Beiträge von snowcat

Zitat von Champs-de-Mars

Was für Schlussminuten. Im FCB-Stil 3 Punkte aus Basel gestohlen, dazu das saure Gesicht von Frei. Was will man mehr? Danke Züri!

a sinere stell wäri au sauer. de freistoss wo zum 1:1 füehrt hät er mit eme foul verschuldet und vor em 1:2 macht er im mittelfeld relativ unbedrängt en unerchlärliche fehlpass id füess vome fczl-er wo mit eme gegestoss 1:2 ileitet! gescheht dem tubel aber recht, de gröscht idiot uf schwizer fuessballplätz sit zuberbühler und cabanarsch!

p.s. di 93. minute in basel rules :geil: :geil: :geil:

gruess roli c.

schön, wieder de fcz vom früehlig 2011 z'gseh. a sich glaube und kämpfe bis am schluss. die 2 niederlage gege servette und lausanne sind heilsam gsi und zum richtige zitpunkt cho, jetzt cha d'saison afange! :applaus:

gruess roli c.

Zitat von Larry

Hatten wir alles schon!

Vor einem Derby gegen GCN wurde ein auf einer Stecknadel aufgespiesster Heugümper gezeigt:

das hanged bi mier dihei igrahmed im büro! :geil: :geil: :geil:

gruess roli c.

Zitat von Mushu

Wisst ihr was?
    Habs soeben im Urin gelesen;

Morgen gibt es 3 Punkte! Ich bin mir da - komischerweise - recht sicher ...

wo chani unterschribe...??? :geil:

gruess roli c.

Zitat von Larry

Und sowas steht heute im Tagi.....alles Boulevard oder was? :roll:

dieser widmer artikel ist inhaltlich sehr nahe am boulevard. aber wie gesagt: ich finde ihn trotzdem äusserst amusant! :rofl: :rofl: :rofl:

gruess roli c.

Zitat von Sevi

und am Samstag um 20:00 wirds wieder der FCZ sein, weil er zum gefühlt 100ten mal gegen Basel verloren hat :roll:

...nachdem der fcz 7 hochkarätige chancen ausgelassen und frei aus einer halben chance 2 tore gemacht hat! :roll:

der artikel von widmer ist äusserst unterhaltsam, mehr aber nicht. nach einem einzigen spiel alles in frage zu stellen ist genauso so falsch, wie nach einem einzigen spiel in euphorie zu verfallen (wenn's denn so einfach wäre, wäre larry ja schon lange journalist! :wink: ).

das 6:0 war einfach mega geil, weils gegen das nh-pack war und somit prominent in die fussballgeschichtsbücher eingehen wird, mehr aber (noch) nicht!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Asche auf mein Haupt!

DIESE Leistung hätte ich dem FCZ nie und nimmer zugetraut!

Die Mutter aller Reaktionen, die Mutter aller Befreiungsschläge!

Hut ab, FCZ Boys! :fleht: :fleht: :fleht: :fleht: :fleht: :fleht:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

wänn d'niederlage gege servette und lausanne de pris gsi sind für de historisch sieg gege s'pack und glichzitig wieder emal 3 pünkt gege basel, dänn find ich en nöd z'höch...:floet: ich bi überzügt, hettemer die 2 ufstieger gschlage, hettemer hüt nie und nimmer das 6:0 erlebt. jetzt muess aber e bestätigung in basel cho, susch chasch das 6:0 rauche...

au wänn de fcb no lang nöd in töpform isch, besser als niederhasli hüt werdeds scho si! isch allerdings au nöd würkli schwer!

gruess roli c.

Zitat von Larry

50 Stutz isch gschänkt!

und usserdem werded d'saisoncharteinhaber (eimal meh bim fcz!) belohnt und d'eventfans bestraft! min platz choschtet 120.-, muess aber nur 60.- zalle! :nick:

gruess roli c.

Zitat von Sbornaja

Yesss..
    Bayern - FCZ

wenigschtens e volli hütte und en gegner womer öppe so gärn hät wie gc basel...chunt guet, aber zu meh als zum uefacup langeds leider nöd!

gruess roli c.

ohne abstriche hat mir eigentlich nur rodriguez gefallen. der junge wirds noch weit bringen. was auch noch erwähnenswert ist, ist die 100 prozentige steigerung bezüglich einsatz, im vergleich zu den 3 meisterschaftsspielen.

standard war ein gegner von äusserst bescheidenem format und niveau. der fcz vom frühling 2011 hätte dieses team mit 4:0 nach hause geschickt.

aber vielleicht bzw. hoffentlich haben es jetzt auch die letzten im team begriffen: selbst solche gegner schlägt man nicht im schlafwagen...

gruess roli c.

Zitat von Draft

Leeeeck mich, so öppis hani ja no gar nie erläbt! Ein Stand mit Bier und ein Mitarbeiter dine.
    D'Fanarbeiter händ dänn de Lade übernoh und gschmisse. Und hineusse händ sich d'Fans um Würscht und de Grill kümmered.
    Würscht händs mit ere Wasserrohrzange kehrt. Unglaublich die wälsche.

Somit han ich de Fuessball für die Saison wieder gha. Ab sofort regiert wieder König Ishockey

wo ich de draft uf de pontaise gseh han, hani zersch a ne fata morgana glaubt und has am alkohlentzug (suufe scho sit bald 2 mönet nüt meh) i d'schueh gschobe...ha drum es föteli gmacht vo ihm und tatsächlich er isch dete gsi... :nick:

was ich aber no vill unglaublicher gfunde han: wie cha es team, eim wo de trainer letscht jahr die über längeri ziit unter em challandes vermissti lideschaft eso idrücklich igimpft hät, die vo hüt uf morn eifach ablege, eso wie ich mis dreckige shirt i d'wösch rüehre? mit dere liedeschaft vo letscht jahr, hetts in sion es unentschiede geh, gege servette en sieg und in lausanne mindeschtens es unentschiede! wänn würkli voll parat bisch, dänn buechet de schönbi geschter zum 0:1, dänn verhaltisch dich nöd derart tölpelhaft wie bim 1:0 und und und...züri hät letscht jahr phasewis au nöd besser gspillt als jetzt, aber mit vill meh füür und hät sich so de eint oder ander punkt oder gar no de sieg erzwunge! das jahr lueget mer emotionslos ih...e unbegriflichi entwicklig.

jetzt isch de fischer s'erscht mal richtig gfordert i sinere trainerkarriere. nöd vergässe, au wänn er scho 45-i isch, au er isch en neuling und muess no einiges lerne. jetzt mues/chan er zeige ob er s'züg hät en guete/grosse trainer z'werde oder ob sini zuekunft bi u-21 mannschafte lieht!

wänn er und 's team tatsächlich innert nützlicher frist (wobi ich au nöd glaube dass das scho gege gcn und basel de fall wird si) us dem loch usefindet, dänn chömeds sehr starch use, s'züg händs dezue. und dänn cha au de canepa sis muul wieder emal voll neh und vo grosse tate rede! aber würklich ruhe häsch wahrschinli ersch nach em 31.8...

gruess roli c.

Zitat von schalamütss

Ja ändli fangsch wieder mal a z'täubelä, han scho gmeint wirsch handzahm.... :cool:

sicher nöd!

ha aber brülle nöd ah gha, ha also gar nöd gseh was ich schribe! aber schinbar händ sälbscht mini finger es problem mit dem komische verein us niederhasli...:razz: und usserdem isches scho fasch die einzig möglichkeit um dich zum schribe z'bringe uf dere pinnwand! :bussi:

gruess über d'gleis roli c.

Zitat von Sbornaja

hehe de Da Costa... http://www.20min.ch/sport/fussball…hnt-GC-13968674

Halt immerno en UNO DI NOI

geile siech!

schebe scho so: eimal zürcher, immer zürcher! :geil: :geil: :geil: :geil: :geil:

wie de lolo so richtig seit: lieber e buess zalle, weder sich bim pack z'entschuldige! für was au? und überhaupt es sötti umgekehrt si: die müesstet sich täglich bi euis entschuldige und zwar für das, dass überhaupt exischtiered und euis, bzw. eusne vorfahre, scho sit 125 jahr so öppis vo fürchterlich uf de sack gönd, die herre vom nobelclub...!! :feuer:

gruess roli c.

Zitat von Gysino

soooo geil isches, hopp xamax! :rofl:
    endlich lauft mal was!

ändlich mal öpper wo de cc toppet! :geil: :geil: :geil:

das schalamassel wänn sich de tschagajew us neueburg zruggzieht, wett ich ja nöd müess ufrume. vermuetlich chönt die nöd i de 1. liga neu afange sondern müend über die 5. gah...

gruess roli c.

Zitat von Champs-de-Mars

Für die CL werden wir uns eh nicht qualifizieren. Sollten wir Lüttich ausschalten, warten Bayern und Co. Ein richtiger Ausverkauf wird erst dann kommen, wenn wir gar die EL verpassen. Dies wäre dann im Bereich das möglichen, wenn wir gegen Lüttich rausfliegen und die EL-Quali auch noch versauen.

stimmt!

aber: nur unsere spieler selber haben das gefühl, dass sie schon seit langem in barcelona oder bayern spielen sollten. wahnsinnig begehrt scheinen sie aber nicht wirklich zu sein, somit dürfte sich ein ausverkauf - im gegensatz zum budgetdefizit - in grenzen halten... :roll:

gruess roli c.

s'positive am ganze: schlechter bzw. arroganter als geschter cha de fcz nüme tschutte! folglich hämmer de tüüfpunkt vo de saison scho nach 2 runde erreicht...! :-))

gruess roli c.