• Vielleicht kann mir hier jemand helfen, habe vor kurzem wieder das Upgrade gemacht für 100.- über die NHL App auf meinem iPhone. Nun kann ich die Spiele zwar Live auf dem Handy schauen leider aber nicht mehr auf nhl.com.
    Letzte Saison hat dies noch geklappt, habe auch die selbe E-Mail Adresse auf nhl.com wie auch in der NHL App. Weiss also überhaupt nicht an was es liegen könnte? Hoffe das man das irgendwie richten kann.. Besten dank schonmal :roll:

  • komisch, sött minere Meinig nah eigentlich überall laufe, han das Jahr aber nur uf PC glueged und nie Problem gha.
    Da d'Info vo NHL sign up Siete:
    "Use your NHL GameCenter LIVE™ subscription to watch games on a variety of devices. While specific features vary by device, all supported devices can watch live out-of-market games and replays. See nhl.com/devices for more information"

    https://gamecenter.nhl.com/nhlgc/secure/g…l-gcl-cdlanding

  • Zitat von larlf

    komisch, sött minere Meinig nah eigentlich überall laufe, han das Jahr aber nur uf PC glueged und nie Problem gha.
    Da d'Info vo NHL sign up Siete:
    "Use your NHL GameCenter LIVE™ subscription to watch games on a variety of devices. While specific features vary by device, all supported devices can watch live out-of-market games and replays. See nhl.com/devices for more information"

    https://gamecenter.nhl.com/nhlgc/secure/g…l-gcl-cdlanding

    Ich konnte das Problem lösen, habe gesehen das ich mich auf der nhl.com Seite mit meinem alten Login angemeldet hatte und da die E-Mail Adresse natürlich nicht übereinstimmte :roll: Nun funktionierts, danke dir trotzdem. :wink:

  • Ich cha sit churzer ziit kei spiel me luege ufem natel.. Sobaldi uf Play im Spiel bimne Team drucke, fangts ah lade, und dänn gsehni eifach de Hintergrund "NHL Gamecenter Live" und obe lings "Home/Away" meh machts nöd..
    Igloggt bini, aber wännis am PC luege gats ohni Problem, eifach ufem natel ladets es nüme, chammer da ächt öpper wiiterhälfe? :roll:

  • Zitat von Modano09

    Ich cha sit churzer ziit kei spiel me luege ufem natel.. Sobaldi uf Play im Spiel bimne Team drucke, fangts ah lade, und dänn gsehni eifach de Hintergrund "NHL Gamecenter Live" und obe lings "Home/Away" meh machts nöd..
    Igloggt bini, aber wännis am PC luege gats ohni Problem, eifach ufem natel ladets es nüme, chammer da ächt öpper wiiterhälfe? :roll:

    Han genau s gliche Problem. Isch vermuetlich es Problem vom App, aber das App isch ja scho sid immer sehr schlecht. Hoffe sie fixed das no, bevor d PO verbi sind.

  • Zitat von Simms

    Han genau s gliche Problem. Isch vermuetlich es Problem vom App, aber das App isch ja scho sid immer sehr schlecht. Hoffe sie fixed das no, bevor d PO verbi sind.

    Ah okai, bini no froh dasi nöd dä einzig bi. Ja das hoffi allerdings au..

  • Zitat von Benny

    Bi mir lauft's uf em PC, uf em iPad, aber au problemlos uf em Handy. (?)

    Japp, chunt ufs Handy drufah. Wemmer d Bewertig vom App sortiert nach Handymodell, denn gsehtmer sofort uf wellne dasses funktioniert und uf wellne nöd.

  • Zitat von Simms

    Japp, chunt ufs Handy drufah. Wemmer d Bewertig vom App sortiert nach Handymodell, denn gsehtmer sofort uf wellne dasses funktioniert und uf wellne nöd.

    Isch ebe chli komisch, s isch immer gange bis vor churzem..

  • Zitat von larlf

    ifon 5s
    ios 7.1.1
    nhl gamecenter 4.0331
    lauft ohni problem, gester testet


    Tja.. Bi de einte ischs gange und bide andere nöd, kei ahnig was s Problem gsi isch.
    Ha geschter abig au wider mal probiert, und siehe da, s funktioniert zum glück au wider.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!