• Zitat von tom64

    Es isch dsischtig und ich han si immer nonig übercho !!!

    Falls sie tatsächlich nöd chunt bis zum Dunnschtig, denn chasch eifach a de Kasse (gratis) es Ersatzticket hole, wie wenn sie dihei vergesse hetsch. Isch zwar müehsam, aber an Match chunt jede.

  • Zitat von Zesi 05

    Falls sie tatsächlich nöd chunt bis zum Dunnschtig, denn chasch eifach a de Kasse (gratis) es Ersatzticket hole, wie wenn sie dihei vergesse hetsch. Isch zwar müehsam, aber an Match chunt jede.

    und das isch gratis? Han sie zwar no nie vergässe, aber trotzdem guet zum wüsse... Stinknormale Biletschalter und säge du hegsch dini Charte dihei vergässe? Und dänn
    luegeds im System na ob du würklich e Charte häsch?

  • Zitat von Eggi

    und das isch gratis? Han sie zwar no nie vergässe, aber trotzdem guet zum wüsse... Stinknormale Biletschalter und säge du hegsch dini Charte dihei vergässe? Und dänn
    luegeds im System na ob du würklich e Charte häsch?

    Jop! Muesch zwar theoretisch voruszahle und chasch denn sGeld nachher go abhole, aber ich han das bis jetzt amigs nöd müsse; sie händ nödemal Personalie überprüeft. Das isch bim Zett würkli keis Problem.

    Und für hüt Abig machets sogar Extraschalter uf wegem de Problem.

  • hmmmm, das sind aber luschtigi: wieso gänd die mir uf de Gschäftstell es "Exklusiv für Saisonkarten Besitzer" Bstellformular, wänn döt druf staht "Spezialpreise gültig bis Ende Juni 2011"?!?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!