- Offizieller Beitrag
im Schtadion ghörsch ja d'Fängsäng au nöd, oder tüüsch ich mich da?
im Schtadion ghörsch ja d'Fängsäng au nöd, oder tüüsch ich mich da?
Fraue-Talk hämmer jetzt grad vom Kommentator gha über d'Silvie van der Fart...
Und ich luege uf de TV-Charte, woni aaghänkt han und niemer im Büro sött's wüsse, will suscht hocked nachher d'Wiiber bi mir am Platz und schtelled dummi Frage s'ganze Schpiel lang.
Zitat von Ali Bengalija und de fraue-fuessball talk sicher au nöd
en grosse vorteil würdi sägge.
oh Gott, ich mag nüme zuelose da ine.
Bring Müschterli!
Objektiv gseh isch es ja wahrschinlich nöd so schlimm, aber sie kommentiered de Live-Ticker wo's irgendwo im Netz lueged und das isch luschtig und ebe truurig zu glich.
Dänn no de Jubler bim 1:0, vo öpperem wo sich nöd für Fuessball interessiert und und und...
Also, es Biischpiel:
Die eint hät 2:1 für Holland tipped, was bim 1:0 ja kein schlächte Tipp gsi wär, vo wäge Goalverhältnis usw.
Jetzt hät sie sich gfreut, dass churz vor Schluss d'Holländer s'2:0 tipped händ, will sie so nächer a ihrem Tipp dra isch...
Sind jetzt d'Holländer so guet oder d'Däne (super Quali) so schlächt?
Egal, Haupsach Oranje günnt!
Dänemark isch offensiv rein gar nix gsi, Holland hät no zwei, drü anderi gueti Chance gha. Nanig voll uf de Höchi, aber das isch ja au nöd nötig, wie mer us de WM-Gschicht weiss...
Ah. ha ha. Schtimmt.
Fazit: Dänemark ehner überraschend schlächt, als Holland sehr guet.
Isch nöd so abgange wie bi de Dütsche geschter.
Genau.
Was meinsch Schwiiz - Spanie?
Tippe uf 0:2, befürchte 0:4....
gaht mer ähnlich. Entscheidend sind ja die zwei andere Mätch, aber grad untergah sött mer ebe glich nöd.
Honda auf Pass von Kawasaki
Die Pizzas wursteln sich wieder in den Final, so sind sie halt.
Ich hoffe die Schweiz spielt wie Inter gegen Barca, dann haben die Jungs echt ne Chance gegen die Paella Boys. Die Schönspieler gehen mir so was von auf den Senkel.
Elfenbeinhandel - Portugeil: Der nächste Müllmatch!
Bei der Einwechslung von Drogba immer hin wurde das Getrööte kurz von Jubel übertönt!
Es gibt noch Zeichen und Wunder.....
Wurde nicht einfach das Getrööte lauter?
Ein gutes Spiel bis jetzt, das ist schon noch nicht so der Wahnsinn, aber in Deutschland war's ja eigentlich nicht viel anders. Einfach mit weniger Trööten auf den Rängen.
Ja, die Vorrunde kannst Du rauchen!
Ausnahme: Die Spiele deiner Lieblingsteams, also Schweiz zum Beispiel.
Wenn es dann wirklich ab geht sind wir ja längst wieder zu Hause....
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!