher nöd gschafft oder nöd händ welle mache!
    nur isch s'Problem: die doofe amis wännd das anschienend gar nöd (siehe Chrankeversicherig), will das schränkt sie ja ie ihre Freiheit ie! (es staht niened i de Verfassig, dass jede muen Chrankeversicheret sie....)

    Zudem han ich s'Gfühl, dass i sehr vielne Länder sowieso nöd d'Regierig entscheidet was gmacht wird, sondern d'Entscheidige vo de rieche, ieflussrieche Wirtschaftslüüt gmacht werdet... (entweder dur Spände oder dur suschtigi "Aktione")

    ...au bi eus...

    Zitat von Der Weise

    Weder Zahner noch Salis haben irgendein Interesse daran Arno nach Zürich zu holen. Sie würden sich ja den eigenen Ast am Baum abschneiden. Arno funktioniert nur wenn er das alleinige Sagen hat, und diese Macht gibt ihm in Zürich niemand, schon gar nicht der Sportchef und der Manager!

    weise worte!

    de isch cool!

    aber isch das vom stocker würklich so passiert? isch ja lowest falls das stimmt!!!

    nach em nöchste spiel chömed hinz & kuntzic und beschwered sich über de pösi schrieberling wo i de schüelerzietig vo hinterpfupfikä öppis nöd ganz so liebs über sie gschriebä hät?

    & de stocker wett würklich mal usserhalb vo de schwiiz go tschute?
    dött isch er dänn en usländer & vo ihm wird dänn erwartet, dass er viel leischtet & wänn das mal nöd so sött sie, dänn wird er döt no viel meh uf's dach übercho...

    oder wännd d'spieler eifach kleenex als neue hauptsponsor für d'Nati gwünne?

    vorallem luschtig findi: "ich lebe und spiele in London"

    hät er nöd welle schriebä: "ich lebe und trainiere in London"?

    er isch nöd sälbstbewusst: er überschätzt sich masslos!!!

    de zubi redet vo sich ja au immern nur i de 3.person, er isch s'paradebiespiel für en goalie: "die händ doch all en eggä ab" :)

    Zitat von Mitsch 2006


    gaht das jetzt gäg de trainer? dänn wär ich iverstande.

    nöd gäg de Hitzfäld speziell: ich bin eifach de Meinig, dass es jedä Trainer mit de Schwiizer Nati schwer hät!

    d'Nati chan nur dänn würklich guet sie, wänn alles stimmt, mir händ nunmal nöd s'Potential vo viel grössere Länder... wenigstens mached mir's (momentan) mit super Nachwuchsusbildig bitzeli wett, aber die andere werdet das au nah mache...

    mit "wänn alles stimmt", mein ich:
    - d'Helfti vom Kader muen im Usland i de oberschte Ligene spiele & zwar regelmässig zum Iesatz cho
    - d'Stimmig i de Mannschaft muen stimme
    - s'System / de Trainer muen ufgah
    - es bitz Glück bruched mir wohl au immer... (aber das bruched wohl die meischte ;)

    ich finds eifach lächerlich, wänn mer seit: "lueged doch, was de spieler alles für d'Nati gmacht hät!"
    -> irgendwänn isch halt fertig mit leischtig, wobi ich das bim Frei nonig jetzt scho erwarte, ich hoffe scho, dass er i de Nati wieder mal trifft!
    & no schöner wär, wänn er dänn: mit de kollege jubled & vorallem, mal lächled bim juble!!!

    es gaht in erschter Linie um d'Leischtig und ersch wänn die nöd stimmt, lueg ich irgendwänn de Charakter ah... (wobi au ich en AF nöd wür uspfieffä!)

    ich bin halt au immerno de Meinig, dass en Trainer vo euserä Nati nur bedingt en Teil zum Erfolg bietreit: er isch vorallem devo abhängig, ob d'Spieler wo nöd i de Schwiiz spieled, regelmässig zum Iesatz chömed oder ob's im Usland nur uf em Bänkli/Tribühne hocked.

    es sei erwähnt: ich fane au nöd für 1 Spieler i de Nati, sondern für die ganz Mannschaft! Drum dörf mer au eine dusse lah/nöd mitneh, au wänn er früehner no so viel für d'Mannschaft gmacht hät! ...suscht chönt mer ja no de Kubi hole...

    Zitat von Blackstar


    Ach komm. In der ersten Saison in der Segi Captain war. .wurde er auch hier im Board massivst kritisiert. Kein Führungspieler, würde den Mund nicht aufmachen, keine Leistung, sofort absetzen etc. etc.

    Isch ja au nöd am Frei sini 1. Saison als Captain...

    & Zudem gaht mir de schwiizer club Fuessball so ziemlich am Arsch verbie, ich finde de Frei ersch en Idiot, sit er nüme weiss, wie dumm er tue muen!

    Chli spucke & nüt säge, dänn wieder mal nöd mit de präss rede & au suscht immer en Lätsch zieh & was ich am schlimmschte finde: er freut sich ja (fasch) nöd, wänn er es Goal macht! er söll doch ufhöre fuessball spiele, wänn ihm sin Job kei Freud meh macht...

    hät doch nüt mit Bisel z'tue:
    wänn eine Stürmer & Captain isch & e grossi Frässi hät, dänn söll er gfälligscht au das mache, wo er defür da isch: GOAL schüsse!

    Wänn hät er das zum letschte mal gmacht?

    En Segi staht ane & seit: "ich han scheisse gspielt, ich verstahn s'Publikum!"

    En Frei rännt hülend devo....

    Zitat von Larry

    Hitzfeld hätte das kommen sehen sollen und ihn nicht auswechseln.

    bis uf de Satz bini mit dinere Ussag ieverstande!

    Sorry, chan's ja nöd sie, dass en Trainer en Spieler söll durespiele lah, nur wills suscht Pfiff git!
    Wer Scheisse spielt, de muen demit läbe chöne...

    Isch en Streller geschter au so fescht uspfiffe worde?
    Er isch DE Chancetod gsi bisher & sicher au nöd bi allne viel beliebter als de Frei!
    Aber er git Interviews wo sälbstkritisch & ehrlich sind und chunt halt glich nochli sympathischer übere als en Frei wo immer so verchrampft/verbisse drieluegt.

    Zitat von u2


    wir wollten doch gemäss eigenen angaben ein spitenteam sein ?

    Dänk scho! ...aber die Gschicht isch nach dem tolle Start i d'Saison wohl mal in Hindergrund gruckt!

    Momentan zellt ja wohl meh, dass mir zu Pünkt chömed & evtl. ändlich mal mit emne System(?) chönd de Gägner vo sinere Niederlag überzüge...

    Zitat von Draft

    shit, das Tubeligoal vom Streller :rofl:

    wobi ich de Kommentar (vom chline Ränggli?) am geilschte gfunde han:
    "Streller hatte beim Tor mehr Glück als Verstand"
    ...viel Glück hät er demfall nöd defür brucht :razz:

    hmmm, de otti häts au gmerkt:
    Auch Coach Ottmar Hitzfeld war die Erleichterung anzumerken: «Ich bin natürlich glücklich über den schwer erarbeiteten, aber hochverdienten Sieg. Wir hatten auch in Montenegro Chancen, aber dort fehlte uns das Quäntchen Glück. Es hat mich enttäuscht, dass Alex Frei auch hier in Basel ausgepfiffen wird. Das hat ihn schwer getroffen und mir fehlt für diese Pfiffe jegliches Verständnis.»

    ...und Montenegro holt en Punkt in England!