Neue Fanartikel-Kollektion ist da

  • Zitat von Ali Bengali

    rechnete eigentlich mit Dünnpfiff - nun muss ich aber sagen, nicht schlecht, bin positiv überrascht da hat es das eine oder andere gepflegte Teil dabei.

    Weiter so.

    mir gfalled vor allem d'Retro Sache!
    ...d'Hoodies findi au ok. So gseh scho en grosse Schritt fürschi.

  • Gfalltmer au ganz guet, s'Poloshirt mitem alte leu und s'Retro Hoodie. Aber was dä Priis abelangt händs eifach eine a dä Waffle. 69.- (!) für es Poloshirt isch nöd ganz bache...

  • Ich find die noi Kollektion mit Abstand s Beschte, wos ide letschte Jahr geh hät. Geil, dass sich s alte Logo wieder meh duresetzt und mer devo wegcho isch, alles mit Lions z ersetze. Hät i mine Auge au e Uswürkig uf d Wahrnehmig im Stadion ZSC Artikel gsend eifach weniger chindisch us als viel (au nöd ali) Lionsartikel.

    Dass d Trikots vode Spieler jetzt es ufgstickts Logo händ, findi au super und als Fan chamer beid Variante chaufe. Mol, da isch öpis gange!

    Was Poloshirts agaht: han mis zum vil günschtigere Priis uf http://kiwishirts.ch/fanshop/fanshop.html kauft :cool:

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Martin

    Gfalltmer au ganz guet, s'Poloshirt mitem alte leu und s'Retro Hoodie. Aber was dä Priis abelangt händs eifach eine a dä Waffle. 69.- (!) für es Poloshirt isch nöd ganz bache...

    ich weiss nöd, was ihr all wäg de priesä händ!

    ich bin ja au nöd deh, wo sich s'tüürschte muen chaufe, aber wännd irgend es doofs marke poloshirt chaufsch zahlsch locker 80-100.- (oder sogar no meh!)
    d.h. wänn d'qualität stimmt, dänn isch s'Z polo scho (fascht) günschtig...

    s'gliche gilt auf für hoodies. huerä chleider sind nüme so günschtig wie früener

  • Zitat von larlf

    ich weiss nöd, was ihr all wäg de priesä händ!

    ich bin ja au nöd deh, wo sich s'tüürschte muen chaufe, aber wännd irgend es doofs marke poloshirt chaufsch zahlsch locker 80-100.- (oder sogar no meh!)
    d.h. wänn d'qualität stimmt, dänn isch s'Z polo scho (fascht) günschtig...

    s'gliche gilt auf für hoodies. huerä chleider sind nüme so günschtig wie früener

    Tja, das ist wohl auch der Grund wieso ich keine Kleider mehr in der CH kaufe. Der Preis steht in keinem Verhältnis mit der Ware. So werde ich wohl noch lange keine Hoodies oder Sweatshirts kaufen.

  • wämmer scho bi tüüre sache sind: lohnts sich, s'tüüre deluxe trikot z'kaufe?

    was isch genau de underschied zu de andere trikots? "nur" dass name & nr. gstickt sind? (findi eigentlich ebe geil :)

    chan mer das allefalls nöimed go ahluege/probierä?

  • Zitat von larlf

    das stimmt vielfach leider schon!
    nur sind für mich halt fan artikel etwas spezielles & da schau ich dann halt nicht unbedingt auf den Preis...

    Absolut. Fan-Artikel, darum ist es ja auch nicht so einfach das so abzuhacken. Würde dem Junior ja gerne ein Hoodie schenken. Vielleicht lässt sich ja das Grosi überreden. :)

  • Zitat von Supreme

    Absolut. Fan-Artikel, darum ist es ja auch nicht so einfach das so abzuhacken. Würde dem Junior ja gerne ein Hoodie schenken. Vielleicht lässt sich ja das Grosi überreden. :)


    lol: grosi, götti, gotti und im schlimmschte fall no s'eigne sparschwein: für öppis sind doch die da :mrgreen:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!