ZSC Lions auf Facebook

    • Offizieller Beitrag

    Zum Glück hät de Z jetzt die Siite. Tummled sich vill Schlaui dete:

    SC LIONS Heute um 12 Uhr lanciert der ZSC die spezielle Ticketaktion anlässlich des Jubiläumsspiels vom 6. November 2010 gegen den HC Lugano: Dabei können Sie für CHF 8.80 ans 80-jährige!
    ZSC Lions
    http://www.zsclions.ch
    Die Webseite der ZSC Lions (Zürcher Schlittschuh Club).
    vor 3 Stunden · 1244 · Kommentieren · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr · Teilen

    *
    *
    44 Personen gefällt das.
    *
    o
    Benito Brand-Lee
    Läck langsam erlaubeder eu scho alles, zerscht heissts billet gits nur am spjeltag und glichzitig bringeder bim goal vom Z immer die drecks werbig und kei wiederholig und vom gegner wo eh keine intressiert bringeder immer wiederholig, söll ...doch die drecks sympany denn werbig mache huere scheiss werbe seich gah ned an match zum werbige luege sondern hockey spiel zgseh... und denn sinder ned mal fähig zämä mit em hallestadion eh gzeti lösig fürd draucher zfinde, keis wunder chömed immer weniger go luege, da lit sicher ned a de mannschaft!!!!!!!!Mehr anzeigen
    vor 3 Stunden · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr · 3 PersonenWird geladen ...
    o
    Karin Käser Vorallem dem Thema Rauchä schlüss ich mich ah....vo de Werbig läbt halt leider au d Mannschaft.....leider....
    vor 3 Stunden · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr
    o
    Daniela Brasser
    Benito früehner hettmer isshockey au ohni display und wiederholige glueget... Wend auge ufmachsch und ufs iis luegsch gsehsch was gseh muesch und sust chasch dihei sportpanorama go luege!
    Ich reg mich nöd wegem zsc uf momentan sondern nur w...eg dene gottverdammte scheiss motze mode fans wos ide letzte jahr becho hend! Eifach unglaublich! Im alte stadion isch alles no besser gsi... Mehr anzeigen
    vor 2 Stunden · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr · 3 Personen3 Personen gefällt das.
    o
    Rony Steiner
    ‎@Benito
    Zum Glück chan mer mit anderne Firmen zäme schaffe wo die jewilige Mannschafte tüe Sponsern, ohne die würs ned lang laufe! Die wend Werbig denn zeige wenn d'Lüt ir Halle sind, und ned i dä Pause oder so! Du seisch chunsch go Hockey... luege? Denn lueg..... ufs Feld live und ned im TV..... Für Wiederholige chasch dä Match dähei namal luege. Bis doch froh dass es mit dä Tickets doch na klapped het, die versueched alles für üs zmache! •ZSC• forever
    Mehr anzeigen
    vor 2 Stunden · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr · 1 PersonLouisa Lieberherr gefällt das.
    o
    Michel Schnüriger Sie würdet lieber mal Hockey spielä, isch ja nöd zum zueluegä :(
    vor 2 Stunden · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr · 1 PersonChristina Gugerli gefällt das.
    o
    Reto Balzer welcome, bengt-ake gustavson
    vor 2 Stunden · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr · 2 PersonenWird geladen ...
    o
    Dave Camenisch in der süd- und nordkurve...
    vor 2 Stunden · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr
    o
    Benito Brand-Lee Frau brasser sie wend mi aber ned ernsthaft modefsn nenne bi min erdte match go luege woni no id windle gschisse han und noni mal ufvde eigne bei ha chöne stah... Also psst i bi zwar no jung aber au i ghör zu dene wo di ganz schlechte ziite no mit erlebt het!!!
    vor etwa einer Stunde · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr
    o
    Benito Brand-Lee Kennsch en dchluck bier neh und anestelle scheisse westcott het bueched!
    vor etwa einer Stunde · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr
    o
    Christina Gugerli An Michel Schnüriger
    Sie sind drane. I mues d'Spieler emal echli in Schutz näh. Isch nit eifach, wenn d'Psyche sich schwär laht la öffne. Wenn das ihne glingt, werde sie au wieder obe si. Das isch im Chopf!
    vor etwa einer Stunde · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr
    o
    Daniela Brasser Benito ich bin au nunig alt ;) und ich seg nöd du bisch en mode fan sondern allgemein... Normali fans pfiffen nöd ihri mannschaft us und flueche mit de gröbste usdrück drüber... Klar im moment spielets iishockey als währeds no bide moskitos, aber oisi liebe spieler hend jedi saison e flaute und wens dasmal di ganz saison aaduret shit happens... Au das gaht vorbi und di troie fans bliiben ;) viellicht mache sis ja damit die doofe fans nüm wieder chömet :)))
    vor 41 Minuten · Gefällt mirGefällt mir nicht mehr
    o
    Mario Iselor ja genau, sie mached das extra?!
    vor 24 Minuten · Gefällt mir

  • Sachlich gfüehrti Diskussione! So isch offebar die hütig FB-Generation.
    Erschreckend isch eifach die Rächtschriebefähler....oder isch das die neu Rächtschriibig? Bin ich allefalls en ewiggeschtrige?

  • Zitat von Draft

    Sachlich gfüehrti Diskussione! So isch offebar die hütig FB-Generation.
    Erschreckend isch eifach die Rächtschriebefähler....oder isch das die neu Rächtschriibig? Bin ich allefalls en ewiggeschtrige?

    allefalls no is trübli oder an märt? omg, da laufts.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Draft

    Sachlich gfüehrti Diskussione! So isch offebar die hütig FB-Generation.
    Erschreckend isch eifach die Rächtschriebefähler....oder isch das die neu Rächtschriibig? Bin ich allefalls en ewiggeschtrige?

    Läck wänn ich da läse, bin ich grad wieder unändlich froh, dass mer uf de PW es Passwort brucht ............
    Shit, das schüttlet mich grad wieder. Mittwoch-Namittag Sessions .... Jesus!!!! Remember?

  • Zitat von Draft

    du bisch definitiv out! Trübli isch im April glaubs austrinke gsi.
    Tres Kilos oder so ähnlich heisst jetzt de Schuppe.

    Trübli Bar OLE
    Trübli Bar OLA

    Im April het de Draft d Kaffimaschine heignah!


    btw. Tres Kilos -->Füdlihahne?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!