Zitat von Draft
Leeeeck mich, so öppis hani ja no gar nie erläbt! Ein Stand mit Bier und ein Mitarbeiter dine.
D'Fanarbeiter händ dänn de Lade übernoh und gschmisse. Und hineusse händ sich d'Fans um Würscht und de Grill kümmered.
Würscht händs mit ere Wasserrohrzange kehrt. Unglaublich die wälsche.
Somit han ich de Fuessball für die Saison wieder gha. Ab sofort regiert wieder König Ishockey
wo ich de draft uf de pontaise gseh han, hani zersch a ne fata morgana glaubt und has am alkohlentzug (suufe scho sit bald 2 mönet nüt meh) i d'schueh gschobe...ha drum es föteli gmacht vo ihm und tatsächlich er isch dete gsi... 
was ich aber no vill unglaublicher gfunde han: wie cha es team, eim wo de trainer letscht jahr die über längeri ziit unter em challandes vermissti lideschaft eso idrücklich igimpft hät, die vo hüt uf morn eifach ablege, eso wie ich mis dreckige shirt i d'wösch rüehre? mit dere liedeschaft vo letscht jahr, hetts in sion es unentschiede geh, gege servette en sieg und in lausanne mindeschtens es unentschiede! wänn würkli voll parat bisch, dänn buechet de schönbi geschter zum 0:1, dänn verhaltisch dich nöd derart tölpelhaft wie bim 1:0 und und und...züri hät letscht jahr phasewis au nöd besser gspillt als jetzt, aber mit vill meh füür und hät sich so de eint oder ander punkt oder gar no de sieg erzwunge! das jahr lueget mer emotionslos ih...e unbegriflichi entwicklig.
jetzt isch de fischer s'erscht mal richtig gfordert i sinere trainerkarriere. nöd vergässe, au wänn er scho 45-i isch, au er isch en neuling und muess no einiges lerne. jetzt mues/chan er zeige ob er s'züg hät en guete/grosse trainer z'werde oder ob sini zuekunft bi u-21 mannschafte lieht!
wänn er und 's team tatsächlich innert nützlicher frist (wobi ich au nöd glaube dass das scho gege gcn und basel de fall wird si) us dem loch usefindet, dänn chömeds sehr starch use, s'züg händs dezue. und dänn cha au de canepa sis muul wieder emal voll neh und vo grosse tate rede! aber würklich ruhe häsch wahrschinli ersch nach em 31.8...
gruess roli c.