ZSC - HC Lugano 02.01.2009

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Schäri

    Sächs Reihe vor mir isch dä Jursinov ghocket (han's Dir Reto no welle säge, so quasi äs V.I.P. Sujet, aber bisch z'schnäll wieder weg gsi), was hät ächt das z'bedüte...

    Ah ich weiss, mir künded am Simpson uf Ändi Saison, werded Meischter und dänn chunt dä Jursinov, oder so...

    Dä Match isch us minere Sicht müll gsi und s'schlimmste, dass ich scho wieder so en Klugscheisser vo Gästefan hinter mir gha han. Er hät's sichtlich gnosse, dass ich mit dä Kids det gsi bin. Irgendwie han ich's i eusere Halle nur no mit Arschlöcher z'tue.

    Was hät was z'bedüütete? Dass isch so schnäll wieder weg gsi bin? Ich han ebe nur e begränzti Ziit budgetiert gha zum fötele und die hani wele nütze und zudem mötzleds amel no schnäll, wämmer chli im Wäg ume schtaht (die Tuble, wo amel hinter dir sitzed). Apropos das Thema, hani hüt au eini hinter mir gha, wo chli e Schruube locker hät und de Ari hängt's amel no mit dere ume - wie chamer nur (Amsler, liesisch da au mit? ;o)

    Hoffe, de Kids hät's glich no Schpass gmacht. Na ja. Uf jede Fall han ich gmeint, die seged scho vill grösser. Uf de Föteli händ's mer immer de elter Iidruck gmacht, dini zwei Jungs. Sind aber cooli Type...

  • hör uf mit em Jursinov. De verchehrt scho sit Jahre i de halle. Es isch sis guete Rächt uf em laufende z'bliibe. Im Schnitt isch er im übrige öppe 6 x pro Saison i de Halle, also sovielmal han ich ihn zumindescht gseh.

  • Zitat von Schäri

    Dä Match isch us minere Sicht müll gsi und s'schlimmste, dass ich scho wieder so en Klugscheisser vo Gästefan hinter mir gha han. Er hät's sichtlich gnosse, dass ich mit dä Kids det gsi bin. Irgendwie han ich's i eusere Halle nur no mit Arschlöcher z'tue.

    das mit em match stimmt und au was gästefan betrifft, bi eus häts au wieder so es verchlemmts arschloch gha. was ich aber nach em spiel no ha müesse kenne lerne schlat den scho alles und nur mit viel glück isch er am schluss no um schläg ume cho. aber mer isch ja friedlich so zum jahresafang, da hocksch gmüetlich no vorer stange wo am viertel ab zwölfi no eine wott über fuessball und hockey diskutiere repsektiv sich als fan brüschte und das vu chloote (das chunnt vor i eusere region und gat no) und jetzt chunnts dick als fc basel fan. ich denke de arm siech hät d'eltere sicher früeh verlore und suscht händ die total verseit i de erziehig, was muess mer nöd alles über such ergah la. so wünsche no alle es guets neus und ich bin wie d'mannschaft bereits in finnland.

    Gruss Lolo

  • Zitat von Draft

    Ja guet, werded dänk au wieder öppe 2'000 une ufe cho....


    Nicht "mäxlen" Draft! Willst ja nicht behaupten, dass ihr jeweils mehr seid in Lugano. War aber überrascht, wie viele Leute es hatte. Lugano zieht halt die Massen an! :wink:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!